BristolBeoordelingen

: 16.830GoedGecertificeerd

Details
Contact
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.36/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
30 %
7 %
3 %
2 %
16.830 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

3 dagen geleden
Een week gewacht op levering. Gebeld over datum levering. Vriendelijke dame aan telefoon die mij echter niets kon vertellen. Schoenen toch wat anders dan op het plaatje.
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Na bestellen geen bevestiging van leverdatum, bij navraag na 2 dagen een nietszeggend antwoord. Na nogmaals mailen een antwoord dat de levering ergens de volgende week zou plaatsvinden. Na nog een mail dat ik de bestelling annuleer, geen reactie meer ontvangen. In de winkel zelf altijd prima service maar online heel erg slecht, ontzettend niet pro actieve werkwijze.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
6 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Na het plaatsen van jouw bestelling heb je een bestelbevestiging ontvangen. Ik zie dat onze klantendienst je enkele mails gestuurd heeft in verband met de levertermijn. Alvast onze excuses voor de verlengde levertermijn.
20 dagen geleden
Levering duurt erg lang en over de producten de informatie erover is matig en retour service kan ook beter
 Geverifieerde beoordeling|
22 dagen geleden
Slippers maat 39 vallen veel te klein. Terug sturen kost geld Bij ruilen in de winkel blijkt maat 41 nodig te zijn. Dus online bestellen is in deze niet prettiger omdat je alsnog naar een winkel moet om je schoenen van 10 euro te ruilen om geen 8 euro retourkosten kwijt te zijn
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Producten zijn van kwaliteit wat je kan verwachten van Bristol, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Helaas was het teveel gevraagd ons op de hoogte te houden van de status van de bestelling Dat alles vertraagd is door corona, begrijpelijk. Dat je service en klantvriendelijkheid daarmee gelijk drastig omlaag gaat lijkt me iets waar je als winkel voor zou moeten waken
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Ik vind het onwijs lang geduurd hebben voor dat ik mijn bestelling had. Daar door heb ik ook een mail gestuurd daar kreeg ik wel antwoord op dat deze vrouw het uit ging zoeken maar verder niks meer vernomen en heeft het als nog 3 dagen geduurt voor dat ik eindelijk een track en tracé ontving mijn bestelling is 12 dagen onder weg geweest. Dus te vrede nee niet echt
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Retour zelf betalen of brengen naar de winkel. Shop is niet dichtbij anders had ik er wel gelijk heen gegaan.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik had een pakket ontvangen met verkeerde artikelen. Na contact bleek dat een andere klant mijn artikelen had ontvangen. Deze klant werd verzocht om de artikelen naar mij op te sturen. Mijn persoonsgegevens zijn dus gegeven aan een andere klant en de klant en ik werden verantwoordelijk gemaakt om de fout van Bristol op te lossen. Niet netjes!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Las pas later bij retour zenden. Moet je zelf retour betalen. Je kon het ook omruilen bij bristol. Maar daar kan ik niet komen. Jammer voor zo groot bedrijf dat als spullen niet passen geen retour bon geeft. Maar dat is mijn mening
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik heb 2 broeken besteld. 1 past er en de andere, daar was de maat echt niet goed van. Deze was zeker 2 maten kleiner dan op de verpakking stond. Toen wilde ik de broek retourneren en moest ik de kosten zelf betalen. Ik had gelezen dat dat gratis was, echter stond er in het klein bij dat het alleen gratis was als ik het terug zou brengen naar de winkel. Ik wilde dat wel, maar in oss is hij dicht.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Wat jammer om te horen! Je mag onze klantendienst hierover zeker even een mailtje sturen.
1 maand geleden
Levering lang. Zelfs klompvoeten waren nog te breed voor deze sandalen.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Volgens ons systeem werd de bestelling binnen de vermelde levertermijn geleverd. De schoenen mag je uiteraard gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel!
1 maand geleden
Ik heb 1 paar schoenen sandaal ontvangen waar ritsje van kapot is zo ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Wat jammer om te horen! Indien het goed is, heb je het artikel ondertussen kunnen omruilen in één van onze winkels.
1 maand geleden
Ze versturen een pack zonder handtekening te vragen en de T&T werknemers kunnen makkelijk stelen, ze zeggen dat ze bezorgd de pack. En daarna geloven ze voor T&T. Prachtig!!! A.Braczko
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Lang moeten wachten op levering order
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
normaal heb ik schoenmaat 38 , dus slippers besteld in die maat.... helaas te klein, en dan moet je voor retourzenden zelf de portokosten betalen.In Sliedrecht is er geen Bristol, nu gaat mijn man ze volgende week uit zijn werk terugbrengen of ruilen.Wat een gedoe ! ga ik niet meer doen ! !
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ondanks PostNL duurt de levering van Bristol gewoon heel erg lang. Andere webshops kunnen wel binnen 5 werkdagen leveren maar Bristol kan dat niet. De dierenarts die doet iets op de post met dezelfde PostNL mededeling die jullie geven en evengoed heb ik het de volgende dag in huis. Ligt niet aan PostNL ligt aan de gene de PostNL de pakketten aanlevert.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik had 2 jogging broeken besteld. Bij 1 was er een zak kapot/ niet goed genaaid en bij de andere waren de broekspijpen niet even lang.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Schoenen waren allebei te wijd
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Levertijd was ruim een week. Mails werden pas na dagen beantwoord. Op Facebook niet eens reactie. Geen mogelijkheid tot achteraf betalen , terwijl andere bedrijven als H&M en Bol.com nog steeds binnen 1 tot 3 dagen leveren, wat voor corona ook al zo was. Corona als excuus is dus onzin, gezien andere bedrijven het wel lukt om hun levertijd hetzelfde te houden
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Vraag gesteld tot op heden nog geen antwoordt gekregen wel inmiddels mijn bestelling
 Geverifieerde beoordeling|