Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

827 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Gewoon zoals het moet. Snel geleverd, prima verpakt. Toen ik nog liep had ik maatschoenen nodig, nu, in de rolstoel draag ik voor het eerst van mijn leven prachtige, hippe schoenen. Ik ben 85.
Schoenenbin de winkel uitverkocht. Personeel zei dat ze ook niet online te krijgen zouden zijn ivm collectie vorig jaar. Nog voor het afrekenen in de winkel had ik ze toch online al bestelt.
van A D.
Geleverde producten waren van goede kwaliteit maar helaas de verkeerde maten besteld. Bij retour brengen in de winkel werden direct nieuwe besteld en 2 dgn later alweer thuis geleverd.
Snelle en correcte levering. Laarsjes zien er heel leuk uit, mooie kleur, fijne hak. De linker laars is wel een beetje smaller aan de bovenkant dan de rechter, ook bij een 2e paar.
gewoon, als altijd, Bristol geeft wat ze zeggen, gemakkelijk te bestellen, betaling gaat ook gemakkelijk, en het wordt, goed verpakt, op de afgesproken tijd geleverd mooi Bristol
De levering was langer dan was aangegeven op de website maar het product is goed! Mooie schoenen voor een leuke prijs Ik bestel regelmatig bij Bristol en de kwaliteit is prima.
leuke lange jurk met bovenstuk van tricot maar blijkt de hele jurk gebreid...dat was op het plaatje niet te zien. die gaat terug. Maar de slippers lady flex zijn geweldig.
Schoenen prima, jurkje wel van erg mooie zachte kwaliteit, maar pasvorm niet helemaal blij mee, dus helaas terug gebracht. Service van de winkel met retourneren was prima
Drie dingen besteld. Helaas allemaal een maat te groot. Prima geholpen bij de winkel om twee dingen een maat kleiner te kopen en voor de derde een alternatief te vinden.
ik heb een schoen besteld die ik ook al in 2 ander kleuren heb in dezelfde maat. dezelfde sneaker in dezelfde maat valt ineens een stuk kleiner dus paste niet.
Kreeg een broek die gebruikt was. Alle labels waren er uit geknipt en verkreukeld. Bericht gestuurd en kreeg als antwoord, ga maar naar de winkel. Hoe asociaal
De schoen zelf is van niet al te beste kwaliteit. Mijn zoontje heeft de schoen 1x gedragen en de neus van 1schoen is al helemaal versleten. Heel erg jammer.
Snelle levering. 4 Paar schoenen besteld. 3 Paar prima. Laatste paar in de winkel terug gebracht in Zoetermeer. Vriendelijke service met een glimlach daar.
Ik vind in deze tijd een levertijd van een week wel erg lang. Had het naar een filiaal laten sturen zodat ik het zelf op kon halen. Verder was alles prima.
levertijd naar winkel duurt echt lang, begrijp niet dat de bestelling thuis geleverd na 1 dag kan en naar de winkel 1,5 week, het bestelde product is ok.
Goed ingepakt, netjes verstuurd. Makkelijk geruild in de winkel. Geen puntje van kritiek. Levering iets langer, maar kunnen winkels vaak niks aan doen.
Fijn online winkelen bij Bristol. Producten naar verwachting, en een hele snelle levering. Daar kunnen andere soortgelijke webwinkels nog wat van leren
Levering viel tegen. Op vrijdag en meteen briefje in de brievenbus dat het naar afhaalpunt gaat. Niet geprobeerd bij buren. Ik was 15 min te laat thuis
Levering: het is mij vaak niet duidelijk wanneer product komt Producten zijn goed Service top! Fijn dat producten in de winkel ingeleverd kunnen worden
Kom regelmatig weer in de winkel nu de corona regels iets zijn versoepeld. Verder altijd een mooie collectie aan kleding en schoenen zeer tevreden.