meubelstunt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 26 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
meubelstunt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij meubelstunt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 26 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

120 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jan. 2022
Mooie mangohouten kast gekocht. Bezorger was super vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan Huub. 3 weken later eettafel gekocht. Deze is ook erg mooi. Deze bezorger was kennelijk met verkeerde been uit bed gestapt. Covid kan overigens geen reden meer zijn om niks binnen te bezorgen. De loodgieter mag immers ook gewoon binnen werken. Beetje rare reden. Over de produkten zelf: dikke 10.

26 mrt. 2022
Helaas, wat zo'n mooi avontuur had moeten worden met onze nieuwe meubelen is flink tegengevallen. Laten we beginnen bij het begin. De levertijd van de meubelen, het werd later dan de levertijd aangeven in de eerdere mail. Kan gebeuren uiteraard, maar hier moest ik zelf achteraan. Nadat ik vroeg of ze dan meer informatie hadden voor me kreeg ik enkel te horen dat dit zo snel mogelijk bezorgd zou worden. Geen idee of daar een week, een maand of langer mee bedoeld zou worden. De langere wachttijd viel me alles mee, het was fijn geweest als ik langer van te voren had geweten wanneer precies aangezien ik vrij moet vragen om thuis te zijn om de meubelen daadwerkelijk in ontvangst te nemen. De meubelen zijn bezorgd, wij blij! Pakken de boel uit en bij onze combi (tv-meubel en kast) werden bij het uitpakken van het eerste meubel de beschadigingen zichtbaar. Het tv-meubel mist een schroef en de beugel voor het schuifdeurtje is scheef gemonteerd. Vooruit, daar kunnen we doorheen kijken. Spannend, nu de kast! Bij het onderste deel zit op de reling voor de schuifdeur roest. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Nog een tegenvaller. We pakken het laatste onderdeel uit, dit is onderweg blijkbaar niet goed vervoerd waardoor de schuifdeur van de reling afgeschoten is. Resultaat een flinke beschadiging. Nadat we contact hebben opgenomen met meubelstunt zijn we tot een goed oplossing voor beide partijen gekomen. Helaas heb ik nog weken achter de daadwerkelijke uitvoering van de oplossingen moeten zitten. Wekelijks gemaild om te vragen wat de status was. Het mailtje wat ik terug kreeg is dat alles volgens het systeem goed was gegaan en ik nog even geduld moest hebben. Een maand later was het geduld echter op. Na een hele hoop mail contact bleek dat er toch iets niet goed was gegaan in het systeem. (Dit nadat ik meerdere keren mail contact heb gehad en iedere keer bevestigd is door verschillende werknemers dat alles in orde zou zijn en ik nog even geduld moest hebben). Een medewerker heeft uiteindelijk onze tegemoetkoming handmatig afgehandeld. Al met al zijn wij teleurgesteld in het contact om tot een goede oplossing te komen. De oplossing werd snel gevonden maar de uitvoer hiervan is een lange nasleep geweest. De meubelen zijn prachtig en stevig op de beschadigingen na.

