bulbby.com/nl

967 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.991 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Afwerking van toiletzakje was niet mooi , maar omdat het nog bruikbaar is krijg ik 20% korting terug gestort = 4 euro . Mijn toilet tas blijft natuurlijk niet mooi afgewerkt

Controle centreren door Bulbby

Van te voren afbeelding controleren op centreren om de klant daarin tegemoet te komen.

Erg jammer

Aangegeven levertijd werd verre van gehaald. Vervolgens ontbrak een besteld product. En was het erg lastig om hierover in contact te komen. 45 minuten in de wacht en dan nog niemand aan de lijn en pas na drie dagen reactie op mails.
Op het koffertje dat ik besteld had, zat het handvat absoluut niet in het midden. Niet te gebruiken dus. Hoop dat mijn vrienden inmiddels een nieuw exemplaar gekregen hebben. Ben dit echt niet van Bulbby gewend.
SD
Afdruk stond niet echt in het midden en de pijl was niet zo mooi zoals verwacht. Het leek alsof die niet echt volledig was opgedrukt.
Vind de tas best teleurstellend.. kwaliteit en materiaal lijkt op foto’s veel mooier en het is anders in het echt.. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er op de site wordt aangegeven dat elke bestelling leuk wordt ingepakt.. Maar dit is dus ook niet het geval. Mijn bestelling kwam in een plastic zak aan waardoor de tas helemaal verkreukeld is tijdens het bezorg proces. * Vind het om die redenen niet prijswaardig.
Vies product ontvangen met lijmresten. Krijg als reactie dat ik het zelf moet gaan wassen.

Heel erg lelijk kleur

Het rugzakje dat ik besteld heb is niet mooi. Heel erg lelijk kleur, zeker de achterkant, het geel achtige kleur. Het lijkt enorm goedkoop, een afgebleekt kleur. Heel erg spijtig dat ik dit moet geven als sinterklaaskado aan mijn neefje :( Het rugzakje komt helemaal niet overeen met de afbeelding ervan op jullie website... https://www.bulbby.com/nl/rugzakje-0-6-jaar-1-maat-oudroze-zand?source=14&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwJWOjOn9ggMVSoZoCR3ycgVAEAAYASAAEgLGmfD_BwE#design=33464
Artikel niet op voorraad. Levering op korte termijn en die "korte termijn" duurt ondertussen erg lang! Na raadplegen track and trace zijn, ondanks het bericht binnen 2 werkdagen wordt uw artikel afgeleverd, die 2 dagen al lang voorbij.
Moeilijk om t juiste tasje te bestellen. Ik ben van mening dat ik 3x gecontroleerd had dat de juiste naam erop zou staan maar helaas ontvang ik toch het rugzakje met de naam die als voorbeeld stond. Kon tas niet retourneren.
De foto op de bestelde kerstbal was niet compleet. Er was een stukje af. Dit had zo niet geleverd mogen worden voor 15.00 euro. Mijn dochter heeft een mail gestuurd met foto. Ben niet tevreden
Ik ga proberen hen te bereiken. Heb mijn bestelde producten ( vazen) in honderd gebroken stukjes ontvangen helaas.
25 dec 2023
Stoppen met bij elke aankoop een beoordeling te sturen. 1 ster voor elke keer.
Spoedbestelling aanvaard maar duurde ipv 1 dag 5 dagen
slechte service !
Weggegooid geld
Niks ontvangen
KB
11 mei 2023

Maken belofte levering niet waar, slechte kwaliteit

Antwoord van bulbby.com/nl
15 mei 2023
Beste Karen, Vervelend om te lezen dat de levering en het product niet naar wens waren. We verzenden alleen spoedverzendingen dezelfde werkdag als deze voor 14:00 besteld zijn. Uw bestelling was geen spoedbestelling, maar was inderdaad wel 1 dag te laat verzonden. Dit hebben we telefonisch met u besproken en zijn tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
28 sep 2023
Op maandag 2 verpakkingscadeaudozen zelf ontworpen en besteld, zou 1 tot 2 werkdagen duren voor ik het zou ontvangen. De maten stonden erbij op de site en ik had deze eerder besteld voor een huwelijksjubileum en deze waren prachtig. Nu dus weer besteld voor ons eigen huwelijksjubileum met het idee om deze als winnaars prijs te overhandigen bij ons middagprogramma een bowlingwedstrijd. Maar helaas gingen er een aantal dingen goed mis. Op woensdag nog geen dozen binnen, dus maar even een mail gestuurd. Donderdag nog niets ontvangen en zaterdag was al ons feest. Nog steeds geen reactie op de mail, dus donderdag maar gebeld met jullie. Er bleek nog niets verzonden te zijn en vrijdag was toch echt de laatste dag dat we de dozen moesten ontvangen, aangezien we al onze gekochte spullen nog in de dozen moesten doen en zaterdag het feest al was. Jullie hebben toen de dozen alsnog donderdag na mijn telefoontje op de post gedaan en inderdaad heb ik ze vrijdag nog mogen ontvangen. Maar helaas de dozen waren veel kleiner dan de vorige keer en de maten die vermeld op de site staan kloppen dus niet. Hierdoor konden helaas onze gekochte spullen niet zo mooi in de doos verpakt worden. Nu moest nu alles gestapeld worden verpakt. Plus dat er ook nog eens een artikel helemaal niet in de doos erbij paste. Heel veel gedoe en stress gehad en niet het mooie resultaat kunnen bereiken die we voor ogen hadden voor ons feest. Hadden vaker bij jullie besteld maar dit keer was voor echt geen succes. Dus vandaar minder sterren gekregen.