koro-shop.nl

258 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden852 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
zorgen dat de bestellingen sneller bij de klanten worden afgeleverd.

Gedrukte verzending

Prima prijs en producten. Ik had een grote voorraad bonen in blik besteld. Deze kwamen grotendeels gedeukt binnen, verpakking van verzending kan dus beter
Antwoord van koro-shop.nl
Beste Mardek, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij de bezorging, ondanks de voorzichtigheid en zorgvuldige verpakkingswijze kan het in enkele gevallen misgaan tijdens de bezorging. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer toevoegen, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team KoRo
25 dec 2023
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van koro-shop.nl
Beste, Wat vervelend dat u uw pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Zou u contact kunnen opnemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer kunnen toevoegen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team KoRo
8 okt 2023
Pot pasta saus open gegaan tijdens bezorging van het pakket. De Inhoud van de doos zat compleet onder pastasaus evenals de gekochte producten.
Antwoord van koro-shop.nl
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat dit is misgegaan! We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, KoRo Nederland
24 okt 2023

Klachtenafhandeling

Een artikel was niet geleverd. Heb via klachtenformulier op de website Koro benaderd, maar vijf dagen later nog niets vernomen.
27 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij uw bestelling. Ons team zal direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, team KoRo
8 jul 2023
De zak amandelmeel was kapot, dus alles zat onder en ik had maar een halve zak ongeveer over.
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het mis is gegaan bij uw bestelling. Dit lossen we graag voor u op, we verzoeken u een mailtje te sturen naar service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Team KoRo
Meer gegevens sturen van bezorging, wanneer verzonden etc etc
11 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review! Volgens onze gegevens heeft u het pakket inmiddels ontvangen, mocht dit niet het geval zijn kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
22 jun 2023
Niet meer leveren via post.nl
22 jun 2023
Beste, Bedankt voor uw review. Wij ontvangen graag uw feedback via service@koro-shop.nl. Daarnaast wijzen wij u graag op het feit dat wij momenteel niet met PostNL bezorgen, maar met DHL. Met vriendelijke groet, team KoRo
26 apr 2023
Gembersap was muf helaas
3 mei 2023
Beste Jacquelien, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het product niet naar behoren was! We verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo