Wenz.nl- Logo - Beoordelingen

Wenz.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.703 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Leuke, aparte kleding, van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere kledingstukken bij Wenz gekocht en alles voelt en draagt fijn. Heerlijk. Ik vind de 3 termijn betalingsregeling een uitkomst! Vaak betaal ik ineens, maar als ik wat minder te besteden heb, maak ik gebruik van deze regeling. Ik heb zelf nooit geen betalingsproblemen, maar door deze vaste 3 maanden termijnen regeling, kun je ook geen torenhoge schulden opbouwen, mocht je hier wél gevoelig voor zijn. Dus ook perfect, voor als je iets speciaals nodig hebt, maar niét ineens zoveel te besteden hebt. I love Wenz !!!

Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
MH
Marga H.
Roosendaal

Beoordelingen voor Wenz.nl

Goede kwaliteit kleding en redelijk snel geleverd
3 feb 2024
Goede spullen goede afwerking, bezorging ed.
Snelle levering, mooie kleding
PB
27 jan 2024
Bedrijf met goede service, maar ik geef geen 5 sterren omdat de kwaliteit van de kleding vaak minder is dan verwacht.
30 dec 2023
Leuke spullen voor een redelijke prijs.
GL
ML
Maria L.
Middelburg
26 dec 2023
Ik vind de afhandeling van de bestellingen goed duidelijk en komt netjes aan. Enige wat ik soms onduidelijk vind zijn op de site dat de benaming van enkele kleding onderdelen wisselt BIJV. De ene keer is het lente tot op de knie en kan dan enkele weken later lang zijn.
Dank u wel voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Wenz
Als iets terug gaat en een kleinere maat weer besteld waar de eerste vest korting op zat dan ook de rekening weer met korting op sturen en niet de volle prijs
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Als de nieuwe maat wel naar wens is, wilt u dan een e-mail sturen met uw gegevens naar webcare@wenz.nl? Met vriendelijke groet, Team Wenz
Mijn pakket is in tweeën gedeeld, 1 deel heb ik ontvangen en het tweede deel nog steeds NIET. WANNEER DAT KOMT GEEN IDEE
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is het tweede artikel niet meer leverbaar. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wenz
deze keer was de bestelling er vlot en het zag er goed uit
Dank u wel voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Wenz
Goede spullen, snel en goed afgehandeld
MS
mja S.
WEERT
geen klachten altijd op tijd geleverd
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
XX
xx x.
philippine
JS
Janny S.
Koudekerk aan den Rijn
26 sep 2023

Mona schoenen

Ik heb mooie Mona schoenen besteld en direkt betaald. het zijn schoenen die precies passen en helemaal mijn smaak. Helaas moest ik er meer dan een week op wachten. Bovendien werden ze een week later met 40% korting aangeboden, dat was wel zuur. Verder heb ik [nog] geen problemen gehad met Wenz. De 4 punten zijn dan ook een aansporing om het altid NOG beter te willen doen!
27 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw feedback. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Wenz
1 jul 2023

Goede service, meestal tevreden

Goede service, mooie kleding. Alleen door de jaren heen steeds meer kleding van polyester erbij. Dat vind ik jammer. Hou van natuurlijke kleding, dus nu moet je meer op het materiaal letten. Omdat ik jeuk krijg van sommige materialen
Antwoord van Wenz.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Wenz
Produkten mogen soms beter omschreven worden. Zoals grote, pasvorm. En wat zeggen klanten ervan om Zo beter te kunnen bepalen op afstand of produkt iets voor je is of kan passen.
11 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wj wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
10 aug 2023
Steeds opnieuw op de hoogte worden gehouden en verder de kleding is van een hele goede kwaliteit dat is de reden dat ik bij Wenz blijf bestellen
10 aug 2023
SL
Sandra L.
Rotterdam
8 nov 2023
Leuke mode, alleen valt de ene keer de pasvorm beter uit dan de andere. Kwaliteit is variabel
9 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Wenz
28 okt 2023
Je moet er wat langer opwachten. Kwaliteit van de bestelling is prachtig
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz