Bandenthuis.nl- Logo - Beoordelingen

Bandenthuis.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108 beoordelingen in totaal

Matig

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2022
Bandenthuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 apr 2023
goede communicatie via mail, afspraken makkelijk te maken en worden correct nagekomen, monteur vriendelijk en deskundig, dus alles gewoon heel goed conclusie: volgende wielen/bandenwissel weer via "bandenthuis"

21 apr 2023
In aanloop naar de afspraak deze zoals gevraagd bevestigd. Ik had voor mijn afspraak op 13 april deze tegen een meerprijs van €25 gereserveerd voor eerste afspraak van de dag. Op de dag zelf is er niemand verschenen. Einde dag om 17.30 zelf contact gezocht met de klantenservice. De mensen van Bandenthuis waren al naar huis. Ze zouden bereikbaar moeten zijn tot 18.00. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten en er zou de volgende ochtend contact met mij worden opgenomen. De volgende dag niks vernomen. Zelf een mail gestuurd met het verzoek om een verklaring maar tot op heden, een week later, niks vernomen. Ik heb een aantal jaar terug ook gebruik gemaakt van Bandenthuis en toen ging alles perfect. Op dit moment kan de naam beter worden aangepast in Bandennietthuis. Ik denk niet dat ik ooit nog een afspraak met ze zal maken. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor Bandenthuis.nl

28 apr 2023
Banden zijn er niet op te zetten, de randen zijn te veel naar beneden gezakt. Nu de randen naar buiten getrokken en maandagmiddag weer proberen.