BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.44 / 5.00

2.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

1 week geleden
Al 2x gehad dat ik items bestelde en dus ook betaalde die achteraf niet leverbaar waren. Dan duurde het weer een tijdje voordat mijn geld werd terug gestort. Levering v overige items duurde best lang en kwamen vaak verkreukeld aan.(kleding) . Mooie schoenen wel voor mooie prijs.

Na bestelling horen dat meer dan de helft niet geleverd kan worden, en dan een dochter hebben die zich juist ontzettend had verheugd op haar nieuwe schoenen . Wel netjes terug betaald maar daarmee heeft ze haar schoenen niet.

3x een scheef gestikte jas besteld, nu een rechte jas maar een gat bij de steekwagen. Al 9 dagen bezig met de klantenservice maar die kunnen het niet beoordelen. Een gat is een gat lijkt mij... ik vind de jas geweldig maar de service waardeloos.

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. We hebben de klacht helaas niet visueel kunnen beoordelen. Indien alles goed is, hebben we je wel een gepaste compensatie geboden. Onze klantendienst zal je nog verder informeren.
We hebben twee paar schoenen besteld en hebben daar ruim een week op moeten wachten. Vervolgens bleek dat we van één paar twee totaal verschillende schoenen hebben ontvangen ( en dan bedoel ik niet een linker en een rechter). Nu moeten ze alsnog geruild worden, als ze tenminste nog beschikbaar zijn.

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. 1 artikel uit jouw bestelling had een langere levertermijn, dit werd normaal ook vermeld in het winkelmandje. Bij deze bestellingen is er een levertermijn van 4-7 werkdagen. Onze excuses wat betreft de ontvangen schoenen, dit is uiteraard niet de bedoeling Ik zie dat je de schoenen wel hebt kunnen omruilen. Nogmaals onze excuses
Deel levering nog steeds niet binnen.

We hebben 2 dezelfde sportbroeken besteld met een verschillende maat. We kregen echter 2 totaal verschillende broeken.

De bestelde schoenen, hadden een stalen neus, die verkeerd binnen in de schoen was aangebracht, je voet kon er niet goed in. Deze schoenen waren niet gecontroleerd door Bristol, anders was dit door jullie wel geconstateerd. Wij als klant hebben daar voor niks veel werk aan gehad , en geen schoenen.Wel weer Inpakken, naar de post brengen, en dit was de Schult van Bristol.Een slechte zaak.

bijna 2 weken moeten wachten op levering en geen interactie met de klantendienst, mijn vragen zijn onbeantwoord gebleven.

Pakketbezorger komt vaak niet opdagen. Doet alsof hij ons gemist heeft zodat alle pakketen gedumpt kunnen worden bij afleverpunt

Antwoord van Bristol
Wat vervelend om te horen! We geven het alvast door aan PostNL. Onze excuses voor het ongemak.
Bestelling duurde veel te lang en toen ook nog te klein

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Het door jou bestelde artikel had inderdaad een verlengde levertermijn. Dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Wat jammer dat het artikel niet past! Je mag het uiteraard gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je het via de post wenst te retourneren, zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
Vind de levering heel lang duren.. kwaliteit van de schoenen matig.

vesten duidelijk veel groter dan dezelfde maat eerder gekocht gewoon opgevouwen in een plastic zakje geleverd website zeer ontoegankelijk, wordt steeds verwijderd, kan dan pas na een dag weer bij mijn winkelwagen lukte na 4x pas om 2 vesten met dezelfde maat te bestellen nee......niet goed

Geen

Ik had ze besteld via de site en ze zaten gewoon letterlijk erin gepropt. Ook was de lip van de binnenkant niet goed. Hier zat een fout in en schoot heel de tijd naar binnen tijdens het lopen.

ik geef als persoonlijk cijfer jullie een 6.8

slof zat dubbele stof op en plastic op de stof, dus deed zeer aan mijn voeten. voor die 7,50 heb ik t met een mesje bijgewerkt, maar t is niet netjes Jurk veel te klein en shirt te smal/getailleerd. Jammer, deze aankoop was niet leuk

Het duurde 2 weken voordat de bestelling eindelijk in de winkel was. Via contactformulier krijg je geen reactie.

Ik vond de levering erg lang duren. Als er gezegd wordt binnen 7 dagen verwacht ik niet dat er 14 dagen over heen gaan zonder enig moment van de vertraging op de hoogte te worden gesteld. Op het moment dat ik een mail stuurde met de vraag hoe het met mijn bestelling stond had ik het binnen 24 uur geleverd.

Sneakers thuis gekregen voor ons zoontje, heeft de ene een witte en de andere een gelige zool. Daarover gebeld maar was een moeilijk gesprek. Wel 6 euro korting gekregen. Ik had geen andere keus dan ze te houden want de volgende dag had hij gym op school en ik had ze uit nood via internet moeten bestellen omdat ik 4 weken in het ziekenhuis had gelegen. Hoezo versturen jullie beschadigde artikelen?

geen mail gekregen dat item in winkel was aangekomen....

Antwoord van Bristol
Mogelijk is de mail met aankomstbevestiging in de spam-mailbox terechtgekomen. Volgens ons systeem zou de mail wel verstuurd zijn. Onze excuses voor het ongemak.