Artihove

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.071 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2018
Artihove voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Mooie beeldjes, mooi verpakt ook, helder proces en bezorging liep soepel. We bestellen vaker bij jullie en er is veel keus, maar het zou mooi zijn als er nog meer beeldjes zouden zijn die ook het type mens dat iemand was uitbeeld. Bijvoorbeeld " de inspirator" "de verbinder" "de strateeg" etc. Daarnaast zou het top zijn als je, wanneer je plaatjes personaliseert, je aan het eind altijd de optie hebt om een laatste check te doen op wat er geschreven staat. Net zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Vond het heel spannend om te betalen zonder laatste check. Zeker omdat het om 2 beeldjes ging. Wij bestellen volgende keer ongetwijfeld weer bij jullie. Hartelijk groet, Anja

Helaas is de ervaring met deze bestelling niet zo goed als met voorgaande. Ik heb nog niets vernomen namelijk. Wil de bestelling afhalen in Bergschenhoek en graag alvast betaling, zodat collega het beeldje zo mee kan nemen. Op mijn vraag of de bestelling al klaar ligt en de factuur beschikbaar is, heb ik tot nu toe nog geen antwoord. Heb donderdagochtend om 08:30u gemaild en het is nu maandagochtend...... heb in de mail aangegeven dat ik het vandaag nodig heb, helaas staan wij nu met lege handen tijdens het afscheid van onze collega. Heel jammer, hoop dat het snel is opgelost

Beoordelingen voor Artihove

Een mooi beeldje besteld. Het leek erop dat het beeldje niet op tijd geleverd zou worden door dhl. Hierop gebeld met artihove en zij hebben meteen een nieuw beeldje verstuurd met andere bezorger. Ging achteraf allemaal goed maar het meedenken en vertrouwen van artihove...meer dan oerfect

Het is een gastvrij welkom met koffie…r

Het is een gastvrij welkom met koffie en appelgebak. De vrijheid van het rondkijken en de schitterende verpakking van het kado!! Een heerlijke sfeer met heel veel kado suggesties.
Snelle reactie van klantenservice, goed opgepakt toen er transportschade aan het bestelde beeldje was ontstaan. Alles naar wens opgelost
20 mrt 2024
Het is heel gemakkelijk om iets te bestellen, vlugge levering en heel goed verpakt. Het beeldje was precies wat ik er van verwachtte.
AA
ANTOINETTE A.
IJsselstein
20 mrt 2024

Artihove werkt snel en correct

De bestelling was snel geregeld. Wij hebben de bestelling heel snel ontvangen en het was ontzettend goed ingepakt. Dank daarvoor.
Gewoon prima volgens ‘belofte’. Levering volgens toezegging. Ziet er keurig verzorgd uit! Ook doosje, boekje en tekstkaartje.
Ik heb plaatjes besteld voor op de sokkel van een Artihove beeldje. Super snelle afhandeling en goede service. Dik tevreden.
Hele mooie collectie, te bezichtigen in prachtig pand en beeldentuin.Zeer vriendelijk, goed advies en snelle levering.
30 mrt 2024
Fijne service. Goed en snel geholpen bij vragen over een internet bestelling. Heel persoonlijk en vriendelijk!
Er valt niets beter te doen, enorme hartelijke ontvangst, complimenten aan de dame in het atelier

Prachtig beeld in mooie geschenkverpakking!

Prachtige beelden voor speciale gelegenheden! Vlotte verzending en in mooie geschenkverpakking.
GV
George Arthur V.
Leidschendam
Het beeldje is mooi ontworpen door de kunstenaar en ik ben er erg blij mee.
Verpakking heel netjes en snel verzonden. Alsnog bedankt. !
Het beeldje zag er goed uit en de bestelling was op tijd.
Mooie kwaliteit Zeer goede persoonlijke service!
Mooi assortiment aan producten, snelle levering
30 mrt 2024

Perfecte service en een prachtig berldjr

Perfecte service en een prachtig beeldje
Ruime assortiment en spoedige verzending
Mooi beeldje voor een redelijke prijs
Ruime sortering en snelle levering!