meubelstunt.nlReviews

7554 TG Hengelo
R. Niemeijer

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

155 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mooie mangohouten kast gekocht. Bezorger was super vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan Huub. 3 weken later eettafel gekocht. Deze is ook erg mooi. Deze bezorger was kennelijk met verkeerde been uit bed gestapt. Covid kan overigens geen reden meer zijn om niks binnen te bezorgen. De loodgieter mag immers ook gewoon binnen werken. Beetje rare reden. Over de produkten zelf: dikke 10.

Spullen via de website besteld, echter enige maanden op levering moeten wachten. Wel alles meteen moeten betalen en op de site stond geen vermelding over lange levertijd. Pas toen er betaald was kregen we dit te horen. 8 stoelen besteld slechts 7 geleverd. Zitten per 2 verpakt echter op een doos stond keurig op de stikker dat er maar 1 in zat.Na paar mailtjes was het fout van leverancier, echter vind ik dat meubelstunt eindverantwoordelijke is en had moeten controleren. Nu paar dagen over en weer mailen wil men dat ik 1 stoel terug stuur, en zodra ze het verzendbewijs hebben sturen ze mij er weer 2 op. Kennelijk erg lastig om gewoon 1 stoel op te sturen!. Tot nu toe nog niets door hen verzonden vanmorgen gebeld zou voor 17.00 uur oplossing krijgen. Tot nu toe dus niet erg bevredigend en blij over de gang van zaken bij meubelstunt.

