Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Bristol

591 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Schoenen die ik heb geleverd gekregen zijn niet de schoenen zoals op de foto op de website. Dus gebeld voor een oplossing. Kan niet, moet je mailen. Inmiddels 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, behalve dat je naar een fysieke winkel moet voor hulp. Ik koop toch met een reden online?! Regel een gratis retournering en ik ben tevreden..maar tot nu toe zou ik zeggen: KOOP ER NIET!

Beoordelingen voor Bristol

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters