bulbby.com/nl

967 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.991 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Vraag aan de tel ,vriendelijk beantwoord.snelle levering.zeer tevreden,ook degene aan wie het verstuurt is water zeer blij mee.
Snelle levering. Erg leuke rugtassen met naam en tekst. Geef de tasjes als kraamcadeau. Succes verzekerd!
Ik had niet goed door dat de letters te donker waren. Ik werd netjes gemaild en de levering was op tijd.
Product voldoet aan verwachting, degelijk materiaal, foto's op website geven realistisch beeld

Eyecatcher

We hadden een houten koffertje met naam erop besteld. Wat een mooie eyecatcher zeg!!
Heel mooi koffertje van goede kwaliteit en mooie bedrukking, ook snel geleverd.
Mooie trolley’s Goede service. Top! Al onze 6 kleinkinderen zijn er blij mee.
Snelle levering. Netjes ingepakt met leuke attentie bij. Ik raad aan.
El paquete llegó rápido y el producto de excelente calidad!
super snelle levering en alles naar wens , doe zo voort !!

Mooi artikel

Snelle levering en precies zoals beschreven op de site
snelle levering, fijne kwaliteit pyjama en bedrukking!

Rugtasje

Ziet er prachtig uit en heel snel geleverd!! Blij mee
snel geleverd - mooi koffertje - gepersonaliseerd
HB
Harry B.
Zijdewind
Super service gewoon een nieuwe rug tas ontvangen
Een mooi product gewoon goed zoals het voorbeeld.
Goed verpakt en correcte en snelle bezorging.
Snelle levering Je krijgt wat je ziet Mooi