bulbby.com/nl

1.013 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.067 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

26 jun 2023
Goed: Makkelijke bestelling, snelle levering, goed product Kan beter: het geprinte logo was nogal klein, ik had het iets groter verwacht
17 mei 2023

Schattig kinderkoffertje

Foto kwam qua kleur (blauw/grijs) niet overeen met werkelijkheid (babyblauw) Verder mooi koffertje, keurig verpakt en netjes afgeleverd.
Goede kwaliteit, fijn om het zelf te kunnen ontwerpen. Er was wat late levering, maar jullie hielden mij daar wel van op de hoogte.
6 sep 2023
Snel geleverd! Helaas had een product gaatjes. Door drukte op de klantenservice werd dit helaas niet meteen opgepakt.
3 mei 2023

Snel antwoord, snel geleverd

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag over een ban hun producten. Het bestelproces is vlot verlopen en snel geleverd.

Mooi, maar jammer van de maat

De pyjama met de print is heel mooi, alleen jammer dat het niet meer aanwezig was in de maat dat ik had bestelt.
Kwaliteit van de goederen is top! Onze kleinzoon zal heel blij zijn met zijn mooie gepersonaliseerde trolley.
5 sep 2023
Kontact gehad met klanten service en zei namen direct actie. Werd binnen een half uur terug gebeld.
27 jun 2023
Snelle levering. Kwaliteit niet super hoog qua product. Beetje wazige foto. Maar zeker wel voldoende
16 jun 2023
het product voldeed aan de verwachtingen. toen ik eenmaal kon bestellen werd het ook snel geleverd
Makkelijk te bestellen, snelle levering, jammer dat de afwerking wat betreft de levering hapert.
Mooie kwaliteit tasje. Ziet er erg leuk uit. Leuk gepersonaliseerd kraamcadeau
19 sep 2023
Snelle levering en netjes ingepakt. De naam op het artikel was netjes gemaakt.
18 aug 2023
Mooi afgewerkt product, leuk kaartje Wel jammer dat het een leeg zeeppompje was
22 jun 2023
Heel snelle bezorging. Beetje bezorgd of het rugzakje lang zal meegaan.
27 jul 2023
De servetten staan op de website als blauw, maar lijken eerder grijs.
12 jul 2023
Snelle levering, kreeg wat besteld was, incusief naam op het produkt.
Artikel was zoals verwacht, prima en snel geleverd. Waarvoor dank.
13 jul 2023
Ze doen wat de beloven! Leuke prijzen, zeer snelle levering
Leuke producten om te personaliseren, snelle levering.