flightcase-onderdelen.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden300 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2014
flightcase-onderdelen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Alles keurig geleverd maar niet efficiënt. 3 dagen na de bestelling werden de eerste 3 onderdelen van de bestelling geleverd met een pakbon waar op stond dat de overige 6 onderdelen in nabestelling waren . Prima, dit is begrijpelijk. Vervolgend de dag erna werd de rest geleverd. In mijn ogen zonde, dan was het veel efficiënter geweest om alles in 1 keer te leveren. Nu reed de koerier dus de eerste keer eigenlijk voor niets. Dit is echter iets was denk ik bij de vervoerder ligt en niet zozeer bij Penn-Elcom.

28 mrt 2023
tot 2x toe niet de goede speaker geleverd. ik had duidelijk aangegeven om welke type luidspreker het gaat

Beoordelingen voor flightcase-onderdelen.nl

28 okt 2023