terrashaardshop.beReviews

: 151Goed

Gecertificeerd sinds: 20 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
terrashaardshop.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij terrashaardshop.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor terrashaardshop.be

139 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

26 dec. 2021
Prachtige tuinhaard. Heel praktisch in gebruik. Als barbecue ook heel goed. Veilig met het vonkenscherm voor mens en dier. De roestkleurige vinden wij heel mooi. Gewoon, leuk om zo'n haard in de tuin te hebben. Wat er eventueel nog kan verbeterd worden? Misschien, als dat kan, een aslade inbouwen? Nu moet je die leeg maken met een schepje maar dat is op zich niet echt een probleem. Wij kunnen die haard zeker aanbevelen.

24 dec. 2021
Alle begrip voor de situatie betreffende de drukte en de sluiting in Nederland. Maar er zijn nog andere transportbedrijven buiten dhl. Ben benieuwd wanneer ik mijn pakket ga ontvangen, het is zelfs nog niet verwerkt bij dhl.

Beoordelingen voor terrashaardshop.be

7 okt. 2022
correcte levering en duidelijke communicatie
11 okt. 2022
22 sep. 2022
Nvt
23 sep. 2022
25 sep. 2022
Ondanks het bestellen van de juiste hoes voor ons type terraskachel ontvingen we een te korte hoes van een ander materiaal die ook niet voorzien was van een koord zoals de vorige. Minder voor meer geld....
26 sep. 2022
Beste Guido, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u een verkeerde product heeft ontvangen. U kunt het beste contact opnemen door te mailen naar : info@terrashaardshop.be Zij zullen u verder helpen om het probleem met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Terrashaardshop
29 sep. 2022
29 sep. 2022
Beste Joachim van Steelant, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht vindt. Echter zien wij dat er een probleem is vanuit DHL met uw zending. De klantenservice probeert dan ook netjes voor u op te lossen om het alsnog te kunnen laten bezorgen bij u. Met vriendelijke groet, Team terrashaardshop.
14 aug. 2022
Alles is prima gegaan, ook vriendelijke en snelle klantenservice. Bij de pakketdienst was er meer verwarring... pakket geleverd bij buur zonder notificatie. Waarom 3 sterren,, het frame en de plancha passen niet goed. Dit zou niet mogen als je het als set verkoopt. Terug sturen mag, maar is op je eigen kosten.
15 aug. 2022
7 aug. 2022
op tijd geleverd, mooi materiaal goed verpakt het is fijn te werken met een firma die klanten service hoog in het vaandel houd doe zo voort!
8 aug. 2022
21 aug. 2022
Ronduit super, bakt zeer goed, alleen zou de opening een iets kleinere diameter mogen hebben
24 aug. 2022
2 sep. 2022
van Jos S.
Goed, maar is toch iets lichter materiaal dan dat ik dacht te zijn.
6 sep. 2022
6 aug. 2022
8 aug. 2022
26 dec. 2021
31 dec. 2021
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u van de tuinhaard geniet! Mogen wij uw foto voor op onze social media gebruiken?
22 dec. 2021
Er was een probleem met de levering door DHL. Ik heb telefonisch contact opgenomen met jullie en het probleem kunnen uitleggen. Op jullie vraag heb ik jullie een mail gestuurd en ook direct een antwoord ontvangen. Ondertussen heeft DHL het probleem rechtgezet. Wat mij bijzonder beviel is dat ik belde en na enkele seconden iemand aan de lijn kreeg die luisterde. TOP.
24 dec. 2021
Dat is super om te horen. Hartelijk dank voor uw review!
6 dec. 2021
van Tim D.
De levering liet op zich wachten, maar dit was buiten de wil van de shop om. Toch namen ze de moeite om DHL te contacteren en ik kreeg snel antwoord. De terrashaard zelf ziet er prima uit en was vlot gemonteerd. De deur sluit, maar daar zit wat speling op. Een sluitring ontbrak, maar dat heeft iedereen in de werkkoffer wel zitten.
8 dec. 2021
24 jun. 2022
de terrashaard voldoet aan de verwachtingen, maar de blaasbalg is maar een een kleintje---goede en snelle levering - verder is de stooktest goed verlopen en zal ons veel avonden moeten opvrolijken met een haardvuur grtjs
1 jul. 2022