parasols.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
parasols.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij parasols.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 mrt. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor parasols.nl

60 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 okt. 2022
Ik heb nog telefonisch contact gehad en Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg de juiste informatie en alles is gegaan volgens afspraak. De parasol, vaticano pro , voldoet geheel aan de verwachting en is een eye catcher op het terras! Het is een kwalitatieve goede parasol. Stevig doek en kleur vast!

25 mei 2022
Onze ervaringen zijn: overzichtelijke website en goed bestelproces. Maar, de aflevering laat te wensen over: Geen aflevering op de afgesproken datum. De vervoerder gebeld en deze was laconiek omdat onze woonplaats niet in de routes zat. Maar, hij zou terugbellen. Nooit iets van gehoord. Daags erna stond een vervoeder voor de deur. Gelukkig waren we thuis! Het samenstellen van de parasol en de bijbehorende voet was voor een niet technisch iemand) heel goed te doen. Eind goed al goed. Tevreden.

Beoordelingen voor parasols.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters