terrashaardshop.be

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
terrashaardshop.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
Vanwege de belgische aansluiting was de terrashaard niet op voorraad en is deze later geleverd. De opvolging was uitstekend en ik geniet momenteel van de terrashaard. Ik heb zojuist een 2e terrashaard besteld.

29 mei 2023
Enkel de beste reviews komen online op de site. Is misleidend voor kopers die maar een eenzijdig beeld krijgen. De halve bakplaat is zeker voor verbetering vatbaar. De zwakke lassen braken al na 1x gebruik. Ook buigt de plaat in het midden door onder hitte waardoor wat je bakt afschuift en in het vuur valt.

Beoordelingen voor terrashaardshop.be

19 apr 2023
21 apr 2023
10 apr 2023
11 apr 2023
Hartelijk dank voor uw review!
5 apr 2023
6 apr 2023
4 apr 2023
6 apr 2023
29 mrt 2023
3 apr 2023
Hartelijk bedankt voor uw review.
29 mei 2023
Antwoord van terrashaardshop.be
Beste, Bedankt voor uw review. Wij publiceren ook zeker mindere reviews en proberen ook in de product omschrijvingen duidelijk eventuele waarschuwingen te vermelden. De bakplaat zal inderdaad naar het midden buigen. Helaas kunnen wij hier niet veel aan doen aangezien dit de kracht van het vuur is. Eventueel kunt u een halve grillplaat tegenover de bakplaat plaatsen om het eten in het vuur te voorkomen. Mocht u schade hebben aan uw bakplaat vraag ik u foto's van het product naar info@terrashaardshop.be te sturen. Mijn collega's van de klantenservice zullen u dan verder helpen. Onze excuses voor enig ongemak. Vriendelijke groet, Terrashaardshop.be
16 mei 2023
De dure voorschaal die ik bestelde werd met een dun plastiekje rond geleverd. Hij hangt langs de binnenkant vol met vastgeroeste bubbelplastiek en moest eerst gekuisd worden voor ik hem kon cadeau geven. Dit verwacht ik niet voor deze prijs.
16 mei 2023
Beste Luka, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij momenteel niet de mogelijkheid de vuurschalen anders te verpakken gezien de vuurschalen te zwaar en te groot zijn voor een degelijke doosverpakking. Bij het stoken zal het patroon van het bubbelplastic weggaan. Hopelijk heeft u de ontvanger blij kunnen maken.

Voorlopig nog geen levering ontvangen...pas eind augustus.

Voorlopig nog geen bestelling ontvangen. Zal pas voor augustus zijn. Geen proactieve info gekregen dat ze niet snel konden leveren ondanks bericht op hun site. Pas na navraag info gekregen en excuus. Had beter gekund !
18 jul 2023
Beste Geurt, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er inderdaad een automatische mail naar u gestuurd over uw bestelling. Wij zullen dit zeker intern bespreken en een oplossing voor vinden. Wij hopen u desondanks zo snel mogelijk tevreden te kunnen stellen met uw bestelling. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Terrashaardshop.be
15 sep 2023
Gelieve niet meer te verzenden met dhl. Het hele punt van leveren aan huis gaat nogal verloren als je je pakket moet gaan afhalen in fucking oudsbergen
Antwoord van terrashaardshop.be
Hartelijk dank voor uw review!
1 jun 2023
Pakket was niet deugdelijk verpakt, slechts in een doorzichtig plastic en gescheurd. Geen wonder dat de helft ontbrak. Toch voor alles betaald.
2 jun 2023
Beste Tine, Vervelend om te vernemen dat u geen goede shopervaring bij ons heeft gehad. Helaas hebben wij momenteel geen mogelijkheid de vuurschalen op een andere manier te verzenden. Echter verpakken wij de vuurschalen met meerdere lagen in plastic folie dus is dit helaas fout gegaan in het vervoer. Het onderstel is een los pakketje en hier is een onderzoek voor gestart bij DHL. Zodra wij meer informatie over hebben komen wij hier direct bij u op terug om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging en vertrouwen erop u voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Terrashaardshop.be
Spijtig dat de haard in delen geleverd werd. Het dekzeil is nog steeds niet geleverd. Gelieve het zo snel mogelijk te leveren!
Antwoord van terrashaardshop.be
Goedemorgen Luc, De beschermhoes zat in de doos van de tuinhaard. We begrepen dat u deze hebt gevonden. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
Deksel zat aan de rand een deuk .Al hoe wel het goed verpakt was is het zo meebestuurd .Jammer !
Antwoord van terrashaardshop.be
Bedankt voor uw review! Bij schade vragen wij u foto's naar ons te mailen via info@terrashaardshop.be. Wij zullen u via de mail verder helpen. Wij wensen u desondanks veel plezier met uw aankoop!
22 jul 2023
Ik mocht na een week nog steeds de levering niet ontvangen.
24 jul 2023
Beste Patrick, Vervelend om te vernemen dat uw pakket nog niet geleverd is. Ik zie dat de bezorgdienst aangeeft dat de ontvanger op vakantie is of niet aanwezig. Ik zie nu een verwachte bezorgdatum voor 10 augustus. Mocht u toch aanwezig zijn dan zou ik u willen vragen een mail naar ons te sturen zodat wij kunnen kijken wat we kunnen doen om het pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Terrashaardshop.de
13 jul 2023
Lange levertermijn!
14 jul 2023
Beste Marco, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat het product dat u heeft besteld direct wordt geleverd vanuit de leverancier en deze helaas niet op voorraad is. Zodra dit product op voorraad is zult u deze ontvangen. Wij vragen daarom om uw geduld. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling kunt u ons altijd een email sturen via info@terrashaardshop.be. Met vriendelijke groet, Terrashaardshop.be