BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00

1.248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Jammer dat er geen optie is in deze tijd vd Corna om spullen te routeneren en kosteloos is. Moet nu wachten tot de Winkels weer open zijn
vind het jammer dat de foto's een ander beeld geven, het materiaal is vaak anders dan gedacht
De bestelde schoenen waren niet voorradig in magazijn c.q.stok. Maar wel in de winkel op div. plaatsen o.a. Heerlen. Met een beetje moeite naar het magazijn gehaald en dan doorgestuurd naar mij. Mijn keuze nu bij de concurrent gemaakt. m.vr.gr.
Leuke kleding ontvangen dus dat is het probleem niet. Maar de winkels zijn momenteel gesloten door het coronavirus. Dus ruilen gaat niet. Jumpsuit was te kort maar nu toch maar gehouden omdat je retour sturen via de post zelf moet betalen.
bezorging zou sneller kunnen
De schoenen hebben een plastic zool, terwijl er op de site stond rubber.
Bij winkelophaling word te laat een mail uitgestuurd wanneer ze de bestelling hebben ontvangen. Vaak moet ik nabellen en dan blijkt dat de bestelling al in de winkel was.
De schoenen pasten niet goed,dus moesten retour,moest ik €7,25 betalen,ik vind dit niet normaal,dit is de laatste keer dat ik iets bij Bristol besteld heb.
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening. Dit wordt ook vermeld in onze webshop.
De kindernaam 134 was voor veel producten niet beschikbaar/niet te selecteren. Het is niet mogelijk om kosteloos te retourneren. Dit is klant onvriendelijk want de maat, de kleur of het materiaal kan altijd anders blijken dan verwacht. Succes
Alles voldoet aan de 'vraag', leuke schoen, voelt goed aan de voet maar uiteraard kan ik pas écht een oordeel geven als ik ze al meerder malen heb gedragen
Pas een week na mijn online bestelling kreeg ik mijn producten bezorgd.
Antwoord van Bristol
Eerlijk is eerlijk, de bestelling werd in 4 werkdagen geleverd. Dit is binnen de termijn die vermeld wordt bij het vullen van de winkelwagen.
Ik geef een 6
Na bestelling blijkt een item niet beschikbaar te zijn terwijl het op dat moment wel aanwezig was, dat vindt ik jammer. Ik heb wel een kortingsvoucher ter compensatie gehad wat ik heel netjes vindt. Maar toch teleurgesteld. Hierdoor deed het langer over het bestel process en de andere items die mij uiteindelijk niet bevielen heb ik toch in de winkel moeten retouren. Veel moeite voor 1 bestelling.
de bestelling duurde best lang voor dat ik die thuis had, en de broek wat ik had besteld viel anders uit dan ik dacht