DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Op basis van prijs een Polar M600 bij directsale gekocht. Na een paar weken ging de oplader van het horloge kapot; kan gebeuren. Inmiddels ben ik bijna 5 weken (!) aan het proberen dit defect opgelost te krijgen, via een formulier op de website, bellen en mailen. Er wordt van alles beloofd maar niets opgelost. Hier koop ik nooit meer.
Slechte telefonische service. Het heeft me een week gekost om te achterhalen waar DPD mijn artikel heeft bezorgd Onbeschofte communicatie en niet klantvriendelijk
Als je belooft maandag te leveren en het is er donderdag nog niet... Ook geen enkele communicatie 1 X nooit weer. Gr.Richard
 Antwoord van DirectSale.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses dat we het pakket niet op tijd hebben kunnen verzenden en leveren. We begrijpen dat dat erg vervelend is en bieden daar graag onze excuses voor aan.
Klantenservice shop reageert niet op berichten.
 Antwoord van DirectSale.nl
Het is op dit moment ontzettend druk op onze klantenservice door de huidige situatie. Excuses hiervoor! Ik zie dat het pakket helaas een dag later is geleverd. We begrijpen dat dat erg vervelend is en bieden daar graag onze excuses voor aan.
duurt heel lang voor bezorg terwijl op de site 1 tot 2 werkdagen staat verder amper bericht over waarom de vertraging is of iets dergelijks
Moeilijk telefonisch te bereiken na 5/6 keer de automatische boodschap te horen gekregen dat wrniemand beschikbaar was en er werd opgehangen kreeg ik iemand aan de lijn die vroeg naar welk nr ik belde ? Klonk erg ongeïnteresseerd. GelukkiG zit de stoel wel goed
Krijg het apparaat niet aan de praat. Ik probeer het morgen nog eenmaal. Zit ook een kras op de display.
 Antwoord van DirectSale.nl
Wat vervelend dat je het niet aan de praat krijgt! Anders kan je een melding maken van een defect en helpen we je!
Volgens klantenservice was de bestelde printer door een voorraad verschil niet leverbaar en kon ik de bestelling annuleren, wat ik ook meteen heb gedaan, de volgende dag hierover nog gebeld en een uur later een email ontvangen dat door een fout in het magazijn de printer alsnog wordt geleverd. Ik heb de printer weer terug gestuurd en maar hopen dat ze het aankoopbedrag terug storten.
 Antwoord van DirectSale.nl
Jammer! We hadden gehoopt dat we je toch nog blij konden maken met het leveren van de printer. We gaan het bedrag terugstorten!
Wordt niet gereageerd op email en zijn telefonische ook niet bereikbaar
Gekochte tv, vertoond een blauwe streep in het beeld. Nu al twee maanden bezig om de tv om te ruilen. Worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ruil de tv gewoon om, maar zelfs dat is te moeilijk. Kopen gaat snel, ruilen is een drama. Wat een slechte service
Had gebeld of dat aantal op voorraad klopte. Werd bevestigd, anders wordt dit tijdens bestellen gemeld. Besteld, maar kreeg toch vrij vlot email dat levering enkele weken was uitgesteld. Geld terug gehad, alleen teleurgesteld dat bestel-proces niet doet wat medegedeeld wordt, enkele dagen extra i.v.m. corona was acceptable. Maar geen weken!!
Tweede keer dat ik via DirectSale koop. Eerste keer was een ramp. Kreeg toen wel een koringscode van 25 euro bij wijze van tegemoetkoming. Daarmee recent opnieuw iets gekocht, maar andermaal levering ver over de indicatieve leverdatum. Wel een vriendelijke
 Antwoord van DirectSale.nl
Wat ontzettend vervelend dat je twee keer langer hebt moeten wachten dan gepland. We betreuren dit ten zeerste en nemen je feedback mee in onze verbeteringen. Excuses voor het ongemak!
Ik heb deze bestelling geplaatst op basis van flacons van 500 ml voor de prijs van 3,95. Thuis de ontvangen doos opengemaakt er er bleken flacons van 125 ml in te zitten. Deze doos stuur ik terug en wil daarbij ook mijn geld terug hebben. Als u er voor kunt zorgen dat ik een retour bewijs van u ontvang dan kan ik een en ander aan u retourneren. Met vriendelijke groet, Rob van der Pol
 Antwoord van DirectSale.nl
Best Rob, dat is ontzettend vervelend! Helaas betrof dit fout in de content van het product. Als het goed is heb je inmiddels je retourlabel per mail ontvangen. Daarmee kan je je flacons gratis retourneren en krijg je het geld inderdaad netjes van ons terug. Excuses voor het ongemak!
Leveren zoals beloofd, als dat niet lukt laat het dan weten.
 Antwoord van DirectSale.nl
Daar heb je helemaal gelijk in, je had inderdaad geïnformeerd moeten worden hierover. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren!
Op de site van Directsale.nl wordt een verkeerde indruk gewekt. Het gaat om een tuingereedschap met een accu. Deze accu blijkt er echter niet bij te zitten! Contact opgenomen met de klantendienst. Ze kunnen de accu leveren, maar hij is duurder dan het tuingereedschap zelf, ruim 100 euro! Je zou verwachten dat Directsale de site aanpast, maar nee. Bewuste misleiding van de klant?
 Antwoord van DirectSale.nl
Er zijn inderdaad wat misverstanden over de producten met of zonder accu. Zo werkt een product met accu, maar wordt deze niet altijd standaard meegeleverd. We zijn druk bezig om deze pijnpunten op te lossen!
Ik doe een bestelling op de woensdag praat 3 x met jullie klantenservice omdat ik een verkeerde huisnummer heb doorgegeven ja we hebben het aangepast komt goed meneer volgendeweek wordt het product pas geleverd omdat ik op eigen initatief pdp heb bericht heb ik het maandag ontvangen
 Antwoord van DirectSale.nl
Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de levering zulke problemen heeft gehad. We zullen intern onderzoek doen om dit in de toekomst te voorkomen! Excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met je bestelling!
Ik bestelde een monitor en RAM geheugen. Bij aankomst bleek er verkeerd RAM geheugen te zijn geleverd. Klantenservice gebelt , terug gestuurd , belofte voor een kortingsbon gekregen van minimaal 15 euro , ook nooit gehad . Ook niks meer gehoord over het item behalve dat het is aangekomen ... Geen aanpassing op de 1 in 3 gekregen nog .. Dit is dus ook de laatste keer dat ik hier wat besteld heb
Slechter kan niet. Ipv drie dagen bezorgtijd na tig telefoontjes twee weken later ontvangen
Na aankoop bleek mijn monitor niet te werken. De beantwoording van mijn mail liet 5 dagen op zich wachten, waarnaar ik verzocht werd om de garantie maar bij de leverancier te leggen. Tot nu toe een teleurstelling
Zondagavond besteld, vrijdag in huis. Veel ruis en miscommunicatie intern tussen de afdelingen. Bellen, mailen, bellen en mailen, pas op Dag 3 werden ze echt pro-actief. Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar, communicatie moet en kan echt beter. Verzending via DHL is geen succes, status is bij DHL amper te volgen.