hangmat-expert.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor hangmat-expert.nl

4.69/5.00

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over hangmat-expert.nl

Snel geleverd Ligt erg lekker Stevig
Gewoon goed
Produkt prima, kleuren zoals op de foto en supersnelle levering.
Goed hoor
Prima hangmat, precies zoals op de foto. We gebruiken hem iedere dag. Levering binnen 1 dag. Op de site is alleen niet duidelijk aangegeven dat de aanschaf van bevestigingshaken als set van 2 stuks een stuk goedkoper is dan 2 losse. Dankzij een recensie kwam ik daarachter.
Handige webshop. Snelle levering. Uitzondelijk goede communicatie over levering. Product nog niet uitgeprobeerd.
Top hangmat al vele uurtjes ingelegen
Snel geleverd. Hangmat zelf is beetje smal voor 2 personen en ook om er in de breedte in te liggen. Maar verder wel heel degelijk.
Snelle levering. Er waren 2 onderdelen stuk. Hierover contact gehad via de chat. Deze worden nog nagestuurd door de fabrikant.
De hangmat die ik een paar maanden geleden kocht paste eigenlijk niet goed bij de standaard die ik gelijktijdig kocht. Door de spreidstokken kon de hangmat niet hoger hangen en lag je bijna op de grond. Ik besloot een nieuwe hangmat te zoeken, en dat was inderdaad even een zoektocht. Uiteindelijk heel tevreden met mijn traditionele hangmat in prachtig roze, rood en beige!
Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten
Super snelle levering en goede kwaliteit
ik heb lang gezocht naar een een goed en stevig hangmat bevestiging en die heb ik nu gevonden en ik ben er blij mee
Ivm vakantie moesten wij een snelle levering hebben. Heel goed geholpen en 2 schitterende hangmatten ontvangen !
Gewoon goed
Prima hangmat, breed en soepele stof. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding.
Product de volgende dag in huis en voldoet volledig aan de verwachtingen. De uigebreide omschrijving op de website helpt bij het kiezen. Een prima ervaring!
Prima prijs/kwaliteit Snelle levering Goede communicatie
ik kan het produkt nog niet beoordelen, geef het deze week kado en heb het zelf nog niet uitgepakt. Ben heel tevreden over de vlotte en korrekte afhandeling tot zover
Super snelle levering!