Wenz.nl- Logo - Beoordelingen

Wenz.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.703 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Leuke, aparte kleding, van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere kledingstukken bij Wenz gekocht en alles voelt en draagt fijn. Heerlijk. Ik vind de 3 termijn betalingsregeling een uitkomst! Vaak betaal ik ineens, maar als ik wat minder te besteden heb, maak ik gebruik van deze regeling. Ik heb zelf nooit geen betalingsproblemen, maar door deze vaste 3 maanden termijnen regeling, kun je ook geen torenhoge schulden opbouwen, mocht je hier wél gevoelig voor zijn. Dus ook perfect, voor als je iets speciaals nodig hebt, maar niét ineens zoveel te besteden hebt. I love Wenz !!!

Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
MH
Marga H.
Roosendaal

Beoordelingen voor Wenz.nl

14 aug 2023
Wat ik besteld heb paste goed en was qua kleur ook zoals op de foto. Van eventuele verbeteringen heb ik geen idee.
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
8 jul 2023

Kwaliteit kleding en service

Kwaliteit kleding is echt zo als in de catalogus vermeld wordt Ook bij retourneren alles snel en goed afgewikkeld
26 apr 2023

Zeer tevreden.

Overzichtelijk en netjes. Snel geleverd. Betaalbare prijzen en goede service ook bij retour als het niet past.
26 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Wenz
ES
Ellie S.
Roermond.
19 nov 2023
Jullie zijn heel goed, goede producten snelle levering.veel kleding om een goede keuze te maken. Ga zo door.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Wenz
21 aug 2023
De bestelling werd snel geleverd en was netjes verpakt. Ook is de klantenservice goed te bereiken.
22 aug 2023
TV
T V.
Buitenpost
5 jun 2023
Bijna alles wat ik besteld had heb ik gehouden,dus maten en kleuren waren prima weergegeven. Top
6 jun 2023
CV
C V.
Nldw.
10 mei 2023
Mooie en vlotte kleding,de retouren worden lang opgehouden,voor ze weer bij jullie binnen zijn
11 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Wenz
SL
Sandra L.
Rotterdam
8 nov 2023
Leuke mode, alleen valt de ene keer de pasvorm beter uit dan de andere. Kwaliteit is variabel
9 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Wenz
ED
Ellen d.
‘s/Heer Hendrikskinderen
22 jun 2023
Prachtige kleding,vooral van Alba mode,goede pasvorm voor mij,dan is de prijs /kwaliteit oké
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
CV
C V.
Nldw.
De retouren zijn een lange tijd onderweg,voor dat ik de melding krijg,dat het binnen is
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de retouren. Met vriendelijke groet, Team Wenz
3 dec 2023
Ik echt tevreden bij Wenz bestelling, kleding goed kwaliteit en service goed bezorgen.
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Wenz
Al jaren trouwe klant van Wenz, vanwege kwaliteit, aanbiedingen en perfekte service.
AV
Ans v.
Heeswijk-Dinther
Artikelen zijn altijd goed beschreven en leveringen snel. Het kan niet veel beter
JV
J. v.
Amstelveen
30 aug 2023
Ik heb heel lang ervaring met Wenz. Goede kwaliteit en de matern zijn correct.
31 aug 2023
JK
Jacky K.
Voorst
14 nov 2023
Helaas was deze zending niet naar mijn zin maar de service van Wentz is goed
16 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Met vriendelijke groet, team Wenz
VV
Vilma v.
Renkum
26 mei 2023
Voor iedereen,jong of oud is iets te vinden bij Wenz. Mooi,betaalbare mode..
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Wenz
30 jun 2023
Goede producten, snel en makkelijk te bezorgen online. Prima zeer tevreden
Heel erg bedank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
4 jun 2023
Snelle levering, meestal kwaliteit artikelen. Vriendelijke klantenservice.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
28 okt 2023
Je moet er wat langer opwachten. Kwaliteit van de bestelling is prachtig
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
LK
Linda K.
Voerendaal
Wenz is goed in kwaliteit en als er wat is dan wordt het goed opgelost
4 jul 2023
Super bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz