DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Krijg een USA stekker meegeleverd bij aanschaf van een iPad ipv EU stekker! Koop hier nooit meer wat vuile oplichters en reageren niet op emails en beloven je terug te bellen maar doen helemaal niets!
Bestellingen teruggestuurd, in hun magazijn kwijt geraakt en mij met de kosten laten zitten
Directsale geeft geen betrouwbare informatie bij de artikelen op de website. Daarnaast is het bedrijf uiterst slecht bereikbaar: de telefoon wordt gewoonweg niet opgenomen. Ten slotte is het aankoopbedrag na retour van het verkeerde product na ruim een maand nog niet overgemaakt.
Helaas was het scherm erg slecht en ik heb het teruggestuurd en meer dan twee weken gewacht en heb mijn geld nog niet ontvangen, en ik wacht nog steeds en ik heb ander scherm gekocht
Heb mijn dolcecoesto apperaat al 2 weken naar jullie verzonden was defect zou mijn geld terug krijgen (((( dus nog steeds niets ontvangen )))) ben echt niet blij met jullie ben BOOS
Wc bril stuk na 1 week geen nieuwe gekregen
Artikel was gecanceld voor levering. Met als reden dat het niet meer bestelbaar is. Terwijl er genoeg op voorraad was toen ik de Apple Watch had besteld. DirectSale had makkelijk een andere kleur kunnen aanbieden.
Ik heb mijn order niet gekregen.
Ik heb ooit mijn product ontvangen
Normal mak ik geen gebruik van retoure of schrijf geen goede beoordeling. Verkeerde product gestuurd. Helaas maar ook zo iets kan gebeuren. Maar zo een fout wordt dan ook niet snel opgelost met een excuus en een snelle verzending van het goede product. Nu meer moeiten dan plezier. Eerste levering was ook zeker niet op de volgende dag in huis . Slechts 6 dagen geduurd
 Antwoord van DirectSale.nl
Wat vervelend om te horen! Ik zie dat je bestelling inmiddels retour is gemeld. Na ontvangst van je retour storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Excuses voor het ongemak!
Na 8 dagen het product nog niet mogen ontvangen. Of dit de fout is van de vervoerder of de webshop is mij niet duidelijk en er wordt vanuit de webshop ook niet verder naar gekeken omdat het druk is. Tja, dit is uiteraard geen goede reclame deze webshop. Voor mij iig de laatste keer.
 Antwoord van DirectSale.nl
Ik zie dat je bestelling op tijd verzonden is, maar helaas vertraging heeft gehad bij de vervoerder. Het is op dit moment extreem druk bij hen waardoor niet alle pakketjes altijd op tijd komen. We begrijpen dat dat erg vervelend is en bieden daar graag onze excuses voor aan.
het pakket is nog steeds niet AFGELEVERD.
 Antwoord van DirectSale.nl
Het betrof een playstation 4. Verpakking was al opengemaakt, en product was zichtbaar gebruikt. Tevens was het product duits. Incl alle handleidingen en boekjes. Gratis coupons voor playstation network waren al gebruikt. Voor mijn gevoel was er enorm weinig zorg besteed aan deze bestelling
 Antwoord van DirectSale.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je product geopend was bij ontvangst. Wij leveren uitsluitend nieuwe producten en gaan dit intern uitzoeken. Excuses voor dit ongemak!
Mijn product werd 2 dagen geleden kapot geleverd. Je moet minimaal 6x bellen om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen. Wanneer je iemand aan de telefoon krijgt word je afgesnauwd.
Kan voor de boekhouding niet eens meer achterhalen wat jullie geleverd hebben
Ik heb een gigaset telefoon besteld en had er niks aan want het heeft geen Bluetooth kastje! Ik kan het ook niet retourneren omdat het zakelijk is ! Dit slaat echt nergens op of het particulier is of zakelijk ! Wat moet ik nou met dit toestel !
Krijg ik weer ongevraagd een beoordeling, ik vind de levering prima en dit gezeik over beoordelen maakt dat ik niet opnieuw zal kiezen
Retourvoorwaarden verbieden het bekijken van het product. Klantenservice onbereikbaar per telefoon of mail. Overal andere adressen en bedrijfsnamen. Voelt als oplichting en dus een reden om hier nooit meer iets te kopen.
Nooit meer bestel ik hier. Je besteld iets en ze annulleren het gewoon zonder opgaaf van reden.
 Antwoord van DirectSale.nl
Ik heb even gekeken naar je bestelling en zie dat het product helaas niet meer leverbaar was. Excuses hiervoor want dat is erg vervelend! We informeren je hierover per mail. Is die mail wellicht niet goed aankomen? Wellicht dat deze in je ongewenste mailbox of spam terecht is gekomen.
Ik heb dinsdag besteld en nog steeds niks binnen en ook niet overgedragen aan post nl
 Antwoord van DirectSale.nl
Ik zie dat je bestelling inderdaad vertraging heeft gehad bij het transport. Excuses hiervoor! Inmiddels is je pakketje afgeleverd en ik wens je veel kijkplezier!