BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.36/5.00

2.007 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Altijd behulpzaam personeel in de winkel om het product te bestellen en thuis te laten bezorgen!
Goede service en mooie aanbiedingen! Hartelijk bedankt!
Prima service
De jas was nogal slordig verpakt. de plasticzak er omheen was zelfs gesloten middels een knoop.
Levering heeft twee weken geduurd maar uiteindelijk keurig afgeleverd.
Duurde wel langer dan normaal voordat de bestelling er was
1 van de paar schoenen wilde ik terug brengen bij Bristol Tiel, kom ik daar aan is deze winkel gesloten, de dichtsbijzijnde winkel is in Veenendaal, of terug sturen op eigen kosten...als ik dit van te voren had geweten had ik nooit een bestelling gedaan!
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je inderdaad gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening. Deze voorwaarden worden ook in onze webshop vermeld.
Mooi stevig schoentje, zoals op het plaatje ook in werkelijkheid.
mooie broeken.
Tevreden en positief. Binnen 4 dagen werd mijn bestelling geleverd zoals beloofd was.
Levering duurde te lang.
Producten zijn van kwaliteit wat je kan verwachten van Bristol, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Helaas was het teveel gevraagd ons op de hoogte te houden van de status van de bestelling Dat alles vertraagd is door corona, begrijpelijk. Dat je service en klantvriendelijkheid daarmee gelijk drastig omlaag gaat lijkt me iets waar je als winkel voor zou moeten waken
Bestelde producten prima. Levering top
Alles prima in orde
Ik vind het onwijs lang geduurd hebben voor dat ik mijn bestelling had. Daar door heb ik ook een mail gestuurd daar kreeg ik wel antwoord op dat deze vrouw het uit ging zoeken maar verder niks meer vernomen en heeft het als nog 3 dagen geduurt voor dat ik eindelijk een track en tracé ontving mijn bestelling is 12 dagen onder weg geweest. Dus te vrede nee niet echt
Tevreden
Retour zelf betalen of brengen naar de winkel. Shop is niet dichtbij anders had ik er wel gelijk heen gegaan.
Producten zijn prima, maar duurt erg lang voor het geleverd wordt, ook geen mail dat bestelling verzonden is !
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback! Op 5/6 heb je van ons een verzendbevestiging ontvangen via mail. Check ook zeker even je ongewenste e-mails. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
NVT