Jaren geleden een goede ervaring, sindsdien is Bandenthuis erg achteruit gegaan. Zaterdagochtend was een bandenwissel gepland. Vrijdag geen mail voor de afspraak. 5x geprobeerd te bellen, maar kreeg alleen iemand van een opslagbedrijf aan de lijn. Vervolgens gemaild. Geen reactie.
Zaterdagochtend voor niets thuis gebleven. Na 2x bellen iemand aan de lijn gekregen. Zou het doorgeven aan de afdeling planning. Zaterdag helaas niets vernomen. Maandag nogmaals gemaild en dinsdagavond nog steeds nul reactie. Geen bedrijf om zaken meer mee te doen. Blij dat ik voor pinnen bij de afspraak gekozen had ipv vooruit betalen.
Beoordeling melden
12 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Al een paar jaar klant bij bandenthuis. Afgelopen jaar totaal waardeloos.
Al een paar jaar klant bij bandenthuis met ons bedrijf met meerdere bedrijfsauto's. Vroeger kwamen ze netjes op de besproken dagen en tijden. Ik was blij met de dienstverlening.
Inmiddels zijn ze onbereikbaar, komen ze afspraken niet na, en komen ze simpelweg niet opdagen.
Van de 3 gemaakte afspraken is er maar 1 nagekomen, op het verkeerde tijdstip. Op mails met verzoeken om terugbetaling (450 euro inclusief nieuwe banden) krijg ik geen reactie. Ik krijg ook geen alternatief aangeboden.
Beoordeling melden
15 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen contact mee te krijgen. Ik heb gemaild, daar krijg je een automatisch antwoord van dat er binnen 3 werkdagen wordt geantwoord. Het is inmiddels ruim een week geleden en ze moeten nog terug mailen. Ik heb een paar keer gebeld, telefoon wordt niet opgenomen. Dan wordt er door een antwoord apparaat gevraagd of je terug gebeld wil worden, dat moet ook nog gebeuren. Niet te doen zo. Jammer, want het concept van op locatie banden wisselen is wel heel mooi.
Beoordeling melden
1 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Reageren op e-mails en afspraken nakomen
Bandenthuis reageert u niet op e-mails.
Nadat Bandenthuis een bandenwissel niet heeft kunnen uitvoeren die wel door mij is betaald heb ik gevraagd een nieuwe datum in te plannen. Dat was op redelijke termijn onmogelijk omdat u het te druk had.
Vervolgens gevraagd om mijn geld terug te krijgen. Ondanks meerdere schriftelijke en telefonische reminders nog steeds geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van Bandenthuis.nl
3 aug 2023
Beste Ralf,
Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft met BandenThuis.
Ziet u kans om uw review nader toe te lichten via info@bandenthuis.nl?
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marieke
Klantenservice BandenThuis
2 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
afspraak niet nakomen, niet reageren op telefoon of mail.
Wel geld vangen maar uitvoeren, nee.
Annuleren vanaf hun zijde de afspraak maar reageren totaal niet op je mail of telefoon.
Telefoon word door een call-center opgenomen, BandenThuis krijg je niet aan de telefoon.
Bespaar je heel veel ergernis, als je zaken doet, betaal dan in ieder geval niet vooraf.
Beoordeling melden
11 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een afspraak voor bandenwissel, ook nog telefonisch en per email bevestigd. Op de dag kwam er niemand opdagen. Devolge de dag gebeld, kreeg wel excusese maar geen enkele duidelijkheid over wanneer de banden dan wel gewisseld zouden kunnen worden. Tot op heden niets meer vernomen.
Beoordeling melden
14 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Zijn niet op komen dagen zonder bericht. Ik heb een klacht ingediend, maar daar wordt niet op gereageerd. Er zou contact worden opgenomen om met mij een nieuwe afspraak in te plannen, maar dat is niet gebeurd.
Beoordeling melden
15 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Kort voor het plaatsen van de banden ontvingen wij een mail dat wegens ziekte van de medewerker de banden pas 5 weken later geplaatst kunnen worden. We gaan niet tot juni op winterbanden rijden. Jammer.
Beoordeling melden
21 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Aanbetaling gedaan maar verzocht om wijziging op bestelling maar kom al 2,5 week niet in contact met bedrijf. 3 x gemaild, 3 x gebeld. Niemand reageert. Geen zaken mee doen
Beoordeling melden
12 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte service en communicatie
Ik heb nog steeds geen nieuwe banden onder mijn auto liggen dus.....
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.