BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00

1.244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Terugsturen kan alleen op eigen kosten of terug brengen naar de winkel. Dus dan ga ik naar de winkel in emmen, blijkt deze definitief gesloten. Op de website van bristol staat echter dat hij gewoon open is. Echt slechte service.
Jammer dat de winkel in buurt gesloten is om te retourneren.
Het product was snel gekocht. De levering duur ongeveer 7 werkdagen. Persoonlijk vind ik dat erg lang voor 1 paar schoenen.
Heel jammer zat weef fout in de vest
Ik heb jullie nl 2 sterren gegeven omdat ik de service niet zo denderend vind. Bij terug sturen betaal je 7.95 euro . Vind ik geen service sorry Bristol.
Ik ontving maat 38 en 39 in 1 doos (1 paar) dus retour!
Prima. Gewoon goed
Verschilt per merk.
Het duurt wel even voor je de bestelling hebt.
Ik heb een hele leuke broek
Voor de tweede keer laarsjes besteld. Nu een maat kleiner (maat 22) en alsnog zijn ze veel te groot. In dezelfde maat sneakers besteld en deze vallen een maat te klein. Een veter was bij aankomst ooi al kapot. Verder Opzich prima producten maar wat een drama om de juiste maat te krijgen! Misschien aangeven of een merk/schoen groter of kleiner dan gebruikelijk valt?
Er stond dat de levering 1 a 2 dagen zou duren. Helaas hebben we 5 a 6 dagen moeten wachten. Jammer dat je het niet meer kon kopen in de winkel. Bestellen zou ik niet meer snel doen. Na contact te hebben gehad, kreeg je als antwoord er mee bezig waren. Beetje voor de hand liggend.
Jammer dat je 7 Euro moet betalen voor een retourzending als blijkt dat het enige filiaal in de buurt ineens gesloten blijkt...slechte service
Levering langer dan gepland, wordt aangegeven binnen 3 a 4 dagen echter na meer dan 12 dagen is heb binnen gekomen. Helaas ben ik niet tussen tijds op de hoogte gebracht van een langere levertijd.
Levering was slecht. Maar het lag niet aan Bristol zeg maar aan een medewerker van postnl. Doordat die gene geen briefje in de brievenbus had gedaan. Dachten ee dat het pakketje zoek was geraakt. Gelukkig hebben ze me goed geholpen in de winkel en online van de bristol.
Voorheen vier vesten besteld (XXL) die perfect zaten. Daarna nog eens twee in de zelfde maat, zelfde fabrikant en dan zou je toch denken,niet dus,vesten waren veel's te lang en niet dicht te krijgen (leek wel een maatje L. ipv XXL). Heb er drie geprobeerd maar paste er gewoon niet in. Alle drie dan ook retour gestuurd wat je zelf moet betalen. geen vesten maar wel een hoop kosten. Nooit meer!!!
Bestellen en bezorgen ging super, alleen was bijna alles te smal, en aangezien je op eigen kosten moet terug sturen, naar de winkel moeten gaan om in te leveren (daar gaat het gemak van thuiswinkelen)
Levering duurde vrij lang. En er was een artikel niet meer.
laat een bestelling in een winkel bezorgen en je wacht zeker 1,5 week, Dat vind ik erg lang. Maar de producten zijn wel goed.
Levering naar filiaal duurt te kang