Fietsen4all.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Fietsen4all.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Fietsen4all.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Fietsen4all.nl

3 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Fietsen4all.nl

23 sep. 2022
Aanvankelijk erg ontevreden over de bezorging van de fiets en de schade, krassen die wij zagen op de fiets. nadat deze weer was opgehaald is er een nieuwe fiets bezorgd. Zoals het moet zijn, nieuw en zonder krasjes. Onze dochter is er helemaal blij mee. De wijze waarop Fietsen4all (Inge) dit heeft gedaan verdient een compliment. We zijn heel tevreden.
17 sep. 2022
Persoonlijke contact was heel prettig. En er werd een prachtige fiets rijklaar afgeleverd.
16 sep. 2022
13 sep. 2022
11 aug. 2022
Dit is mijn eerste fiets die ik online heb gekocht na flink wat uitzoeken op verschillende sites en ik ben over het geheel best tevreden. De bezorging duurde langer dan verwacht en het gegeven tijdsvak waarin die bezorgd zou worden schoof de hele ochtend op en werd uiteindelijk na het middaguur. Dat kostte me een afspraak en de uiteindelijke bezorging (toen ik dacht "ik ga hier niet langer op wachten") was terwijl ik bij de kapper zat. Mensen wachten op de bezorging als je ze een tijdsvak geeft, als je die niet kan nakomen geef dan geen tijdsindicatie... Ik kon de bezorgperikelen gelukkig aangeven bij de after-sales die mij persoonlijk belden om te vragen hoe het was gegaan. De fiets zelf is prima. Ik heb het zadel en slot wel vervangen want de oude die ik had waren beter: het geleverde zadel was gel en ik heb nog nooit een gelzadel gehad wat niet ging lekken, en het slot had geen mogelijkheid voor een insteek-kettingslot. Misschien is het een idee om daar opties voor te geven, omdat de fiets toch door jullie in elkaar wordt gezet? Een soort stel-je-eigen-fiets-samen idee... Het enige wat me van de fiets tegenviel is dat ik dacht dat de verlichting dynamo-gedreven zou zijn. Dit stond niet als zodanig in de omschrijving en in de plaatjes dacht ik een draad te zien lopen van de koplamp het frame in; maar dat zal ik fout gezien hebben. Ik vond het moeilijk om een fiets te vinden die een dynamo heeft terwijl ik dat juist zo handig vind (hoef je je geen zorgen te maken om lege of verroeste batterijen). Een naafdynamo zou ideaal zijn geweest. Meer opties en informatie is voor mij dus de verbeterruimte; en de bezorging... daar heb je als winkel natuurlijk minder grip op maar jullie doen er duidelijk wel iets mee. Ik zou zeker hier terugkomen als ik over een aantal jaar een nieuwe fiets nodig heb.
10 aug. 2022
Top service
14 feb. 2022
Fiets voor mijn dochter besteld. De fiets is de volgende dag geleverd. Bij het monteren kwam mijn man erachter dat ds koplamp niet werkte. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben direct een nieuwe koplamp opgestuurd met een sleutelhanger voor de service. Fijn dat de klantenservice adequaat reageerd en onze dochter is helemaal gek van haar nieuwe fiets en sleutelhanger. Bedankt zeker een aanrader
13 jun. 2022
Erg verbaasd over de service van Fietsen4all. Razend snelle levering, mooie sterke fiets ontvangen voor een goede prijs. Daarnaast ook goed geholpen door de klantenservice. Zij probeerde mij niet de duurste fiets aan te smeren maar hebben me van echt eerlijk advies voorzien. Dit kan ik alleen maar waarderen! 5 sterren
15 feb. 2022
Dat het fietsen in de outlet zijn met een beetje schade vind ik persoonlijk geen probleem. Als ik mezelf ken komt er binnen de kortste keren toch wel een krasje op het frame. De prijs was daarom extra laag, voor een simpele fiets die ik nodig heb. Heb m na leveren zelf in elkaar gezet en hij rijdt top. Bedankt!
21 mei 2022
Door contact met de zaak had ik echt het gevoel dat tevredenheid van de klant erg belangerijk is, eerlijk gezegd had ik dit niet van een online winkel van fietsen verwacht, maar wees gerust ze zorgen wel erg goed voor de klant in mijn geval! Een aanrader.
23 mei 2022
We zijn zeer tevreden met de service van Fietsen4all.nl. Direct na de online bestelling werden we gebeld of zeker wisten of we de grote van het frame maat goed hadden. Erg prettig dat ze mee denken. Onze dochter is erg blij met de fiets.
27 mei 2022
Na bestelling is de fiets voor mijn zoontje snel geleverd.. De vergeten extra's waren na een mailtje de andere dag binnen met excuses... Waarschijnlijk grote kans dat de volgende fiets hier ook besteld wordt... Leo
22 jul. 2022
Zeer chaotische levering door allerlei oorzaken. Koerier die de fiets niet op komt halen, geen communicatie. Uiteindelijk steeds zelf aan de bel moeten trekken. Telefonisch wel steeds vriendelijk te woord gestaan.
10 feb. 2022
Nettjes op tijd geleverd Zeer mooie fiets voor aantrekkelijke prijs. Het koplampje werkte niet. Na een mailtje die overigens snel werd beantwoord werd er zonder moeite een nieuwe opgestuurd. Prima bedrijf
21 feb. 2022
Scherpe prijs, snel geleverd. Wel lastig dat gezien de afmeting pakket deze niet bij de buren of een normaal DHL punt afgegeven kan worden. Wellicht is dat bij een andere vervoerder wel mogelijk.
24 jul. 2022
Na bestelling is het pakket op tijd afgeleverd. Mijn meiden zijn erg tevreden. Bij controle werk een lamp niet en is na excuus netjes en snel na geleverd. Dank jullie wel.
10 jun. 2022
Tijdens het bestellen was er iets fout gegaan, fietsen4all nam contact met mij op om opnieuw de bestelling te plaatsen. Volgende dag de voordrager al binnen! Top webshop!
2 feb. 2022
Helemaal in de wolken met mijn nieuwe elekrtische altec fiets. Binnen 3 dagen werd deze thuis geleverd en hij was al helemaal rijklaar. Fiets rijdt als een zonnetje.
20 mei 2022
Zeer tevreden over de service. Fiets besteld en werd snel geleverd. Het monteren van de fiets ging gemakkelijk en snel. Het is een mooie fiets, ziet er goed uit.
15 apr. 2022
Fiets besteld. Goed bereikbaar via de telefoon en mail. Altijd goed geholpen en zeer snelle verzending. Fiets is top. Zou hier zo weer bestellen. Bedankt.