Wenz.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Wenz.nl

4.38/5.00

607 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Wenz.nl

bij bestellen is het op voorraad bij levering toch bestelling niet compleet en geen sorry maar alleen het bestelde komt over 5 weken!!
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. U kunt hier altijd contact over opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wenz.
Het gaat om het rood leren jasje en sorry maar dat was echt slecht. Mijn commentaar is al bekend, zowel telefonisch doorgegeven als op het retourformulier. Vorig jaar in oktober hetzelfde verhaal na de ontvangst van het leren jasje. Amy moet hier echt wat aan doen of betere plaatjes in de brochure plaatsen, want het zaten in beide jasjes valse vouwen en die kan je niet zomaar uit leer halen.
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over het rode leren jasje. Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft over dit artikel. Ik geef uw feedback hierover nogmaals door. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Volgens de site kon ik de schoenen bestellen,en de andere dag kreeg ik bericht dat ze niet meer te koop waren,dat vond ik raar
Antwoord van Wenz.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat de schoenen niet meer te leveren zijn. Soms komt het voor dat de leverancier achteraf toch niet kan leveren. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wenz
De badset is redelijk duur voor wat je krijgt 1mvg
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien de bestelling niet naar wens is, kunt u het artikel via het retouretiket kosteloos via DHL retourneren. Met vriendelijke groet, Team Wenz
De bestelde ring is erg licht in gewicht, de foto was mooier dan in werkelijk, en ondanks dat de weense gravure erg mooi is, zit deze er maar licht in. Ik ben bang dat de ring na een half jaar dragen doorbreekt en de weense gravure helemaal weg is. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik dan ook niet in evenwicht.
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen en uw feedback door te geven.Indien er problemen zijn met de ring kunt u altijd contact opnemen met onze klantsnervice. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Het jurkje zag er heel erg gekreukt uit Ee slechte stof ,niet gevoerd Nee dit viel heel erg tegen want op het plaatje zag het er mooi uit Toch heb ik bij Wenz al wel eens met veel plezier gekocht.
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw feedback! U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ze kijken graag na wat ze voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, team Wenz
Ruim een week na retourzending krijg ik hierover pas bericht. Ik heb bij retourzending nieuwe bestelling (maat groter) doorgegeven, maar hoor hier niets over. Kledingstuk is voor bruiloft volgende week. Vrees dat Wenz niet op tijd zal zijn. Dan is het voor mij de laatste keer dat ik er iets bestel. Helaas, want kleding is goed, van goede kwaliteit, tegen redelijke prijs.
Antwoord van Wenz.nl
We begrijpen dat u het artikel al geleverd zou willen hebben. U kunt het beste hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Ze kunnen precies zien waar uw pakket zich bevindt. Met vriendelijke groet, team Wenz
artikel was in verkeerde kleur
Antwoord van Wenz.nl
We begrijpen dat u liever de juiste kleur had willen ontvangen. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wenz
Jammer, elke keer is het net te strak voor mij. Maat groter is weer te groot, wat schoenmaat betreft halve maat groter was misschien goed geweest
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Ik heb grijs besteld maar bruin gekregen dus retour
Antwoord van Wenz.nl
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses hiervoor! U kunt hiervoor altijd contact opnemen zodat wij de bestelling opnieuw voor u kunnen plaatsen. Met vriendelijke groet, team Wenz
Een rok besteld voor 80 euro, deze was nog geen 20 euro waard. Een rok zonder rits, met elastiek in de taille, niet gevoerd en bovendien verkeerd gestikt, of verkeerd uit de stof gesneden. Een zijnaad trok omhoog en naar achteren waardoor de zoom niet meer gelijk viel. Bovendien te strak op de heupen.
Antwoord van Wenz.nl
Dat is jammer om te lezen. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag met uw klacht. Met vriendelijke groet, team Wenz
Maten klopte niet helemaal.
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Levering duurt te lang!
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz
Vond de wachttijd erg lang.
Antwoord van Wenz.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Gebruikte materialen goed maar, naai en vorm heel slecht .
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beooordeling. Uw feedback over de artikelen geef ik door aan de juiste afdeling.Met vriendelijke groet, Team Wenz
Het bestelde laat weleens lang op zich wachten.
Antwoord van Wenz.nl
Indien een artikel niet voorradig is, bieden wij de mogelijkheid om het vooruit te bestellen. De levertijd kan dan langer zijn dan onze standaard vijf werkdagen, excuses daarvoor. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Verkeerde adres bezorgt geen briefje niks
Antwoord van Wenz.nl
Uw feedback zullen wij doorgeven aan DHL! U kut hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via de chat, telefonisch via 010 - 447 98 70 of mail ons via service@wenz.nl. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Kwaliteit was in het verleden veel beter
Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz.
geretourneerd. Te klein
Antwoord van Wenz.nl
U kunt het artikel omruilen voor een andere maat via onze klantenservice. U kunt met ons chatten, bellen op 010 - 447 98 70 of mailen naar service@wenz.nl. Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Wenz.
De levering via DHL is ronduit slecht/ zeer slecht. DHL medewerker belt niet aan en zet het pakketje onbeheerd in de voortuin. Kan dus At nat worden in de regen of erger gestolen Uit je voortuin. Who is to blame?
Antwoord van Wenz.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ga uw klacht betreft de levering doorgeven aan DHL. Onze pakketten op deze wijze leveren is uiteraard niet de bedoeling. Dank u wel voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Wenz