Wenz.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Wenz.nl

4.38/5.00

607 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Wenz.nl

ik heb schoenen die zijn zeer slecht
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als u de kwaliteit van de schoenen niet goed vindt, kunt u de schoenen kosteloos via DHL aan ons retourneren.Vermeld op de pakbon uw klacht en onze kwaliteitsafdeling zal de schoenen vervolgens beoordelen. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Product veel te laat geleverd. Product was niet verzonden terwijl in account stond van wel. Dit wordt opzettelijk gedaan. Klantenservice nam pas zeer laat ( uiteindelijk te laat) contact op. Slechte ervaring met deze winkel.
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz
leveringen klopten niet en duurde erg lang
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van Wenz.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om een artikel vooruit te kunnen bestellen, de levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijf werkdagen, excuses daarvoor. De levertijd kunt u per artikel terug vinden in uw bestelbevestiging. Bedankt. Met vriendelijke groet, team Wenz.
moest bellen , na een 1.5 week nog niet geleverd. prijs kwaliteit niet in verhouding. jammer
Antwoord van Wenz.nl
Jammer om te lezen! U kunt hier het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wenz
Duurt erg lang voordat er geleverd wordt
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling.U heeft aangegeven dat alles in één keer geleverd dient te worden. In uw bevestiging is te zien dat enkele artikelen een langere levering hebben. Hierdoor is er nog niks verstuurd. We kunnen alvast artikelen versturen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wenz.
heb nog niks ontvangen !!!!!!!!
Antwoord van Wenz.nl
Wij hebben u een e-mail gestuurd om dit verder aan u toe te lichten. Met vriendelijke groet, team Wenz.
Voor de 2de keer het zelfde artikel gestuurd. En wacht nog op een bevestiging van een retour . Wil nog wel iets bestellen, maar dan moet eerst alles afgerond zijn.
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling. U ontvangt van ons een retoursbevestiging zodra het retour door ons verwerkt is, dit kan twee tot uiterlijk drie weken duren. Met vriendelijke groet, team Wenz
De leveringstijd klopt niet met wat er wordt beloofd.
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw feedback. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Wenz
Voor die prijs is het art slecht rok zit helemaal niet goed voor bijna 200€ een slecht product
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@wenz.nl of via 010-4479870. Met vriendelijke groet, team Wenz.