BristolBeoordelingen

: 17.145GoedGecertificeerd

Details
Contact
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
28 %
8 %
3 %
4 %
17.145 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Filter 
(42)
14 dagen geleden
Het duurde 1,5week voor ik mijn bestelling binnen kreeg
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
14 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Aangezien er bij het plaatsen van de bestelling een oud afleveradres werd opgegeven, hebben we het pakketje laten tegenhouden in ons logistieke centrum. Vervolgens hebben we het met een aangepast verzendlabel verstuurd. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
1 maand geleden
Producten komen niet overeen met hoe ze op de site staan. Personeel erg onvriendelijk bij terugbrengen in de winkel.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Geen antwoord ontvangen op mijn klacht, rits van de schoenen na een keer aandoen stuk.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Jammer dat het product niet voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen. Wij hebben echter geen klacht hierover mogen ontvangen. Gelieve uw klacht te melden via webshop@bristol.nl waarna ze in behandeling genomen kan worden.
1 maand geleden
Product en service was prima, pakket werd over het balkon gegooid door de pakket dienst, schandalig!
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Bijna 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. De zegel van de post was gescheurd wat betekend dat de zak open is geweest? Maar gelukkig zaten dan wel de schoenen in de ik besteld had ..
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Terug sturen is bijna geen doen, er is geen antwoordnummer waar je het heen kunt sturen, dus ik moet het pakketje maar naar een Bristol vestiging brengen, helaas zit de dichtsbijzijnde in de binnenstad van Vlaardingen.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je inderdaad gratis omruilen / retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening. Deze voorwaarden worden ook vermeld in onze webshop.
4 maanden geleden
Snelle levering
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Erg trage levering.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Volgens ons systeem werd de bestelling binnen de standaard levertermijn bezorgd. Let wel, een levering in een Bristol-winkel duurt langer dan een levering op privéadres. We wensen je veel plezier met je aankoop!
4 maanden geleden
Een week gewacht op levering. Gebeld over datum levering. Vriendelijke dame aan telefoon die mij echter niets kon vertellen. Schoenen toch wat anders dan op het plaatje.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Na bestellen geen bevestiging van leverdatum, bij navraag na 2 dagen een nietszeggend antwoord. Na nogmaals mailen een antwoord dat de levering ergens de volgende week zou plaatsvinden. Na nog een mail dat ik de bestelling annuleer, geen reactie meer ontvangen. In de winkel zelf altijd prima service maar online heel erg slecht, ontzettend niet pro actieve werkwijze.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Na het plaatsen van jouw bestelling heb je een bestelbevestiging ontvangen. Ik zie dat onze klantendienst je enkele mails gestuurd heeft in verband met de levertermijn. Alvast onze excuses voor de verlengde levertermijn.
5 maanden geleden
Levering duurt erg lang en over de producten de informatie erover is matig en retour service kan ook beter
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Slippers maat 39 vallen veel te klein. Terug sturen kost geld Bij ruilen in de winkel blijkt maat 41 nodig te zijn. Dus online bestellen is in deze niet prettiger omdat je alsnog naar een winkel moet om je schoenen van 10 euro te ruilen om geen 8 euro retourkosten kwijt te zijn
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Producten zijn van kwaliteit wat je kan verwachten van Bristol, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Helaas was het teveel gevraagd ons op de hoogte te houden van de status van de bestelling Dat alles vertraagd is door corona, begrijpelijk. Dat je service en klantvriendelijkheid daarmee gelijk drastig omlaag gaat lijkt me iets waar je als winkel voor zou moeten waken
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik vind het onwijs lang geduurd hebben voor dat ik mijn bestelling had. Daar door heb ik ook een mail gestuurd daar kreeg ik wel antwoord op dat deze vrouw het uit ging zoeken maar verder niks meer vernomen en heeft het als nog 3 dagen geduurt voor dat ik eindelijk een track en tracé ontving mijn bestelling is 12 dagen onder weg geweest. Dus te vrede nee niet echt
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Retour zelf betalen of brengen naar de winkel. Shop is niet dichtbij anders had ik er wel gelijk heen gegaan.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik had een pakket ontvangen met verkeerde artikelen. Na contact bleek dat een andere klant mijn artikelen had ontvangen. Deze klant werd verzocht om de artikelen naar mij op te sturen. Mijn persoonsgegevens zijn dus gegeven aan een andere klant en de klant en ik werden verantwoordelijk gemaakt om de fout van Bristol op te lossen. Niet netjes!
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Las pas later bij retour zenden. Moet je zelf retour betalen. Je kon het ook omruilen bij bristol. Maar daar kan ik niet komen. Jammer voor zo groot bedrijf dat als spullen niet passen geen retour bon geeft. Maar dat is mijn mening
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik heb 2 broeken besteld. 1 past er en de andere, daar was de maat echt niet goed van. Deze was zeker 2 maten kleiner dan op de verpakking stond. Toen wilde ik de broek retourneren en moest ik de kosten zelf betalen. Ik had gelezen dat dat gratis was, echter stond er in het klein bij dat het alleen gratis was als ik het terug zou brengen naar de winkel. Ik wilde dat wel, maar in oss is hij dicht.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wat jammer om te horen! Je mag onze klantendienst hierover zeker even een mailtje sturen.
5 maanden geleden
Levering lang. Zelfs klompvoeten waren nog te breed voor deze sandalen.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Volgens ons systeem werd de bestelling binnen de vermelde levertermijn geleverd. De schoenen mag je uiteraard gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel!
5 maanden geleden
Ik heb 1 paar schoenen sandaal ontvangen waar ritsje van kapot is zo ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wat jammer om te horen! Indien het goed is, heb je het artikel ondertussen kunnen omruilen in één van onze winkels.