onlineluiers.com

144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2021
onlineluiers.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Snelle bezorging, vlot bestellen en een duidelijke communicatie via mail. Dit alles kn combinatie met de laagste prijs in de winkels en online van luiers. TOP! Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel en het zal zeker niet de laatste zijn.
CV

Ik wacht al 7 dagen op het pakket, ik heb verschillende keren gebeld, niemand neemt de telefoon op, niemand beantwoordt mijn e-mail, ik heb het geld en het pakket niet.
AB
Aleksandra B.
Vlaardingen

Beoordelingen voor onlineluiers.com

Trage levering

Snellere levering zou wel goed zijn, na 1 week nog geen bericht van PostNL wanneer er geleverd wordt.
Voor 22u besteld = morgen in huis wil zeggen; voor 22u besteld is binnen 2 weken in huis
Everything good, but little bit long time for delivery
Mooi op tijd en mooie prijs!! Zeker een aanrader

Great!

Great service, quick delivery and great pricing!
AB
Aleksandra B.
Vlaardingen
Ik heb op 21/02/2024 een bestelling geplaatst voor luiers. Echter was deze op 29/02/2024 nog steeds niet geleverd en geen track and trace ontvangen. Ik heb getracht ze telefonisch te contacteren, maar kreeg niemand aan de lijn. Mailtje blijft ook onbeantwoord. Heb in tussentijd elders luiers besteld die de dan nadien geleverd zijn.

Geen pampers, geen contact

Meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken, mail gestuurd. Geen enkel antwoord en ik weet nog steeds niet wanneer mijn bestelde pampers nu eindelijk komen. Had ik maar de revues gelezen, alvorens te bestellen
Ik heb na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen! Als ik ze wil bellen hoe de status is, krijg ik geen contact! Hopeloos!!!!
Frauders, de bestelling is niet aangekomen. Ze reageren niet op e-mail. Ik heb geprobeerd de hotline te bellen, maar niemand antwoordt.
Omdat ik geen 0 sterren kan geven... bestelling niet ontvangen, geen track & trace en ook geen reactie op mijn vraag.
Niets ontvangen, het is nu 7 dagen na bestelling. De bestelling staat nog steeds op de status 'te verwerken'.

Bestelling wordt niet verzonden

Bestelling (op voorraad) is na een week nog steeds niet verzonden. Klantenservice reageert niet.
3 mrt 2024
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Echt boos over.
Niks ontvangen enhun bereiken lijkt onmogelijk
6-3 luiers besteld. Zou 2 dagen later bezorgd worden. Deze waren niet leverbaar op het moment maar zouden 13-3 aangeboden worden. Inmiddels nog geen track en trace maar ook geen luiers
Een week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niet geleverd. Ook niet gereageerd op mail en ook telefoon wordt niet opgenomen.
9 dagen geleden een bestelling gedaan, tot nu toe niks ontvangen… regelmatig geprobeerd te bellen zonder gehoor.