Wenz.nlBeoordelingen

: 936GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
Nederland
Handelsregister
KvK 24269166
Gevolmachtigde
A.J. Janse

Beoordelingen voor Wenz.nl

4.38/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

605 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
31 %
8 %
2 %
2 %
936 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Wenz.nl

Filter 
(14)
1 maand geleden
Slecht alle sieraden gaat kapot en geen helpen krijgen ik
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
1 maand geleden
U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@wenz.nl,u kunt chatten via onze website of bel ons via 010 - 447 98 70. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
6 maanden geleden
Ik heb nog niks ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
6 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling. U kunt gebruik maken van uw account. Via Mijn Account is de verwachte levertijd te zien. Met vriendelijke groet, Team Wenz
6 maanden geleden
Tot op heden niets ontvangen, artikel schijnbaar nog steeds niet leverbaar, zeer slecht hoor, bedankt
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
6 maanden geleden
Hartelijk dank dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen. Dat is niet prettig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen.U kunt gebruik maken van uw account. Via Mijn Account is de verwachte levertijd te zien. Met vriendelijke groet, Team Wenz
6 maanden geleden
Heb 18 April een bestelling gedaan en tot op heden niets van u vernomen . Heb wel een bestel bevestiging gehad
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
6 maanden geleden
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers kijken het graag voor u na. Met vriendelijke groet, team Wenz
6 maanden geleden
Tot op heden niets ontvanen of gehoord, helemaal niets, alleen een bevestigingsnummer!!
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
6 maanden geleden
U kunt hier voor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wenz
6 maanden geleden
Ik had niks besteld en ook niks ontvangen. De bestelling wordt naar ons gemaild maar is niet voor ons bestemd. Dus graag geen vragen meer over dat soort bestellingen wat niet voor ons bestemd is. Dank U.
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
6 maanden geleden
We zien dat hier al eerder contact over is opgenomen. Onze excuses voor het ongemak! We zorgen dat dit niet meer gebeurd. Met vriendelijke groet, team Wenz
8 maanden geleden
Niks
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
8 maanden geleden
We vinden uw beoordeling minder leuk om te ontvangen. We ontvangen graag uw toelichting zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Wenz
8 maanden geleden
Slecht, slechts, slechter. Onbeschoft en klantonvriendelijk
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
8 maanden geleden
We vinden het erg jammer om uw beoordeling te lezen. We staan u graag te woord om uw klacht te bespreken. U kunt ons telefonisch bereiken via 010-447 98 70 of per mail via service@wenz.nl. Met vriendelijke groet, team Wenz
9 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
8 maanden geleden
Uw pakket heeft vandaag ons magazijn verlaten en is toen overgedragen aan DHL. Hij is dus onderweg naar u! Wij wensen u alvast veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz.
9 maanden geleden
ik heb 3 truien besteldd, daarvan klopten 2 met de besstelling, de 3e trui was een niet bestelde, ik heb die teruggestuurd, dat is door jullie bevestigd en erna heb ik niets meer vernomen. reden om klacht in te dienen?
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
9 maanden geleden
Onze excuses dat u een verkeerde trui heeft ontvangen. We raden aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij de juiste trui voor u kunnen bestellen. Met vriendelijke groet, team Wenz
9 maanden geleden
Nog niets ontvangen dus geen beoordeling
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
9 maanden geleden
In uw bevestiging is aangegeven dat deze de levertijd langer duurt dan onze standaard 3-5 werkdagen. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, wordt u per mail op de hoogte gehouden. Met vriendelijke groet, team Wenz
9 maanden geleden
Ikwacht al 3 weken op de rest van de bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
9 maanden geleden
In uw beoordeling is aangegeven dat enkele artikelen een langere levertijd hebben. De levertijd is ook terug te vinden via Mijn Account. Wij wensen u alvast veel plezier met de rest van uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
11 maanden geleden
De bestelling nog niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
11 maanden geleden
Dat is jammer om te lezen! U kunt hier voor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479870. Met vriendelijke groet, team Wenz
1 jaar geleden
De zending kon niet worden opgehaald omdat het afleverpunt in Alkmaar zit Dus moet van Purmerend naar Alkmaar om het pakket op te halen.
 Geverifieerde beoordeling|
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Wenz.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Wenz.nl
1 jaar geleden
Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken. Het verwachte bezorgmoment is vandaag tussen 08:00-18:00u. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Wenz.