Beoordelingen voor meubelstunt.nl

Goede service. TV meubel van goede kwaliteit. Evenzo de bijzettafels. Levering binnen de geplande levertijd.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag Leni, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de service en de kwaliteit. We wensen je dan ook veel plezier van je aankoop! Vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
Goede levering en mooi meubel
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag Annemarie. Bedankt voor het plaatsen van je review! We wensen je veel plezier van je aankoop. Vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
Over het algemeen tevreden. De levering kon ik zelf inplannen, maar de eerst mogelijke leverdatum duurde wel vrij lang. De tafel zelf is prachtig! Echt blij mee
Antwoord van meubelstunt.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We vinden het fijn om te lezen dat de tafel naar wens is. We wensen je veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Zou binnen 4/6 weken geleverd worden, maar was er al veel sneller. Duidelijke communicatie. Zeer netjes verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachting.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze 5 sterren review. We wensen je veel plezier toe van het wandmeubel! We zien je graag nog een terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Er was iets met mijn tafel en deze is zonder problemen omgeruild! Super geregeld? Erg blij mee!
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat een pracht plaatje om te zien! We wensen je veel eetplezier toe aan de nieuwe tafel en stoelen. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
de snelle levering van het product dat ons voor de volle 100% beviel
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van deze 5 sterren review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je nieuwe aankoop. We zien je graag nog een terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
vrij snelle levering , en de meubelen waren erg goed verpakt.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van deze review en de leuke foto! We wensen je veel plezier toe van je nieuwe aankoop en zien je graag nog eens terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Goede service goed verpakt in het echt net zo mooi
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze 5 sterren review. We wensen je veel plezier toe van de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Antwoord van meubelstunt.nl
Bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review! Vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Helaas, wat zo'n mooi avontuur had moeten worden met onze nieuwe meubelen is flink tegengevallen. Laten we beginnen bij het begin. De levertijd van de meubelen, het werd later dan de levertijd aangeven in de eerdere mail. Kan gebeuren uiteraard, maar hier moest ik zelf achteraan. Nadat ik vroeg of ze dan meer informatie hadden voor me kreeg ik enkel te horen dat dit zo snel mogelijk bezorgd zou worden. Geen idee of daar een week, een maand of langer mee bedoeld zou worden. De langere wachttijd viel me alles mee, het was fijn geweest als ik langer van te voren had geweten wanneer precies aangezien ik vrij moet vragen om thuis te zijn om de meubelen daadwerkelijk in ontvangst te nemen. De meubelen zijn bezorgd, wij blij! Pakken de boel uit en bij onze combi (tv-meubel en kast) werden bij het uitpakken van het eerste meubel de beschadigingen zichtbaar. Het tv-meubel mist een schroef en de beugel voor het schuifdeurtje is scheef gemonteerd. Vooruit, daar kunnen we doorheen kijken. Spannend, nu de kast! Bij het onderste deel zit op de reling voor de schuifdeur roest. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Nog een tegenvaller. We pakken het laatste onderdeel uit, dit is onderweg blijkbaar niet goed vervoerd waardoor de schuifdeur van de reling afgeschoten is. Resultaat een flinke beschadiging. Nadat we contact hebben opgenomen met meubelstunt zijn we tot een goed oplossing voor beide partijen gekomen. Helaas heb ik nog weken achter de daadwerkelijke uitvoering van de oplossingen moeten zitten. Wekelijks gemaild om te vragen wat de status was. Het mailtje wat ik terug kreeg is dat alles volgens het systeem goed was gegaan en ik nog even geduld moest hebben. Een maand later was het geduld echter op. Na een hele hoop mail contact bleek dat er toch iets niet goed was gegaan in het systeem. (Dit nadat ik meerdere keren mail contact heb gehad en iedere keer bevestigd is door verschillende werknemers dat alles in orde zou zijn en ik nog even geduld moest hebben). Een medewerker heeft uiteindelijk onze tegemoetkoming handmatig afgehandeld. Al met al zijn wij teleurgesteld in het contact om tot een goede oplossing te komen. De oplossing werd snel gevonden maar de uitvoer hiervan is een lange nasleep geweest. De meubelen zijn prachtig en stevig op de beschadigingen na.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik hierbij geen gehoor. Ik zie inderdaad dat dat het allemaal erg lang heeft moeten duren en dat er intern het een en ander is mis is gelopen. Ik ga dit dan ook intern meenemen ter verbetering zodat dit uiteraard niet nogmaals kan gebeuren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Ondanks dit wensen we je veel plezier van de meubels. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt.nl
Dressoir ontvangen. 1 deurtje was stuk Retourformulier ingevuld en binnen 2 dagen een nieuwe bevestiging ontvangen. Vandaag, binnen 1 week een nieuw dressoir ontvangen. Aardige bezorger die mee hielp met uitpakken om te zien of er nu geen beschadigingen waren. Dressoir ziet er top uit.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze 4 sterren review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier toe met het nieuwe Dressoir. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Super service! Makkelijk en snel contact met Meubelstunt, ook snelle en vriendelijke reactie. De meubels welke ik besteld heb zijn overigens ook écht prachtig en precies zoals op de foto op de website! Ik zou Meubelstunt dan ook aanbevelen aan anderen :)
Antwoord van meubelstunt.nl
Beste Jackie, Bedankt voor je 5 sterren review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Team Meubelstunt
Duidelijke website, veel aanbod in onze stijl, goede prijzen en snelle levering. We bestellen hier vaker.
Antwoord van meubelstunt.nl
Bedankt voor je positieve bericht. Fijn om te horen dat het gehele proces naar wens is geweest. :)
Levering tijd wat korter doen, verder ik ben heel erg tevreden over jullie service bedankt voor alles 👍
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag Golhan, Bedankt voor je 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat je tevreden met over de service. We wensen je dan ook veel plezier van je aankoop!:) Team Meubelstunt
Leuke meubelen voor een goede prijs en de service en levering is top zeker een aanrader
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je 5 sterren review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service en levering. Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
Snel geleverd en een prima, sociale bezorger!
Antwoord van meubelstunt.nl
Beste Heleen, Bedankt voor je 5 sterren review. Fijn te horen dat alles snel en goed geleverd is. Team Meubelstunt
Snel en correct geleverd mooie kwaliteit.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag Bert, Hartelijk bedankt voor je 5 sterren review. Fijn om te horen dat het meubel snel en correct geleverd is. Graag tot een volgende keer!:) Team, Meubelstunt.nl
Snelle levering en prachtige tafel
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je 5 sterren review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en de gekochte tafel! Met vriendelijke groet, Team Meubelstunt
mooie stoelen en snelle levering.
Antwoord van meubelstunt.nl
Goedemiddag Ronald, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier van je aankoop! Team HUUS
Antwoord van meubelstunt.nl
Bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. We wensen je veel plezier van je aankoop. Team Meubelstunt