tennispro.nl

513 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.842 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

Tennis pro 👍🏼

Bestellen bij tennis pro is perfect. Alleen DHL zegt dan eerst we komen van 10:00 tot 15:00 en dan om 14:45 lees je dat ze 14:45 of later komen. En omdat je een handtekening moet zetten is dat heel vervelend. Dus ik vind hun bezorger zeer storend

Ongegronde angst!

Was een beetje bang dat de site niet echt was, omdat ik er nooit van had gehoord. Inmiddels weet ik dat de levering snel was, de producten perfect en de prijs ook top!

Uiteindelijk opgelost…

In mijn eerste reactie was ik misschien wat hard voor jullie. Maar of ik nu een verkeerd adres heb opgegeven laat ik in’t midden. Er was al geleverd op het nieuwe adres en ben ik ervan uitgegaan dat het laatste adres automatisch ingevuld werd. Jullie reactie op mijn mails waren snel en correct. En heb via de eigenaar van mijn oude adres het item goed ontvangen.

Scherpe prijs, geen mail verkeer?

Ik ben heel blij met m’n padel racket voor een scherpe prijs! Wat in deze tijd op z’n minst vreemd is, is dat er via de mail geen enkele communicatie plaatsvindt. Geen bevestiging van betaling, verzending…niks. En dat de 2/3 dagen leveren, 4 dagen zijn. Verder niks op aan te merken!
24 mrt 2024
Meestal zijn de producten nergens goedkoper en de service is erg goed!
Op tijd geleverd op de correcte door ons aangeduide plaats
2 fitness broeken voor een goede prijs en snel geleverd.
Complimenten voor de sale als de aftersale.

Aanrader!

Snelle service, goede prijzen! Alleen jammer dat je geen verzendbevestiging krijgt via de mail
Alles duidelijk wn goed geregeld, alleen levertijd viel mij iets tegen.
31 mrt 2024
Sneller verwerken en bezorgen!
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Bedankt voor uw bericht. Bestelling dinsdagavond ontvangen en woensdag verzonden, echter loopt het transport vertraging op door het Paasweekend en de vrije dagen vrijdag en maandag. Wellicht komt het pakket nu snel bij u aan, maar uiteraard helpen wij graag indien u nog vragen heeft! Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Dag te laat geleverd
Antwoord van tennispro.nl
Beste, onze excuses dat je bestelling enige vertraging opliep bij de verzendmaatschappij! Bij problemen mag je steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je graag verder. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice