Beoordelingen voor designwonen.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 35 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 43 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Binnen 24u leveren was de claim: nou meer dan een week dus. Bij aankomst van het dressoir blijkt de handleiding ook nog te ontbreken (die nu maar opgevraagd bij de fabrikant en niet meer bij designwonen). Dus zodra ik die handleiding heb kan ik zeggen of t dressoir leuk is.

Iig op basis van deze ervaring nooit meer bij designwonen.com/ xxl pakketdienst
1.67
Matig

Zaterdags besteld, zondags geleverd. Er ging iets met met de levering door Post NL. De service van Designwonen is goed, ze reageren snel en zoeken mee naar oplossingen. Verder hebben ze een goede werkende, overzichtelijke website. Ik ben zeer tevreden over Designwonen.
5.00

Had een muurplank besteld .
Na een week nog niet geleverd .
3 keer achteraan gebeld.
Nu naar anderhalve week wordt ie vandaag hopelijk bezorgd .
Ben benieuwd .
1.50
Matig

Ben erg blij met mijn Zuiver stoelen. Goede kwaliteit. Eerste bestelling bij designwonen. De belofte voor 11 uur besteld, volgende dag in huis is niet gehaald maar werd wel via mail precies op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Netjes en gratis thuis afgeleverd Goede ervaring
5.00

1,5week geleden bestelden wij 4 stoelen. De volgende dag werden er 3 geleverd, dus hebben we gebeld voor de 4e. Die was vergeten en zou er de volgende dag aankomen. We ontvingen geen mail, geen stoel. Week later weer gebeld, de stoel bleek niet op voorraad (was handig geweest als wij dat hadden geweten). Nieuwe uitgezocht , maar tot op heden geen stoel,of mail.Telefonisch krijgen we geen gehoor..

designwonen.com antwoordt: 03-04-2017
Beste Marit, vervelend om te horen dat de levering verkeerd is gelopen. Ik ga aan mijn collega doorgeven dat er contact met u opgenomen dient te worden zodat dit probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden. Vriendelijke groeten, Lisa

Zeer tevreden over jullie service We werden steeds op de hoogte gehouden via mail van leveringstermijn, bezorging, betaling. 's avonds besteld en de dag nadien in de voormiddag al geleverd Super Doe zo verder
4.67

Zeer slechte ervaringen met XXL Pakket. Beloofde 'volgende dag in huis' op de site van design wonen klopte niet, levering werd ongemeld twee dagen later ingepland. Mijn werkdag dus dit kon alleen na 18 uur. Akkoord, belt chauffeur dat hij er om 15 uur is. Onbeschoft telefoongesprek over persé willen leveren, dan maar bij buren. Een tafel? Wil ik niet 10 telefoontjes verder, order geannuleerd.

designwonen.com antwoordt: 03-04-2017
Beste Ethy, vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze bezorgservice. Wij zullen XXL hier op aanspreken en gaan er vanuit dat dit in de toekomst beter geregeld zal worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Lisa

prima stoel snelle levering
4.33

Bestelling gedaan die volgende werkdag leverbaar zou zijn nog niet ontvangen. 25/1 besteld. Gemaild met designwonen of ze de zending (die PostNL nog niet ontvangen heeft) nogmaals wilden versturen zodat wij onze bestelling zouden krijgen. Dit was akkoord, maar dit wordt vervolgens niet uitgevoerd.

designwonen.com antwoordt: 13-02-2017
Beste Aaltine, Wat vervelend om te horen dat de verzending van uw lamp zo is verlopen. Wij hebben het momenteel erg druk in het magazijn wat soms lastige situaties oplevert. Dit is natuurlijk geen grondige reden voor uw vertraagde levering en wij bieden hiervoor nogmaals ons excuses aan. De lamp is vandaag verzonden en kunt u dus naar verwachting morgen ontvangen. Vriendelijke groeten, Lisa

Administratie slecht, tafel zou voorradig zijn maar was dat niet.
Communicatie slecht -- de winkel is bijna onbereikbaar als je een klacht hebt.
Tafel bleek in eerste instantie niet leverbaar. Afgesproken dat hij in de 1e week van jan. 2017 zou worden geleverd -- na overleg over datum.
30.12.16 ineens een mail dat hij die dag zou worden gebracht. Is gebeurd. Heel mooie tafel. Heel slechte servi

designwonen.com antwoordt: 13-02-2017
Beste Meneer Emons,vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze service. Helaas hadden wij eind december regelmatig last van een telefoonstoring in onze winkel, vandaar dat deze slecht bereikbaar was. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij werken er hard aan om onze administratie beter op orde te krijgen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van de tafel.Vriendelijke groeten,Lisa

Levering kwam een dag later dan gepland en het product was beschadigd. Een mailtje hierover heeft nog geen reactie opgeleverd.
Matig

Zoals aangegeven op de site was het kleed op voorraad en is binnen levertijd bezorgd. Netjes in verpakking en onbeschadigd. Bedankt voor de goede service
5.00

Bij de bestelling aan gegeven dat ik mijn stoelen op maandagavond wilde ontvangen. Krijg ik op maandagavond een mail dat ze op woensdagavond komen Zijn het ook nog de verkeerde stoelen en kussens De volgende dag komt de goede kleur werd me gezegd. Dit gebeurde na 2 dagen. Kostte me een halve snipperdag want de verkeerde stoelen werden op een andere dag opgehaald. En hoop trammelant voor niets
2.00
Matig

bestelling zeer makkelijk te doen op jullie duidelijke website, snelle levering, snelle opvolging van mijn mail door telefonisch contact. Alleen spijtig dat ik nadien niemand telefonisch kon bereiken. Maar ik ben een tevreden klan en heb dus al veel mond-aan-mond reclame gemaakt voor jullie site.

zie boven

ontvangst en advies in winkel gaf vertrouwd gevoel,
dat bleek zeer terecht
5.00

Uistekende service. Ontbrak een dopje en zonder problemen vervangend setje opgestuurd gekregen. Top service

ja jaja
5.00

Zeer te spreken over de levering van de stoel. Goede informatie op de website. De betaling ging overzichtelijk. De ontvangen e-mails waren duidelijk en informatief. En ten slotte nog een mail met de tijd waarop bezorgd zou worden. Ik wist precies waar ik aan toe was. Alleen de doos waarin de stoel was verpakt was een beetje dun, die had wel wat steviger gemogen. Maar verder ben ik tevreden
5.00

Aardige mensen en mooie spullen en mooi geprijsd.
5.00

Hoewel snelle levering en mooie stoel afwerking werd de levering door Post NL twee maal uitgesteld. Vragend naar de reden kregen we antwoord op een eerder geleverd pakket. De vraagbaak op de site is continue offline.
Wel zijn de pakketten twee dagen later in goede orde geleverd
3.33
Redelijk

Hele snelle levering op de dag dat ons uitkwam. Chauffeur heeft van te voren contact opgenomen hoe laat hij er zou zijn, top
Zijn heel tevreden over de bank, heeft een goede zit (ik 1.74 en man 1.90) en staat geweldig
5.00

heel toffe stoelen, licht, makkelijk afwasbaar en zien er superhip uit
5.00

Wij zijn bijzonder tevreden met zowel het product alsmede de bezorging.

Komen zeker terug
5.00

Super snelle levering en het is een prachtige bank
5.00

Snelle levering alleen de doos waar het kussen inzat had iets steviger gemogen. De doos was behoorlijk beschadigd maar daarentegen zat het kussen goed verpakt in plastic. Mooie kwaliteit en matchend bij mijn stoelen. Erg blij mee.
4.00

Ik ben helemaal tevreden over de bezorging en het product. Er was vreemd genoeg iets niet goed doorgekomen met mijn betaling. PayPal had wel afgeschreven maar was op een of andere manier niet aan jullie doorgegeven. Hierdoor werd mijn pakket een dag later verzonden. Toen ik het probleem aangaf is het dezelfde ochtend nog opgelost.
4.00

levering stip
5.00

Erg goede service, had gevraagd om een spoed levering en dat hebben ze ook gedaan. De lamp hangt prachtig in m'n keuken
5.00

Ontevreden over de service van DesignWonen.com.
Bestelling geannuleerd nadat leverancier de gemaakte afspraken (dag van levering is tot 2 x toe niet nagekomen, dus voor niets thuisgebleven) niet na kwam.
Slecht

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijke afhandeling van ons verzoek.
De dame die ons hielp dacht mee met ons en zorgde voor een snelle afsluiting.
Over de stoelen in kwestie: we zijn er blij mee.
5.00

Mooie lampen gekocht van Zuiver, de dag erna zijn ze geleverd tegen een scherpe prijs
5.00

Verkeerde levering, telefonisch niet bereikbaar, wel netjes antwoord via mail. Heel slecht dat ik zelf met de foute levering naar het postkantoor moet om die terug te zenden. Wel goede instructie over manier van retourneren en het is kosteloos, maar er zijn mensen die echt niet kunnen sjouwen met zware dozen naar een postkantoor. Service is: omruilen aan huis
1.50

Enorm te vreden
5.00

Bezorgd conform afspraak en prima product.
4.67

De designlampen waren in deze webshop het goedkoopst. Vandaar dat ik (voor het eerst) de lampen hier heb besteld. Alles verliep vlekkenloos. Snelle levering, netjes verpakt, en een track-en-trace code van PostNL. Ik ben tevreden, over de service en de producten.

designwonen.com klantbeoordeling

Winkel-exploitant
designwonen.com B.V.
Tesselschadelaan 119
1399 KW Muiderberg
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met designwonen.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen