BristolBeoordelingen

: 16.137GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.44 / 5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

2.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

58 %
32 %
6 %
2 %
1 %
16.137 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Sorteren Meest recente eerst 
1 week geleden
Al 2x gehad dat ik items bestelde en dus ook betaalde die achteraf niet leverbaar waren. Dan duurde het weer een tijdje voordat mijn geld werd terug gestort. Levering v overige items duurde best lang en kwamen vaak verkreukeld aan.(kleding) . Mooie schoenen wel voor mooie prijs.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Na bestelling horen dat meer dan de helft niet geleverd kan worden, en dan een dochter hebben die zich juist ontzettend had verheugd op haar nieuwe schoenen . Wel netjes terug betaald maar daarmee heeft ze haar schoenen niet.
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
3x een scheef gestikte jas besteld, nu een rechte jas maar een gat bij de steekwagen. Al 9 dagen bezig met de klantenservice maar die kunnen het niet beoordelen. Een gat is een gat lijkt mij... ik vind de jas geweldig maar de service waardeloos.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
2 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. We hebben de klacht helaas niet visueel kunnen beoordelen. Indien alles goed is, hebben we je wel een gepaste compensatie geboden. Onze klantendienst zal je nog verder informeren.
2 maanden geleden
We hebben twee paar schoenen besteld en hebben daar ruim een week op moeten wachten. Vervolgens bleek dat we van één paar twee totaal verschillende schoenen hebben ontvangen ( en dan bedoel ik niet een linker en een rechter). Nu moeten ze alsnog geruild worden, als ze tenminste nog beschikbaar zijn.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
2 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. 1 artikel uit jouw bestelling had een langere levertermijn, dit werd normaal ook vermeld in het winkelmandje. Bij deze bestellingen is er een levertermijn van 4-7 werkdagen. Onze excuses wat betreft de ontvangen schoenen, dit is uiteraard niet de bedoeling Ik zie dat je de schoenen wel hebt kunnen omruilen. Nogmaals onze excuses
2 maanden geleden
Deel levering nog steeds niet binnen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
We hebben 2 dezelfde sportbroeken besteld met een verschillende maat. We kregen echter 2 totaal verschillende broeken.
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De bestelde schoenen, hadden een stalen neus, die verkeerd binnen in de schoen was aangebracht, je voet kon er niet goed in. Deze schoenen waren niet gecontroleerd door Bristol, anders was dit door jullie wel geconstateerd. Wij als klant hebben daar voor niks veel werk aan gehad , en geen schoenen.Wel weer Inpakken, naar de post brengen, en dit was de Schult van Bristol.Een slechte zaak.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
bijna 2 weken moeten wachten op levering en geen interactie met de klantendienst, mijn vragen zijn onbeantwoord gebleven.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Pakketbezorger komt vaak niet opdagen. Doet alsof hij ons gemist heeft zodat alle pakketen gedumpt kunnen worden bij afleverpunt
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Wat vervelend om te horen! We geven het alvast door aan PostNL. Onze excuses voor het ongemak.
4 maanden geleden
Bestelling duurde veel te lang en toen ook nog te klein
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Het door jou bestelde artikel had inderdaad een verlengde levertermijn. Dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Wat jammer dat het artikel niet past! Je mag het uiteraard gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je het via de post wenst te retourneren, zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
4 maanden geleden
Vind de levering heel lang duren.. kwaliteit van de schoenen matig.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
vesten duidelijk veel groter dan dezelfde maat eerder gekocht gewoon opgevouwen in een plastic zakje geleverd website zeer ontoegankelijk, wordt steeds verwijderd, kan dan pas na een dag weer bij mijn winkelwagen lukte na 4x pas om 2 vesten met dezelfde maat te bestellen nee......niet goed
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Geen
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Ik had ze besteld via de site en ze zaten gewoon letterlijk erin gepropt. Ook was de lip van de binnenkant niet goed. Hier zat een fout in en schoot heel de tijd naar binnen tijdens het lopen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
ik geef als persoonlijk cijfer jullie een 6.8
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
slof zat dubbele stof op en plastic op de stof, dus deed zeer aan mijn voeten. voor die 7,50 heb ik t met een mesje bijgewerkt, maar t is niet netjes Jurk veel te klein en shirt te smal/getailleerd. Jammer, deze aankoop was niet leuk
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Het duurde 2 weken voordat de bestelling eindelijk in de winkel was. Via contactformulier krijg je geen reactie.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Ik vond de levering erg lang duren. Als er gezegd wordt binnen 7 dagen verwacht ik niet dat er 14 dagen over heen gaan zonder enig moment van de vertraging op de hoogte te worden gesteld. Op het moment dat ik een mail stuurde met de vraag hoe het met mijn bestelling stond had ik het binnen 24 uur geleverd.
 
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Sneakers thuis gekregen voor ons zoontje, heeft de ene een witte en de andere een gelige zool. Daarover gebeld maar was een moeilijk gesprek. Wel 6 euro korting gekregen. Ik had geen andere keus dan ze te houden want de volgende dag had hij gym op school en ik had ze uit nood via internet moeten bestellen omdat ik 4 weken in het ziekenhuis had gelegen. Hoezo versturen jullie beschadigde artikelen?
 
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
geen mail gekregen dat item in winkel was aangekomen....
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Mogelijk is de mail met aankomstbevestiging in de spam-mailbox terechtgekomen. Volgens ons systeem zou de mail wel verstuurd zijn. Onze excuses voor het ongemak.