Wenz.nl- Logo - Beoordelingen

Wenz.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.703 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Leuke, aparte kleding, van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere kledingstukken bij Wenz gekocht en alles voelt en draagt fijn. Heerlijk. Ik vind de 3 termijn betalingsregeling een uitkomst! Vaak betaal ik ineens, maar als ik wat minder te besteden heb, maak ik gebruik van deze regeling. Ik heb zelf nooit geen betalingsproblemen, maar door deze vaste 3 maanden termijnen regeling, kun je ook geen torenhoge schulden opbouwen, mocht je hier wél gevoelig voor zijn. Dus ook perfect, voor als je iets speciaals nodig hebt, maar niét ineens zoveel te besteden hebt. I love Wenz !!!

Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
MH
Marga H.
Roosendaal

Beoordelingen voor Wenz.nl

Soms leuke spullen maar ook oudbollig

Jammer dat je niet meer kunt betalen in 3 mnd termijnen. Spullen vaak te duur tov de kwaliteit. Mode wat oudbollig
LM

trage bezorging

duurt vrij lang voor er bezorgd wordt, ook terugbetaling van niet meer te leveren artikelen.
CB
Celine B.
Schinveld
aanbetaling voor een bestelling vind ik wat minder
17 okt 2023

Verzendbericht

Ik vind het erg lastig dat ik geen bericht krijg dat het pakket verzonden is en wanneer het dan geleverd gaat worden. Ook het retour zenden geeft mij geen verzendbewijs, zodat ik geen bewijs heb dat ik het inderdaad ingeleverd heb. Ik heb hierover met DHL gebeld, maar die geven aan dat dit bij WENZ ligt.
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Er is inderdaad momenteel een storing waarbij deze e-mails niet worden verzonden. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Wenz
21 jun 2023
ander retouradres voor mij is het onmogelijk om dit bij DHL daar te brengen door slechte mobiliteit en geen hulp die dit voor mij willen doen. ik heb een postagentschap aan de overkant op het winkelcentrum van Primera. Kunt u dit niet realiseren dan is het klant af. Helaas voor u maar ook voor mij.
22 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas hebben wij alleen een samenwerking met DHL, hierdoor is het retourneren kosteloos. Wordt het via een andere vervoerder geretourneerd zullen hier kosten aan verbonden zijn en die zijn voor eigen rekening. Mocht u volgende keer een retourzending hebben, neemt u dan telefonisch contact met ons op, dan bieden wij een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Team Wenz
15 sep 2023

Vest Alba Moda

Heb zitten wachten op mijn bestelling maar tevergeefs! Nu is het wachten op het terugstorten van mijn betaling van 14 dagen geleden bestelde item. Ben dus geen tevreden klant.
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de terugbetaling niet verwerkt is na de annulering.Dit zou automatisch moeten gebeuren. Graag ontvangen wij uw adresgegevens en IBAN-nummer zodat wij de terugbetaling in werking kunnen stellen. U kunt uw gegevens mailen naar webcare@wenz.nl. Met vriendelijke groet, Team Wenz
4 jul 2023
de retourafwikkeling duurt erg lang, de overzichten wat er te betalen is is nogal onduidelijk omdat de retouren vaak laat worden verwerkt.
5 jul 2023
MH
Marjan H.
Zwijndrecht
3 jun 2023
Sneller leveren vaak de maat die je wilt is er niet meer
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw feedback. Met vriendelijke groet, team Wenz
AB
A B.