Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Mijn pakket werd bezorgd op een onbekend huisnummer. Bristol wou/kon dit niet aanpassen noch PostNL, terwijl ik het per direct na bestellen had aangegeven. Gelukkig werd het bezorgd bij een oude buurman, waar ik het kon ophalen. Daarnaast ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit van mijn nieuwe suède schoenen, de zool laat nu al los..
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Het foute adres werd doorgeven toen het pakketje reeds verzendklaar gemaakt werd. Hierdoor konden we het adres helaas niet meer wijzigen. Jammer om te horen dat de zool loskomt. Je mag de klacht laten nakijken in een Bristol-winkel of je mag onze klantendienst enkele foto's sturen.
Ik vind het erg slecht dat op de webshop staat levering naar filiaal 7tot 10 werkdagen. En vervolgens krijg ik pas na 8 werkdagen een mail met de melding het duurt nog 7 tot 10 werkdagen dat het product in het filiaal is. Kortom het duurt geen 7 tot 10 werkdagen maar 10 tot 20 werkdagen!!!!+ weekend dagen er nog bij. Erg slecht, had ik dit geweten had ik betaald voor thuis bezorgen!
Antwoord van Bristol
Onze excuses dat wij in dit geval de levertermijn niet konden respecteren. Dit had te maken met een voorraadverschil, waardoor wij nieuwe voorraad moesten aanvragen. Uw bestelling heeft hierdoor een vertraging van 3 extra werkdagen voor bezorging opgelopen. Weekenddagen rekenen wij niet als werkdagen aan.
Levering duurt langer dan gemiddeld vergeleken met andere webshops, maar dat is geen probleem. De joggingbroeken die ik normaal koop, zijn vervangen met bio producten en die pasvorm was erg slecht. Geen betaling achteraf mogelijk én de retourkosten moeten betalen. Niet meer van deze tijd.
Wacht al heel lang op bestelling , geen mailtje gehad van u bestelling heeft vertraging omdat...gisteren naar de klantenservice gebeld en toen te horen gekregen dat het langer duurt vanwege 1 item die vertraging heeft. Ik word liever op de hoogte gehouden d.m.v een mailtje.
Extreem lang moeten wachten op mijn bestelling. Na contact met klantenservice werd de bestelling opeens wel meteen verzonden naar de bezorgservice. Daarentegen was de verzonden bestelling niet compleet en wacht ik dus nog steeds..
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. 1 artikel uit jouw bestelling hebben we helaas moeten annuleren. Hierover werd je normaal via e-mail op de hoogte gebracht. Check ook zeker even je spam-inbox.
Ik heb gekozen om het op te halen in de winkel, het is gewoon door de brievenbus gepropt, service geef ik ook maar 2 sterren maar dit geldt niet voor jullie maar voor de levering, want daar kunnen jullie ook niets aan doen.
Mijn ervaring met Bristol was niet voor herhaling vatbaar helaas. De kleding in het krantje viel mij een beetje tegen en ook de maten. Ze hebben echt wel leuke aanbieding, alleen is het niet mijn winkel.
Wat duurt het vreselijk lang voor dat je een online bestelling af kunt halen in de winkel. Ik heb op 2 juli besteld en heb nog steeds geen bericht ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt.
Antwoord van Bristol
Voor artikelen die niet direct leverbaar zijn, maar leverbaar vanuit een filiaal duurt de levering, zowel naar prive-adres als naar Bristolwinkel inderdaad wat langer. Uw pakket wordt aanstaande vrijdag in de winkel bezorgd
Het retour sturen is dus helaas op je eigen kosten. Dit is voor mij een reden om niet weer te bestellen. Het product was prima, helaas te klein.
Bestelling geplaatst, betaald zou voorradig zijn ,nog niks gehoord gebeld wisten niet of het nog kwam ,teleurgesteld gr Lies
Helaas een drinkbeker gekocht die binnen een dag kapot was. Volgens de klachtenafdeling geen kwaliteitsissue.
De producten zijn prima en de levertijd ook prima. Helaas stond het pakje in de regen voor de deur.
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak! We geven deze melding alvast door aan PostNL.
Zeer slechte schoen, na één week liet de zool al helemaal los, WAARDELOOS!!!!
Helaas een beschadigd product ontvangen en lastig te retourneren.
Zie mail waar wij nog steeds geen reactie op hebben gehad
Bestelling nooit ontvangen, ben bijzonder teleurgesteld.
Veels te laat geleverd