DirectSale.nlBeoordelingen

DirectSale.nl- Logo - Beoordelingen
DirectSale.nl- Logo - Beoordelingen

DirectSale.nl - Zonder omweg de beste prijs, altijd

DirectSale is opgericht in 2001 en was de eerste internet groothandel in Nederland. Wij bieden klanten zonder omweg de beste deal. Hoe? Wij verkopen direct van de producent en officiële Nederlandse distributeurs aan de klant. Uniek in Nederland. Door direct te verkopen zijn onze prijzen laag. Alle prijzen zijn stuksprijzen en bij grotere aantallen van hetzelfde item zijn kortingen mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
DirectSale B.V.
Elisabethhof 19
2353 EW Leiderdorp

Beoordelingen voor DirectSale.nl

4.36/5.00

1.760 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over DirectSale.nl

Iets te lang moeten wachten op levering
De radio zoals besteld paste niet in de auto. Geretourneerd en het betaalde retour op mijn rekening.
Mijn eerste bestelling bij DirectSale beviel heel goed, mijn tweede helaas wat minder omdat levering uitbleef maar dit is meer te wijden aan de beroerde bezorging (en service) van DHL. DirectSale heeft dit echter wel netjes opgelost (bedankt, Camiel!) dus het is zeker geen reden om daar niet meer te bestellen. Wellicht is het een optie om de klant de vervoerder te laten kiezen.
snelle service,
DHL heeft de levering verprutst, neem een andere pakket dienst alsjeblieft service aan de telefoon was netjes en keurig, product zelf werkt prima! maar alsjeblieft, laat dhl voor wat het is en zoek iemand die wel gewoon alle dagen levert. en iemand die weet waar zijn chauffeurs zijn als je belt, beide zijn spannend voor DHL, voortaan informeer ik eerst welke pakket dienst er komt.
Telefonisch slecht bereikbaar, reageren niet snel op mail. Blijven nu zelf iedere dag salesmailtjes sturen.
Goed(koop) en snelle levering
Product is goed geleverd, allen heb ik de verkeerde product gekozen, vraag om een omruiling order tot heden niet gekregen
Snelle service en redelijke prijs
no problems
Het bestelde artikel keurig op de verwachte datum ontvangen.
Snel geleverd. Product naar verwachting
Kende deze webshop niet maar ben tevreden over de service en product zelf
Best wel goed
Goede levering. Alleen de service van het pakketbezorgingsdienst kan beter
Prima, helaas een aantal dagen vertraging zonder te zijn geïnformeerd.
op de website stond SAMSUNG QE49Q86T, maar wat ik thuis gekregen heb is de SAMSUNG QE49Q80T, dat is qua versie een hele andere dan wat op de website staat. De Q86T is veel beter dan de Q80T, maar ik heb geen zin terugsturen etc dus heb het zo gelaten, maar ik verwacht een soort van compensatie hiervoor.
Prima winkel, enige was dat de track en trace code geen resultaat gaf bij de link die in de mail meegestuurd werd. Dan weet je ook niet wanneer het pakketje komt.
alles ok