koro-shop.nlReviews

: 451Goed

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
koro-shop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij koro-shop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor koro-shop.nl

268 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jan. 2022
Wij ontdekten Koro via internet op zoek naar eerlijke, biologische voeding en hebben direct een bestelling geplaatst. De producten werden snel geleverd. Ze zijn heerlijk, biologisch en puur. Je merkt dat er heel veel energie en liefde in het bedrijf wordt gestoken. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker weer bestellen. Zeer veel dank Koro! Met vriendelijke buiging, Jeroen en Wanda uit Veendam in Nederland.

14 jan. 2022
Na 7 dagen nog steeds geen pakket ontvangen dus producten kunnen we nu niet beoordelen. Communicatie met bedrijf slecht, email gestuurd geen bericht terug ontvangen. Gelukkig is het winter, als dit in de zomer gebeurt kan je de spullen meteen weggooien als ze binnenkomen. Vervoerder DHL Internationaal kan mijn huis niet vinden terwijl ze al vaak spullen bij ons gebracht hebben. Ik heb nu een DHL servicepoint aangegeven hopelijk kunnen ze die wel vinden. Wij krijgen pakketten over de hele wereld binnen, die vervoerders kunnen ons wel vinden, dus dat is heel raar. Ze geven bovendien aan dat wij niet aanwezig waren, terwijl er altijd minimaal een persoon aanwezig is om pakketten te ontvangen en deze week waren er constant drie personen aanwezig. Ook krijg ik e-mails binnen voor track en tracé die niet werken, je krijgt gewoon een lege pagina te zien.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

17 okt. 2022
Uitgaan van vertrouwen en communicatie
28 aug. 2022
Na vraag waar de waren bleven kwamen ze snel. In eerst niet verzonden.
11 sep. 2022
Traag met verzenden, na week nog niet verstuurd. Website overzichtelijk en producten goed.
14 sep. 2022
Beste, Bedankt voor uw review. Momenteel zijn de verzendtijden bij onze verzendpartners helaas langer dan normaal, i.v.m. personeelstekorten. Uiteraard proberen wij altijd onze levertijd te verbeteren. Groetjes, team KoRo
25 feb. 2022
Bestelling een aantal keer plaatsen voordat hij uiteindelijk goed in het winkelwagentje zat. Geen idee waarom alsmaar mijn winkelwagentje leeg was maar dat frustreert mij als consument wel enorm. Verder bij verzending als ik dan klikte op de link om te kijken waar het pakketje was dan kwam er helemaal niks. Dus als consument wist ik niet hoeveel dagen het zou duren voordat ik het pakketje kreeg. Volgens mij kunnen jullie daar duidelijker over zijn want Nederland is niet
1 feb. 2022
Levertijd, dit is de 2e keer dat de levering langer dan een week duurt na de bestelling. Prijs/ kwaliteitsverhouding van de dadels is goed…maar de biologische vijgen vallen tegen voor de prijs. De zwarte komijnolie is goed…maar de dop sluiting lekt olie ( bevestiging dop-fles) dat is irritant.
2 dec. 2021
van Wim v.
Bericht gehad dat mijn bestelling onderweg is, maar tot nu toe is er nog niets geleverd
7 dec. 2021
Beste, Dankuwel voor uw review en jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. In verband met drukte bij onze verzendpartners lopen bestellingen grote vertraging op. Excuses voor het ongemak en wij hopen dat het snel is opgelost. Als u nog verder vragen hebt kunt u die altijd stellen via service@koro-shop.nl. met vriendelijke groet, Team KoRo Nederland
31 mrt. 2022
Kortingcodes werkt niet, hoe krijg ik achteraf mijn korting? Groetjes Theo franx
19 apr. 2022
Hey Theo, bedankt voor je feedback. Het is helaas niet mogelijk een korting met terugwerkende kracht in mindering te brengen. Neem contact op met onze klantenservice, zodat zij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet van uw KoRo Team :)
25 feb. 2022
De besteld tijd wodt niet goed doorgegeven maar het product werkt goed. Blij mee
12 jul. 2022
The product was opened when it's delivered
14 jul. 2022
Dear customer, Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that the product did not live up to your expectations upon delivery. Please contact service@koro-shop.nl where we can help you in more detail. Team KoRo Netherlands