Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

: 20.150Uitstekend

4,51

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20.150 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


10 maanden geleden
zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


1 jaar geleden
Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Bristol

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(17)
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Mijn pakket werd bezorgd op een onbekend huisnummer. Bristol wou/kon dit niet aanpassen noch PostNL, terwijl ik het per direct na bestellen had aangegeven. Gelukkig werd het bezorgd bij een oude buurman, waar ik het kon ophalen. Daarnaast ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit van mijn nieuwe suède schoenen, de zool laat nu al los..
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je bericht. Het foute adres werd doorgeven toen het pakketje reeds verzendklaar gemaakt werd. Hierdoor konden we het adres helaas niet meer wijzigen. Jammer om te horen dat de zool loskomt. Je mag de klacht laten nakijken in een Bristol-winkel of je mag onze klantendienst enkele foto's sturen.
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Ik vind het erg slecht dat op de webshop staat levering naar filiaal 7tot 10 werkdagen. En vervolgens krijg ik pas na 8 werkdagen een mail met de melding het duurt nog 7 tot 10 werkdagen dat het product in het filiaal is. Kortom het duurt geen 7 tot 10 werkdagen maar 10 tot 20 werkdagen!!!!+ weekend dagen er nog bij. Erg slecht, had ik dit geweten had ik betaald voor thuis bezorgen!
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
10 maanden geleden
Onze excuses dat wij in dit geval de levertermijn niet konden respecteren. Dit had te maken met een voorraadverschil, waardoor wij nieuwe voorraad moesten aanvragen. Uw bestelling heeft hierdoor een vertraging van 3 extra werkdagen voor bezorging opgelopen. Weekenddagen rekenen wij niet als werkdagen aan.
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Levering duurt langer dan gemiddeld vergeleken met andere webshops, maar dat is geen probleem. De joggingbroeken die ik normaal koop, zijn vervangen met bio producten en die pasvorm was erg slecht. Geen betaling achteraf mogelijk én de retourkosten moeten betalen. Niet meer van deze tijd.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Wacht al heel lang op bestelling , geen mailtje gehad van u bestelling heeft vertraging omdat...gisteren naar de klantenservice gebeld en toen te horen gekregen dat het langer duurt vanwege 1 item die vertraging heeft. Ik word liever op de hoogte gehouden d.m.v een mailtje.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Extreem lang moeten wachten op mijn bestelling. Na contact met klantenservice werd de bestelling opeens wel meteen verzonden naar de bezorgservice. Daarentegen was de verzonden bestelling niet compleet en wacht ik dus nog steeds..
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je bericht. 1 artikel uit jouw bestelling hebben we helaas moeten annuleren. Hierover werd je normaal via e-mail op de hoogte gebracht. Check ook zeker even je spam-inbox.
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Ik heb gekozen om het op te halen in de winkel, het is gewoon door de brievenbus gepropt, service geef ik ook maar 2 sterren maar dit geldt niet voor jullie maar voor de levering, want daar kunnen jullie ook niets aan doen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Mijn ervaring met Bristol was niet voor herhaling vatbaar helaas. De kleding in het krantje viel mij een beetje tegen en ook de maten. Ze hebben echt wel leuke aanbieding, alleen is het niet mijn winkel.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Wat duurt het vreselijk lang voor dat je een online bestelling af kunt halen in de winkel. Ik heb op 2 juli besteld en heb nog steeds geen bericht ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt.
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Voor artikelen die niet direct leverbaar zijn, maar leverbaar vanuit een filiaal duurt de levering, zowel naar prive-adres als naar Bristolwinkel inderdaad wat langer. Uw pakket wordt aanstaande vrijdag in de winkel bezorgd
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Het retour sturen is dus helaas op je eigen kosten. Dit is voor mij een reden om niet weer te bestellen. Het product was prima, helaas te klein.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden 
Bestelling geplaatst, betaald zou voorradig zijn ,nog niks gehoord gebeld wisten niet of het nog kwam ,teleurgesteld gr Lies
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 maanden geleden
Helaas een drinkbeker gekocht die binnen een dag kapot was. Volgens de klachtenafdeling geen kwaliteitsissue.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
De producten zijn prima en de levertijd ook prima. Helaas stond het pakje in de regen voor de deur.
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak! We geven deze melding alvast door aan PostNL.
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Zeer slechte schoen, na één week liet de zool al helemaal los, WAARDELOOS!!!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Helaas een beschadigd product ontvangen en lastig te retourneren.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Zie mail waar wij nog steeds geen reactie op hebben gehad
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Bestelling nooit ontvangen, ben bijzonder teleurgesteld.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Veels te laat geleverd
Beoordeling melden