meubelstunt.nlReviews

: 367Goed

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

152 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 jan. 2023
Mijn meubels zijn netje op tijd bezorgd, zelfs nog binnen de tijd die op de website vermeld stond. Hele aardige chauffeurs die zelfs de meubels in de huiskamer afleverden ,dit hoeven ze niet te doen, want op website staat voor de deur worden de spullen afgeleverd. Was voor ons de eerste keer dat we zaken deden met meubelstunt. Hier dus hele tevreden klanten. De derde bestelling ook al gedaan en dan is alles in de zelfde stijl.

26 mrt. 2022
Helaas, wat zo'n mooi avontuur had moeten worden met onze nieuwe meubelen is flink tegengevallen. Laten we beginnen bij het begin. De levertijd van de meubelen, het werd later dan de levertijd aangeven in de eerdere mail. Kan gebeuren uiteraard, maar hier moest ik zelf achteraan. Nadat ik vroeg of ze dan meer informatie hadden voor me kreeg ik enkel te horen dat dit zo snel mogelijk bezorgd zou worden. Geen idee of daar een week, een maand of langer mee bedoeld zou worden. De langere wachttijd viel me alles mee, het was fijn geweest als ik langer van te voren had geweten wanneer precies aangezien ik vrij moet vragen om thuis te zijn om de meubelen daadwerkelijk in ontvangst te nemen. De meubelen zijn bezorgd, wij blij! Pakken de boel uit en bij onze combi (tv-meubel en kast) werden bij het uitpakken van het eerste meubel de beschadigingen zichtbaar. Het tv-meubel mist een schroef en de beugel voor het schuifdeurtje is scheef gemonteerd. Vooruit, daar kunnen we doorheen kijken. Spannend, nu de kast! Bij het onderste deel zit op de reling voor de schuifdeur roest. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Nog een tegenvaller. We pakken het laatste onderdeel uit, dit is onderweg blijkbaar niet goed vervoerd waardoor de schuifdeur van de reling afgeschoten is. Resultaat een flinke beschadiging. Nadat we contact hebben opgenomen met meubelstunt zijn we tot een goed oplossing voor beide partijen gekomen. Helaas heb ik nog weken achter de daadwerkelijke uitvoering van de oplossingen moeten zitten. Wekelijks gemaild om te vragen wat de status was. Het mailtje wat ik terug kreeg is dat alles volgens het systeem goed was gegaan en ik nog even geduld moest hebben. Een maand later was het geduld echter op. Na een hele hoop mail contact bleek dat er toch iets niet goed was gegaan in het systeem. (Dit nadat ik meerdere keren mail contact heb gehad en iedere keer bevestigd is door verschillende werknemers dat alles in orde zou zijn en ik nog even geduld moest hebben). Een medewerker heeft uiteindelijk onze tegemoetkoming handmatig afgehandeld. Al met al zijn wij teleurgesteld in het contact om tot een goede oplossing te komen. De oplossing werd snel gevonden maar de uitvoer hiervan is een lange nasleep geweest. De meubelen zijn prachtig en stevig op de beschadigingen na.

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

19 jan. 2023
Ik heb een tafel besteld voor een hele mooie prijs hierzo. Die prijs vindt je nergens anders. Alleen kwalitatief en de service weet ik niet. Want moet de tafel nog krijgen. Ik hoop dat ze ook hun afspraken nakomen. Dan is het de beste
Het was toch spannend om online iets te bestellen zonder dat je het "life" hebt gezien. Het is alles meegevallen gelukkig. Snelle levering. Zelf in kunnen vullen wanneer en welk tijdstip je het beste uitkomt. Heel fijn vonden wij!
21 jan. 2023
Wat kan beter, vooraf laten weten dat de meubels niet binnen worden bezorgd maar tot aan de voordeur. Voor een alleenstaande oudere niet fijn. Als ik dit had geweten, had ik de koop niet gesloten
Duidelijke omschrijving van het product en goedkoper dan de rest van de andere leveranciers voor hetzelfde product. Oké even wachten... maar dan heb je ook wat
Hele mooite tafel geleverd gekregen ietwat langhe levertijd maar dat was bekend van te voren. Zee tevreden over de kwaliteit en de communicatie.
De verkoper Bobby was correct meedenkend en behulpzaam. Goede productkennis en oplossingsgericht. Mijn complimenten.
Heb eettafel met bank besteld, erg blij mee, nog 2 stoeltjes er bij besteld, wacht vol smart !!!!
18 jan. 2023
Artikel wat wij besteld hadden zag er mooi uit en snel geleverd.
14 jan. 2023
We hebben nog niets ontvangen ,dus kunnen ook geen mening geven.
16 jan. 2023
Zo doorgaan, info naar klanten is prima en meestal ook correct.
17 jan. 2023
Snelle bestelling en snelle levering, dit alles binnen 3 dagen
Het gemak van bestellen nu nog wachten op de levering
7 jan. 2023
Goed verpakt snel geleverd 5 sterren 🌟🌟🌟🌟🌟
Prima geregeld alles zoals afgesproken .
19 jan. 2023
Alles op tijd en goede kwaliteit
8 jan. 2023
Product was buiten verwachting