bulbby.com/nl

1.013 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.067 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Vlotte levering

Verbeterpunt. Na bestelling zou ik mail krijgen die ontving ik pas na anderhalve dag
18 jan 2024
16 okt 2023
Ik had kerstmokken besteld. De eerste keer kreeg ik de verkeerde mokken toegezonden. Dit is toen heel snel opgelost. Echter bij het ontvangen van de juiste mokken was er 1 mok gebroken. Ook dit was weer heel snel opgelost. De volgende dag had ik een nieuwe ontvangen. Zeker gezien de drukte in December had ik verwacht wat langer te moeten wachten. Maar dat was hier niet zo. Echt een geweldige service ondanks de dingen die er mis zijn gegaan.
13 jun 2023
Ik had een lakentje met naam besteld. De bies had een groene kleur en ik had de naam ook in de zelfde kleur. Op de site leek de naam de zelfde kleur groen als de bies, maar in het echt was de naam feller dan het leek op jullie site. Misschien is het handiger om het aan te passen, ik moest er wel aan wennen. Groetjes

Erg vlotte afhandeling

Een erg vlotte afhandeling. Door de eindejaarsdrukte duurde het langer voor ik een antwoord kreeg. Mijn bestelling bleef namelijk maar in mijn winkelmandje zitten hoewel ik al een factuur toegestuurd kreeg. Uiteindelijk was het louter een technische fout. De bestelling is tijdig gearriveerd.
23 mei 2023

Producten waren prima !! Ontvangers waren er blij mee.

Producten waren prima. Alleen gepersonaliseerde tekst op knuffel was niet goed zichtbaar ( kleur) en gepersonaliseerde verpakking was te groot voor de inhoud. Was beide niet duidelijk tijdens bestelproces.
15 nov 2023
Zeer leuke artikelen en mooi afgewerkt! Jammer dat de verzendtijd een dag langer was dan gezegd. Hierdoor net te laat voor verjaardag. Maar zou het nog altijd aanraden!
4 sep 2023
Snel geleverd en ziet er netjes uit . Maar dat wist ik al, alle kleinkinderen hebben al koffers met hun naam erop, en er zijn ook al meerdere toilettassen in de familie.
MM
Monique M.
HOUTHALEN
21 aug 2023

Beetje weinig kleuren van paraplu zelf

Wat ik jammer vind is dat er weinig keuze van kleur vd paraplu was . Hadden graag een lila gehad. Nu ik begrijp wel dat niet alle kleuren kunnen voorradig zijn
Fijne website, eenvoudig te ontwerpen en bestellen. Vlotte levering van een superleuke rugtas, ik denk dat mijn kleindochter er heel blij mee zal zijn.
The idea and easiness of creating the xmas decorations is awesome. Was just a but disappointed with the printing quality and some were already fading..
30 aug 2023
Leuke aktie gymtasjes, voor mijn kleinzoon en een vriendinnetje. Korting gaat teniet door verzendkosten. Wellicht een keer aktie geen verzendkosten?
Hele mooie koffer. Echt blij mee. Alleen een stuk binnenvoering is zichtbaar op de buiten kant dus ik heb 4 sterren en plaats van 5 gegeven.

Kindertrolley

Mooie producten die overeenkomen met wat wordt voorgesteld op de website. De klantendienst geeft snel antwoord bij vragen of problemen.