Wenz.nl- Logo - Beoordelingen

Wenz.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.703 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Leuke, aparte kleding, van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere kledingstukken bij Wenz gekocht en alles voelt en draagt fijn. Heerlijk. Ik vind de 3 termijn betalingsregeling een uitkomst! Vaak betaal ik ineens, maar als ik wat minder te besteden heb, maak ik gebruik van deze regeling. Ik heb zelf nooit geen betalingsproblemen, maar door deze vaste 3 maanden termijnen regeling, kun je ook geen torenhoge schulden opbouwen, mocht je hier wél gevoelig voor zijn. Dus ook perfect, voor als je iets speciaals nodig hebt, maar niét ineens zoveel te besteden hebt. I love Wenz !!!

Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
MH
Marga H.