DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

helaas na lang vele emails sturen werd er gereageerd. Daarna nog lang bezich geweest om het geld retour te krijgen.
De levering was alle keren erg snel, behalve toen ik 2 dingen had besteld dit kwam niet tegelijk maar 1 van de 2 pakketen kwam pas een dag later. Ik heb Directsale hier toen wel over gemaild (ook toen het opgelost was), maar echter nooit enkele reactie ontvangen. POSTNL misschien beter dan DHL. Jammer dat de klantenservice het klantcontact niet onderhoud, verder ben ik namelijk tevreden.
Een dag later bezorgd dan aangegeven op de site van de webshop. Kwaliteit prijs verhouding van het product redelijk.
Onduidelijke leveringsprocedure en leveringstermijn.
Geen goede product beschrijving
Product zelf is uitstekend, e-scooter is van goede kwaliteit! Enige wat minder is dat de levering niet op tijd was.
duurde lang voordat ik reactie kreeg op de levering gezien die vertraagd was zonder communicatie naar de klant. Na meerdere contact momenten liep alles beter. Product goed en uiteindelijke service ook.
Nette service alleen de levering via DPD vind ik persoonlijk erg slecht. Het pakket is gewoon moeilijk te volgen zodat je niet goed in kan schatten wanneer je thuis moet zijn.
Klantenservice onbemand, voicemailbox vol, geen retouradres bekend.
Product ontvangen en gelijk vast gemaakt maar de tekst bij de product klopt niet voor de prijs vind ik het te duur jammer genoeg
Klantenservice telefonisch geheel onbereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd
Hiiii
Gevraagd om een Nederlandse beschrijving maar tot nu toe nog geen antwoord gehad. JAMMER
Product te laat ontvangen , via de mail was wat toegezegd maar niks meer vernomen . Niet voor herhaling vatbaar
Helaas niet te bereiken voor vragen. Mails worden ook niet beantwoord
 Antwoord van DirectSale.nl
Door de huidige situatie is het ontzettend druk bij onze klantenservice. Excuses dat we je nog niet eerder hebben kunnen helpen. ​We konden je bestelling helaas niet meer annuleren en ik zie dat je het nu retour hebt gemeld. Na ontvangst storten we het geld aan je terug!
DPD zorgt voor het verzenden. Helaas begrijpt DPD niet wat 'morgen thuis bezorgd' betekent. Mijn pakket wordt meteen naar een pickup point gestuurd ipv thuis bezorgd. Op de track en trace systeem staat op zaterdag (= de leverdag) dat het pakket onderweg is. En maandag rond 17 uur wordt het pas geupdate dat het naar een pickup point is gegestuurd. Waardeloze service ivm informatie voorziening!!
 Antwoord van DirectSale.nl
Bedankt voor je feedback, want dit is inderdaad heel vervelend! Excuses! We gaan dit bespreken met DPD.
Helaas bezorging via DPD. Betaling blijkt naar Kijkshop, verwarrend en misleidend.
Werken helaas samen met DHL, deze vervoerder belt niet aan bij levering en pakket ligt ook niet op tijd bij afhaalpunt.
 Antwoord van DirectSale.nl
Vervelend om te horen dat dit niet verliep zoals verwacht. Wij zullen uw klacht doorgeven aan DHL.
De bestelling duurde te lang.