Euro Shoe Group NV

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.47 / 5.00

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 16.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Bristol

2 weken geleden
Deel levering nog steeds niet binnen.

3 weken geleden
We hebben 2 dezelfde sportbroeken besteld met een verschillende maat. We kregen echter 2 totaal verschillende broeken.

De bestelde schoenen, hadden een stalen neus, die verkeerd binnen in de schoen was aangebracht, je voet kon er niet goed in. Deze schoenen waren niet gecontroleerd door Bristol, anders was dit door jullie wel geconstateerd. Wij als klant hebben daar voor niks veel werk aan gehad , en geen schoenen.Wel weer Inpakken, naar de post brengen, en dit was de Schult van Bristol.Een slechte zaak.

bijna 2 weken moeten wachten op levering en geen interactie met de klantendienst, mijn vragen zijn onbeantwoord gebleven.

Pakketbezorger komt vaak niet opdagen. Doet alsof hij ons gemist heeft zodat alle pakketen gedumpt kunnen worden bij afleverpunt

Antwoord van Bristol
Wat vervelend om te horen! We geven het alvast door aan PostNL. Onze excuses voor het ongemak.
Bestelling duurde veel te lang en toen ook nog te klein

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Het door jou bestelde artikel had inderdaad een verlengde levertermijn. Dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Wat jammer dat het artikel niet past! Je mag het uiteraard gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je het via de post wenst te retourneren, zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
Vind de levering heel lang duren.. kwaliteit van de schoenen matig.

vesten duidelijk veel groter dan dezelfde maat eerder gekocht gewoon opgevouwen in een plastic zakje geleverd website zeer ontoegankelijk, wordt steeds verwijderd, kan dan pas na een dag weer bij mijn winkelwagen lukte na 4x pas om 2 vesten met dezelfde maat te bestellen nee......niet goed

Geen

Ik had ze besteld via de site en ze zaten gewoon letterlijk erin gepropt. Ook was de lip van de binnenkant niet goed. Hier zat een fout in en schoot heel de tijd naar binnen tijdens het lopen.

ik geef als persoonlijk cijfer jullie een 6.8

slof zat dubbele stof op en plastic op de stof, dus deed zeer aan mijn voeten. voor die 7,50 heb ik t met een mesje bijgewerkt, maar t is niet netjes Jurk veel te klein en shirt te smal/getailleerd. Jammer, deze aankoop was niet leuk

Het duurde 2 weken voordat de bestelling eindelijk in de winkel was. Via contactformulier krijg je geen reactie.

Ik vond de levering erg lang duren. Als er gezegd wordt binnen 7 dagen verwacht ik niet dat er 14 dagen over heen gaan zonder enig moment van de vertraging op de hoogte te worden gesteld. Op het moment dat ik een mail stuurde met de vraag hoe het met mijn bestelling stond had ik het binnen 24 uur geleverd.

Sneakers thuis gekregen voor ons zoontje, heeft de ene een witte en de andere een gelige zool. Daarover gebeld maar was een moeilijk gesprek. Wel 6 euro korting gekregen. Ik had geen andere keus dan ze te houden want de volgende dag had hij gym op school en ik had ze uit nood via internet moeten bestellen omdat ik 4 weken in het ziekenhuis had gelegen. Hoezo versturen jullie beschadigde artikelen?

Duurt meer dan een week voordat ik 'iets' hoor of zie van mijn online bestelling. Blijkbaar is dat normaal aangezien dit bij een andere bestelling precies zo verloopt. Dit is echt niet van deze tijd Mail je er over krijg je een standaard antwoord terug.

Antwoord van Bristol
Wanneer u een bestelling een artikel bevat dat leverbaar is vanuit een filiaal bedraagt de levertermijn 4 tot 7werkdagen zoals vermeld op onze site wanneer u de winkelwagen vult. In dit geval werd de vermelde levertermijn dan ook gerespecteerd.
We moesten erg lang wachten voor de bestelling binnenkwam, namelijk de volle 7 werkdagen. Dit is voor een winkel uit Nederland niet meer van deze tijd. We hebben hier achteraan gemaild en men reageerde niet op een prettige manier. De service en levering laat behoorlijk wat te wensen over. Verder erg tevreden met het product

Antwoord van Bristol
Schandalig dat ik zelf de retour kosten moest betalen omdat het filiaal in onze stad was opgedoekt. Ik koop niets meer online bij bristol

Ik heb snoopysloffen.besteld.En de bolletjes waren er al na een paar dagen af.Zeer slecht

Antwoord van Bristol
Indien het product niet voldoet aan de gestelde kwaliteitseisen, mag u het artikel als klacht binnenbrengen in een Bristolwinkel naar keuze met het retourmulier. In de winkel wordt het artikel nagekeken en helpen ze u graag verder om de klacht af te handelen.
geen mail gekregen dat item in winkel was aangekomen....

Antwoord van Bristol
Mogelijk is de mail met aankomstbevestiging in de spam-mailbox terechtgekomen. Volgens ons systeem zou de mail wel verstuurd zijn. Onze excuses voor het ongemak.