budgetplant.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

Vorige beoordeling wil ik rechtzetten. Was mijn eigen fout!!! TOP bedrijf. Prachtig product geleverd.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Vriendelijk bedankt daarvoor! Wij wensen u veel plezier van de Rode beuken. Met bloeiende groet, Lisa
24 mrt 2024
Goed advies en correcte afhandeling en zorgvuldige bezorging van de boom
WV
Wendy v.
Someren
23 mrt 2024
Goed advies en voor een schappelijk bedrag thuis aan de deur geleverd!
Goede prijs/kwaliteit, goede klantenservice en hele nette levering.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel succes met uw gazon. Met bloeiende groet, Lisa
Levering duurt bijna 14 dagen
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Dat komt daar u op 11 maart heeft gekozen voor een levering in week 12 - d week van 18 t/m 24 maart. Zoals in de communicatie staat beschreven leveren wij nooit eerder uit dan de gekozen leverweek door de klant in de checkout. Wanneer wij levende goederen eerder zouden uitleveren kan dit betekenen dat een klant niet thuis is of met vakantie is. Hierdoor zouden de producten geen verzorging krijgen wat dan helaas andere problemen met zich meebrengt. Om die reden kiezen wij ervoor om enkel in de gekozen leverweek te leveren en nooit eerder. Met bloeiende groet, Lisa
goed advies en service
23 mrt 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Klanten dienst reageerd telkens met van zodra het verzonden word krijg je een mail. Ondertussen al 2weken geleden

Website is goed, onduidelijke levertijden

Website is goed, maar 10 dagen na bestelling nog geen info over levertijd. De vraag om de beoordeling is er eerder dan de planten ;-).
3 feb 2024
Betrokkenheid
3 feb 2024
JK
Jan K.
Steenwijk

🏆

Prijs, kwaliteit, snelle levering top.
Dag Jan, Wat goed om te lezen hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Lisa
Goed geholpen en zeer snel geleverd
20 jan 2024
FW
Franka W.
Roelofarendsveen

Bestelling niet geleverd, slechte communicatie, slecht bereikbaar

De bestelde artikelen (die op voorraad zouden zijn) konden niet meer worden geleverd. Dat hoorde ik pas toen ik na 2 weken na heel veel moeite (chatbox, mail, diverse telefonische pogingen) contact met ze had gekregen. Inmiddels kon ik de gewenste artikelen (uitverkoop Kerst) ook nergens anders meer bestellen.
Zeer slecht, milieuonvriendelijk, duur. Het adres is onleesbaar dus niet thuisbezorgd, maar afhalen in het centrum van de stad met drukte, parkeergeld en ver van huis. Dat is geen thuisbezorgen!! Bovendien hebben jullie handelingskosten niet vooraf zichtbaar bekend gemaakt. 18,95 euro voor 50 gram doosje. Bovendien in een doos van 30liter, zie foto's ONMILIEUVRIENDELIJK BEDRIJF.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u een negatieve review heeft achtergelaten. Terugkomende hierop is er in deze doos verstuurd daar er op dat moment geen kleinere dozen meer leverbaar waren. Deze hebben wij helaas te laat ontvangen. Het ades hoeft niet leesbaar te zijn vanaf de sticker, de verzendsticker (de barcode) geeft u adres voor DPD aan. Waar dit mis is gegaan ligt buiten ons, zodra het pakket bij ons depot vertrekt hebben wij geen invloed meer op de levering. Daarnaast klopt het dat het totaalbedrag 18.95 euro was. Het doosje kerstverlichting kost 5.99 in de uitverkoop en onze verzendkosten bedragen altijd 12.95 ongeacht de grootte van de zending. Met bloeiende groet, Lisa

Bestelling geplaatst na contact krijg je ineens te horen product is niet op voorraad.......

Bestelling geplaatst en na 7 dagen contact gezocht want nog steeds niks ontvangen.... Na dus zelf contact gezocht te hebben krijg ik na enige dagen te horen dat het product niet op voorraad is, geen nette excuses of oplossing aanbieden.....
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons negatief beoordeeld. Mijn collega heeft per mailcontact aangegeven dat er helaas enkel nog een showmodel beschikbaar was waardoor de voorraad op 1 bleef staan. Om die reden heeft u dan ook de bestelling kunnen plaatsen. Hierbij is tevens excuses vermeld uiteraard en de terugbetaling direct in gang gezet. Het spijt ons te lezen dat dit niet voldoende was. Met vriendelijke groet, Lisa
Verpakking was slecht van de verlichting zag er oud en gebruikt uit. Verlichting deed het wel maar bestellen doe ik daar niks meer. Ik vertrouw deze webshop niet meer.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Onze excuses hiervoor. Wij hebben helaas geen contact gehad via onze klantenservice zo te zien, dan hadden we dit kunnen bespreken. Dit product had zo niet afgestuurd mogen worden daar de doos inderdaad beschadigd lijkt. De verlichting is altijd nieuw, wij gaan contact opnemen met onze verpakkingsafdeling daar hier iets mis lijkt te zijn gegaan, daar zijn wij allerminst blij mee. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
Artikelen bleken niet op voorraad. Order werd eenzijdig geannuleerd door budgetplant.
Antwoord van budgetplant.nl
Beste, u bent per email geïnformeerd over het ontbreken van de producten in onze voorraad. Wij kunnen niet uitleveren wat er niet meer is en willen om die reden dat een klant zo snel mogelijk zijn of haar terugbetaling ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa
7 mei 2023

Prijs is goed, service ietsje minder

8 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Op dit moment is het zeer druk waardoor het zo kan zijn dat men iets langer moet wachten bij het afrekenen. Aangezien u de bestelling in de winkel geplaatst heeft hadden wij ook een betaallink kunnen sturen waardoor u niet hoefde te wachten. Helaas kan het zo zijn dat er zich iets voordoet waardoor wij de levering moeten verzetten. Onze excuses hiervoor. Gratis verzending bestaat helaas niet, om die reden en vanwege de zeer lage prijzen kunnen wij onmogelijk geen verzendkosten rekenen. Deze berekenen wij voor alle klanten die hun bestelling graag willen leveren ongeacht de totaalwaarde van de bestelling. Goed om te horen dat u met de producten tevreden bent! Met bloeiende groet, Lisa