Fijne manier van bestellen en bezorging zonder problemen alleen 1probleem met de schoenen zelf is dat de stikrand aan de bovenkant wit uitgeslagen is en ik elke dag die randen met een borstel moet schoonmaken WAT IS DAT EN WAAROM KOMT DAT graag nadere informatie hierover gewenst want dit lijkt mij niet oke
Volgens website had vestiging 1 paar in mijn maat beschikbaar. Toen ik daar aan kwam bleek deze niet aanwezig? Vervolgens online besteld, maar deze laarzen waren beschadigd en zaten lijmvlekken op. Dus weer naar de winkel om ze daar terug te brengen. Medewerker heeft daar online nieuwe voor me besteld maar bij aankomst bleken ook deze lijmvlekken te hebben. Ben dus 3x naar een vestiging gereden en parkeerkosten moeten betalen en heb nog geen schoenen. Hoewel ik de schoen nog steeds heel leuk vind ga ik ze niet meet bestellen!
Volgens website had vestiging 1 paar in mijn maat beschikbaar. Toen ik daar aan kwam bleek deze niet aanwezig? Vervolgens online besteld, maar deze laarzen waren beschadigd en zaten lijmvlekken op. Dus weer naar de winkel om ze daar terug te brengen. Medewerker heeft daar online nieuwe voor me besteld maar bij aankomst bleken ook deze lijmvlekken te hebben. Ben dus 3x naar een vestiging gereden en parkeerkosten moeten betalen en heb nog geen schoenen. Hoewel ik de schoen nog steeds heel leuk vind ga ik ze niet meet bestellen!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 sep. 2022
Iets anders met de verzendkosten. terugsturen gaat op eigen kosten en 7,70 verzendkosten is echt wel hoog. Onhandig ook.Bristol zit hier niet in de buurt, dus kon het ook niet in een winkel terugbrengen.
Kwaliteit van de kleding was ook matig overigens. Viel erg tegen in het echt.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
27 jan. 2023
Ik wilde de schoenen retour doen in de winkel in Harderwijk. Helaas is die onlangs gesloten en dit was niet aangepast op de site. Gevolg is dat ik de verzendkosten van €7,95 zelf moest betalen... Als ik dit had geweten
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 dec. 2022
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Krijg niemand te pakken om te kijken wat eraan te doen valt: zowel PostNL niet als Bristol
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
5 sep. 2022
Ik heb maat 36 besteld veel te groot. Die maten kloppen niet
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.