Artihove

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.024 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2018
Artihove voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Mooie beeldjes, mooi verpakt ook, helder proces en bezorging liep soepel. We bestellen vaker bij jullie en er is veel keus, maar het zou mooi zijn als er nog meer beeldjes zouden zijn die ook het type mens dat iemand was uitbeeld. Bijvoorbeeld " de inspirator" "de verbinder" "de strateeg" etc. Daarnaast zou het top zijn als je, wanneer je plaatjes personaliseert, je aan het eind altijd de optie hebt om een laatste check te doen op wat er geschreven staat. Net zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Vond het heel spannend om te betalen zonder laatste check. Zeker omdat het om 2 beeldjes ging. Wij bestellen volgende keer ongetwijfeld weer bij jullie. Hartelijk groet, Anja

Helaas is de ervaring met deze bestelling niet zo goed als met voorgaande. Ik heb nog niets vernomen namelijk. Wil de bestelling afhalen in Bergschenhoek en graag alvast betaling, zodat collega het beeldje zo mee kan nemen. Op mijn vraag of de bestelling al klaar ligt en de factuur beschikbaar is, heb ik tot nu toe nog geen antwoord. Heb donderdagochtend om 08:30u gemaild en het is nu maandagochtend...... heb in de mail aangegeven dat ik het vandaag nodig heb, helaas staan wij nu met lege handen tijdens het afscheid van onze collega. Heel jammer, hoop dat het snel is opgelost

Beoordelingen voor Artihove

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters