Wenz.nl

Online damesmode, schoenen en accessoires.

Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE  Capelle aan den IJssel

KvK
A.J. Janse

Beoordelingen voor Wenz.nl

4.32 / 5.00

377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Wenz.nl

Fijne webshop mooie producten

3 van 4.artikelen vielen tegen.

Antwoord van Wenz.nl
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar verwachting waren. Hopelijk de volgende aankopen wel. Toch erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Wenz.
snelle levering mooi product

Antwoord van Wenz.nl
Hartstikke bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Erg mooie kleding, maar wordt het door verstuurd dat is toch niet DHL want dat komt niet aan, bij de buren niks wel een briefje met onleesbaar handschrift, dus waar krijg ik mijn bestelling van hopelijk van PostNL is er nog wat onderweg hartelijk groet mevr van weeghel

Antwoord van Wenz.nl
Wij werken alleen samen met DHL. Indien u vragen heeft over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 010-4479870 of via service@wenz.nl. Met vriendelijke groet, team Wenz
Goede service. Goede kwaliteit

Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Wenz
Ongelijktijdige levering is niet prettig omdat men dan niet kan vergelijken.

Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Wenz.
Prima kwaliteit. Past goed

Fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, team Wenz
Zo vaak gezegd top dit is de laatste keer ,

Antwoord van Wenz.nl
Elke bestelling wordt gevraagd om een beoordeling, deze beoordeling vinden wij ook top :-). Met vriendelijke groet, team Wenz
Heb mijn mening al verstuurd. Alles prima en de kleuren : blauwe balerina's en shirt passen uitstekend bij waar het voor bedoelt is. Nogmaals mvrg. Joke Westerman

Antwoord van Wenz.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Wenz
1 week geleden
Soms is het prijs naar kwaliteit Pasvorm is vaak niet naar wens. Ik ben klein van stuk dus het is vaak te lang. Dit is jammer

Antwoord van Wenz.nl
Uw feedback staat genoteerd. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Wenz.
1 week geleden
Wij moesten nogal lang wachten op de levering.

Antwoord van Wenz.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Wenz.
1 week geleden
Goede spullen, maar toch vraag ik u ons uit het bestand te halen,wij zijn van andere afhankelijk om een pakket terug te sturen, HG F.Pasterkamp.

Antwoord van Wenz.nl
Als u een artikel retour wilt sturen kunnen wij voor u altijd een afhaalopdracht maken, dan hoeft u hiervoor niet het huis uit. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Wenz.
1 week geleden
De zending kon niet worden opgehaald omdat het afleverpunt in Alkmaar zit Dus moet van Purmerend naar Alkmaar om het pakket op te halen.

Antwoord van Wenz.nl
Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken. Het verwachte bezorgmoment is vandaag tussen 08:00-18:00u. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Kleding wordt altijd stipt geleverd. Kwaliteit varieerd. Het meeste is correct van maat en materiaal. Soms zit er een misser tussen. Meestal ben ik heel tevreden.

Antwoord van Wenz.nl
Hartstikke bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, team Wenz.
1 week geleden
I hoop dat jullie zo blijven.

Antwoord van Wenz.nl
Wij hopen u nog langer van dienst te mogen zijn! Bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
Tevreden over levering,product ,en service.

1 week geleden
Fijn! Wij ook tevreden over uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Wenz.
ik vind het alleen jammer dat ik maat 44 moest nemen inplasts van 42 , wat normaal goed moet zijn, ik heb zelf maat 40 die 42 zojn en dat voor jullie merk Laura Kent wat ik al jaren bestel

1 week geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Sommige artikelen kunnen wat anders vallen vanwege bijvoorbeeld de stof. Met vriendelijke groet, team Wenz.
Mooie kaarsen set led lampjes maar ze lijken net op echte kaarsen

1 week geleden
Geweldig! Dank u! Met vriendelijke groet, team Wenz.
erg tevreden over het geheel

1 week geleden
Super! Hartstikke bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.
1 week geleden
IK ben altijd zeer tevreden over het artikel en de correcte levering

1 week geleden
Wij zijn zeer tevreden over uw beoordeling! Hartstikke bedankt! Met vriendelijke groet, team Wenz.