detuinmachine.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor detuinmachine.nl

4.27/5.00

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Uitermate professioneel en vriendelijk personeel. Met kennis werd ik te woord gestaan. Omdat heet om een aankoop via Internet ging en het ook een groot bedrag was (Cub Cadet XM3 wide cut grasmaaier) wilde ik zeker weten dat de machine ook goed geleverd kon worden tijdens de COVID-19 crisis in Belgie. Machine werd netjes binnen 48 uur geleverd. Complimenten aan het gehele team van de Tuinmachine.nl shop!!!
Verder lezen

Op de site staat levertijd van 1 tot 5 dagen. ik begrijp dat we in een speciale tijd zitten maar een mailtje van hoe het juist zit is toch niet te veel gevraagd. Na 8 dagen geld gestort maar niets meer gehoord . Ik begin me af te vragen of het een correcte site is.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over detuinmachine.nl

Beoordeling
 Sorteren relevantie
Pakket was netjes afgeleverd.en track en trays van dpd was goed te volgen en werd op tijd afgeleverd.
Alles prima
De maaimachine was niet leverbaar . Wij werden hierover gebeld en kregen netjes het bedrag teruggestort. Goede service!
Product in goede orde binnen enkele dagen ontvangen netjes verpakt.
Alles netjes afgeleverd.en de machine werkt prima.
snelle aflevering van een top machine
Konden het product niet leveren ivm Corona .Dit hebben ze snel gecommuniceerd, en geld terug gestort . Top
De beoordeling is zonder dat ik het product gebruikt heb. Maar ik heb er wel vertrouwen in
Alles perfect: product is heel goed, service ook. Hartstikke bedankt
een prima product volgens afspraak correct geleverd !!
Mooie aanbieding op tijd en correct geleverd!
Supersnelle levering zonder gezeur. Top.
snelle bezorging
Top service !