ventilator-expert.nlBeoordelingen

B. Derksen

Beoordelingen voor ventilator-expert.nl

4.15/5.00

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over ventilator-expert.nl

Beoordeling
Ik heb t product terug gestuurd een maand geleden en nog steeds geen geld retour if een bericht. Erg slecht
 Antwoord van ventilator-expert.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit nog niet voor je is afgehandeld. Dit is waarschijnlijk gebeurd omdat je geen gebruik hebt gemaakt van onze kosteloos retour dienst. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop kunnen reageren? Dan handelen we het daar verder af. Webcare Frank
Bestelling kan niet geleverd worden geld terug.
Zeer snelle levering, goede producten, tevreden klant!
Klachten wordt niet op gereageerd ondanks twee mailtjes. Klachten apparaat Slang laat steeds los uit de ring Slang is eigenlijk te kort wordt gezegd 1,90 meter maar bij bocht nemen wordt dit aanzienlijk korter Apparaat maakt eigenlijk teveel lawaai zelfs in slaapstand
Ik had de Valetti luxe vloerventilator besteld, maar het geleverde apparaat is van een heel ander merk en duidelijk Chinees (en niet Italiaans). Dit heb ik aangegeven in een productreview, maar die is niet gepubliceerd?!
 Antwoord van ventilator-expert.nl
Bedankt voor uw review. Als u iets anders hebt ontvangen dan u heeft besteld, dan kijken we natuurlijk graag wat we voor u kunnen doen. Als u gewoonweg ontevreden bent over de kwaliteit (meerdere merken werken natuurlijk inderdaad wel eens met Chinese fabrikanten), is het altijd mogelijk uw bestelling te retourneren. Uw reviews zijn tevens gewoon gepubliceerd. Bij vragen horen we graag van u.
Ze beloven bij bestelling voor 22.30 uur volgende dag levering en zeggen dat transport vanwege Corona wat langer kan duren... maar de order werd pas 2 dagen later doorgezet naar de bezorger die vervolgens wel de volgende dag leverde...navraag leverde geen antwoord op.
Ondanks de Corona was de levering toch nog snel gebeurd.
Werd niet binnen 1 dag geleverd zoals afgesproken was en op de website stond. Klantenservice reageert ook niet op de mail die ik heb verstuurd..
snelle levering , goed product, waar voor je geld.
Uitstekend ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Snelle correcte levering.
Snel geleverd, product werkt.
product werd op tijd geleverd, de prijs / prestatie is ok
Ga zo door!!
prima product