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

2 sep. 2022
van GBJ V.
Ik heb al veel producten bij U gekocht en uiterst tevreden zelfs 100% U doet precies wat een klant verwacht en niet meer en niet minder. Top.
6 sep. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van je leuke en positieve review. En ontzettend leuk om te zien waar de meubels nu staan. Ze staan prachtig! Nogmaals dank en veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Vriendelijke behulpzame jongeman. Prachtige eetkamertafel zijn er blij mee. En snel geleverd was gelukkig ook op voorraad.
13 sep. 2022
Artikel was beschadigd , kon t terug sturen en net de nieuwe ontvangen , hangt nu aan de muur , blij mee
13 sep. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn dat je snel een nieuwe hebt ontvangen en dat het nu mooi aan de muur hangt! We wensen je veel plezier van je aankoop. Vriendelijke groet, Team Meubelstunt
31 aug. 2022
Fijne site en beoordelen kan ik nog niet ,krijg pas over 10 a 12 weken geleverd prima zo
1 sep. 2022
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van jouw review. Wat fijn dat je hiervoor de tijd hebt genomen. We wensen jou alvast veel plezier van jou bestelling. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
Na het winnen van de wandrek was het binnen een week al in huis. En wat is tie mooi
er hoeft niets beter alles is perfect
Ordered a mango wood dining table with 4 chairs. The chairs came ok, however a bit difficult to assemble. The table, on the other hand, came with a big defect. The top side was not flat at all but wavy, making the table unusable. Contacted customer service immediately and now waiting for their reply.
27 aug. 2022
er word goed aangegeven dat er een wachttijd is voor de meubels hoe de meubels zijn weten we nog niet die zijn pas besteld hoop op een goede afwikkeling en dat de meubels mooi zijn, dus afwachten maar
29 aug. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij wensen je alvast veel plezier van je meubels. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
22 aug. 2022
Mooi op tijd geleverd
24 aug. 2022
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor je review. Goed om te horen dat je het mooi vindt en dat het op tijd is geleverd. Veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, Team Meubelstunt
28 aug. 2022
29 aug. 2022
Goedemiddag Henk, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. We zijn blij te horen dat je tevreden bent en hopen dat je veel plezier hebt van de meubels. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
22 aug. 2022
Duurt even voordat je iets terug kunt sturen (eerst toestemming krijgen), gewoon terugsturen zoals de meeste bedrijven zou een ster schelen in pisitiviteit
24 aug. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van je review. Je feedback is belangrijk voor ons zodat wij onze service verder kunnen verbeteren. We gaan dit dan ook meenemen. Nogmaals dank en veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, Team Meubelstunt
25 jan. 2022
Recent een set besteld ,, duurde even maar super tevreden ,, de bank is inderdaad nog mooier als op de foto ! De fauteuils zitten prima mooie kleuren ! Bij bestelling is achteraf iets fout gegaan met de hoek kiezen van de bank ,, echter op laatste moment super geholpen en hebben ze na inpakken bestelling het nog gewoon kunnen wisselen ! Top service en 100% te woord gestaan !
7 dec. 2021
Doordat ik bij de bestelling per ongeluk een oud niet werkend emailadres had opgegeven ging het mis in de communicatie over de levering. Heb daarna contact opgenomen met de klantenservice. Ben nog nooit zo snel en goed geholpen. In het bijzonder n dik compliment voor Romee! De levering was uitbesteed maar op de afgesproken tijd en goed. Goede verhouding prijs-kwaliteit.
6 jan. 2022
Ondanks de mooie stoelen die helaas niet onder onze tafel pasten Deden ze zeker niet moeilijk bij meubelstunt al ons geld terug gestort gekregen Terwijl wij eigenlijk niet goed hadden gekeken naar de hoogte van de stoel leuningen ( dom van ons ) Maar geen probleem al ons geld terug DAT NOEM IK SERVICE Dat kan dus nog tegenwoordig bij MEUBELSTUNT .NL toppie 👍
3 dec. 2021
Nadat ik een salontafel besteld had, kon ik het niet laten om ook een tvkast te bestellen, alles was perfect ingepakt en ook nog gemonteerd bravo, als alleenstaande kan het niet beter ga zo door, mijn meubels zien er prachtig uit zeker een aanrader, de bestelling en levering blijven houden in een woord GEWELDIGE SERVICE,
30 dec. 2021
Alles is zoals de foto op de website. Snelle levering. Heel blij met de meubels. Zit ook lekker. De stoelen voelen een een beetje hard aan, als dit is wat je fijn vind, moet je ze zeker pakken. Ook zag ik een paar krassen op de poten van de tafel. Ook al zie je het niet, vind ik het toch jammer.
16 mrt. 2022
Dressoir ontvangen. 1 deurtje was stuk Retourformulier ingevuld en binnen 2 dagen een nieuwe bevestiging ontvangen. Vandaag, binnen 1 week een nieuw dressoir ontvangen. Aardige bezorger die mee hielp met uitpakken om te zien of er nu geen beschadigingen waren. Dressoir ziet er top uit.
17 mrt. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze 4 sterren review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier toe met het nieuwe Dressoir. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt