bulbby.com/nl

968 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.994 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Leuke site voor gepersonaliseerde cadeautjes. Altijd goede en snelle verzending en mooie producten. Het enigste wat jammer is, is dat ik een tijdje geleden iets besteld was en het was snel kapot. Toen heb ik whatsapp contact gezocht dit was nov’23 en tot op heden nooit iets ontvangen.

Rugtasje 0-6 (en etui)

Dit keer opnieuw een rugzakje (en etui) besteld. Het is op de site heel gemakkelijk te personaliseren en het resultaat is super! Al vier keer eerder, als kraamcadeautje weggegeven. Ouders zijn er elke keer heel erg blij mee. De tasjes zijn ook heel stevig en gaan heel lang mee :)
Service is uitstekend. Ik had een makeuptasje besteld, maar de rits werkte niet zo goed. Toen ik daar een mailtje over stuurde heeft Bulbby gratis een ander makeuptasje opgestuurd waarvan de rits prima werkte. Dankjewel Bulbby!
Hele goede ervaring met bestellen. Even tel. Hulp gevraagd over iets. Ze keken met me mee. En werd meteen opgelost. Derde geboortekoffer die ik heb besteld. Snelle levering en een heel mooi product voor een goede prijs.

Toppers

Post nl was mijn pakketje kwijt.. gebeld met bulbby en direct werd er een nieuwe gemaakt en met dhl verstuurd! Toch optijd voor de verjaardag van me zoontje. Top service en een super mooi rugzakje binnen!
le sac est vraiment très beau, les finitions parfaites et ma petite fille à commencé l'école très fière avec son cartable personnalisé. Le délais de livraison très raisonnable.
Prachtige producten, helemaal naar wens. Bijzonder mooi ingepakt in vloeipapier en een zegel erbij. Zo iets zocht ik ook om cadeau te geven aan mijn toekomstige kleinkind.
Wij bestellen niet voor niets iedere keer zo'n mooi koffertje incl. naam bij Bulbby als kraamcadeautje. Echt zo leuk. De ontvangers zijn er ook altijd super blij mee.
Het was voor mij echt een gok of het uiteindelijke resultaat naar het zin zou zijn. En het resultaat was super! Ben er heel blij mee!

TOP

Besteld en 2 dagen erna afgeleverd. Super leuk cadeau voor onze kleinzoon. Rugtasje voor naar de basisschool.
NE

Netjes afgewerkte producten

De artikelen zijn altijd netjes in orde. De levering en de leveringstermijn verlopen ook altijd perfect.

Goede servive

Rits van tasje haperde. Vervolgens gratis een nieuw tasje ontvangen met prima rits. Fijne service!
Maak al meer dan 10 jaar gebruik van hun producten. Goede kwaliteit maar ook goede service
EK
E. K.
Colmschate
Zo ziet het cadeau voor ons Floortje eruit. Echt heel schattig! Voor als ze gaat logeren.
Goede verzorging van het pakket en het koffertje ziet er leuk uit Goede kwaliteit.
Leuke rugtas ik heb al meerderen besteld , goede kwaliteit en snelle levering.
Product voldoet aan alle verwachtingen en ook nog eens snel geleverd!
Heel mooi product, heel correcte service. Zeer tevreden over.
Kwalitatief materiaal, leuke spullen en correcte levering.
Vlotte levering, tevreden over mijn bestelde boekentasjes.