parasols.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2018
parasols.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor parasols.nl

BT
Bruno T.
Gistel

Topkwaliteit en super service, ook achteraf

Heel tevreden over de kwaliteit van de parasol, maar evenzeer van de dienst naverkoop. Heel snelle reactie op mails en vlotte service. Perfect !
Nieuwe hoes voor mijn XXL parasol (400X400cm). Snel geleverd, prima verpakt
de heel fijne en goede service
20 jun 2023
Stop met goedkoop spul te kopen! Je koop een parasol bij de "Gamma's" voor nog geen € 150,00 Ook die geven schaduw, maar voor hoelang? De Solero Presto Pro die wij aangeschaft hebben is onvergelijkbaar met die van de "Gamma's". De parasols zijn super degelijk, zeer gemakkelijk te bedienen en een genot om onder te zitten. Samengevat het kost wat maar je krijgt ook iets waarvan je jaren plezier hebt!
AJ
5 mei 2023
Tweede keer dat wij gekozen hebben voor een pro parasol. Zeer goede en snelle levering. Mooie kwaliteit. Wij hebben nu standaart 1 parasol en 2 zweef parasols. De zweef geeft voor ons hele terras en vooral de glazen voorgevel veel schaduw. Zo wordt de warmte uit het huis gehouden en onze zithoek blijft mooi droog als het regent. Blij mee
AJ
28 mei 2023
Mooie parasols en goede levering. Ik zou wel meer info willen hebben over wat de parasols qua wind aan zou kunnen. Wij hebben de parasols 24 uur per dag open staan. Dit omdat het de zon dan op de zonnige dagen bij ons uit de woning neemt. Wanneer moet ik ze echt dicht doen om schade te voorkomen.
27 mei 2023
Goede service en mooi product. Via maps lokaal hun product bij hun horeca klanten bezichtigd. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Daarnaast reageren ze perfect via de chat.

Nieuwe onderdelen voor parasol

Snelle levering, helaas in eerste zending verkeerde maat zwenkwielen. Na reclamatie zeer snel de juiste geleverd gekregen. ( de eerst geleverde te kleine mochten houden!)
27 mei 2023
Prima product. Uitstekend e mailcontact, waardoor kopen op afstand toch persoonlijk wordt. snelle levering , prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Alles super

Goede en snelle communicatie, behulpzaam bij problemen met de betaling, ultrasnelle levering en uitstekende kwaliteit. Zeer aan te bevelen.
4 aug 2023
Mijn parasol was snel bezorgd. Hij is van goede kwaliteit en erg stevig. Hij ziet er zomers uit in het wit. Ik ben er heel blij mee.
20 jun 2023
Snel antwoord op vragen (zelfs s’avonds) en super correcte levering van een mooi en (op het eerste gezicht) degelijk product
26 jun 2023
Communicatie, snelle respons en correcte uitvoering van afspraken naar levering
HL
Hans L.
Almere
20 apr 2023
Een vriendelijke en meedenkende organisatie /medewerkers. Zeer tevreden !
20 apr 2023
Gewoon perfect en degelijk. Foto´s tonen echt wat je ontvangt.
20 apr 2023
Zeer snel geleverd en zeer snel reacties.Pluim voor dit bedrijf
20 jun 2023
Snelheid, afspraken nakomen, verwachtingen overtreffen.
27 mei 2023
Uitstekende kwaliteit parasols en persoonlijke service
gewoon een goed product prima verzorgd voelt goed aan