embreze®- Logo - Beoordelingen

embreze®Reviews

Gecertificeerd sinds: 1 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
embreze® is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij embreze® kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor embreze®

16 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor embreze®

29 okt. 2022
Snelle levering en een zeer lekkere smaak.
6 okt. 2022
28 mrt. 2022
De thee is heerlijk, eerlijk en puur. Een luxe moment voor jezelf? 100% Iedereen die bij mij langs komt wil mijn thee van Embreze proberen. En uiteraard geef ik hen die ook, want door te delen creëer je magische momenten. Ik ben fan :-)
21 mrt. 2022
Snelle levering.
21 mrt. 2022
mooie, functionele verpakking, en bovenal een zeer lekkere thee!
15 jan. 2022
Leuke presentatie en het smaakt heerlijk
4 jan. 2022
21 dec. 2021
Bijzonder mooie verpakking, geweldig om cadeau te doen. Heb de thee gekocht voor mijn vrouw, ze vond het erg lekker.
21 dec. 2021
De thee is niet goedkoop maar wel erg lekkerrrr!!! Ik heb al 3 theemelanges geprobeerd Minty Rose, Women’s Balance en Apricot Elegance, ze maken echt zo goed, echt een aanrader deze blends!
17 dec. 2021
Ik heb Boost Me gekocht, omdat ik gedurende dag wel wat energie kan gebruiken. De geur en smaak zijn heerlijk, de smaak is heel puur! Na het ontdekken van dit merk zal ik nooit meer een supermarkt merk drinken!
17 dec. 2021
Ik kon op de site geen keuze maken, omdat alle blends mijn wel lekker leken. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Ibiza Spirits, wat een heerlijke thee zeg! Geen spijt gehad van mijn aankoop. De geur en smaak is gewoon goddelijk!
15 dec. 2021
Ik heb de thee gekocht als theecadeau voor een vriendin. Ze was erg onder de indruk en vond de thee ook heerlijk. Bedankt Embreze voor het waarmaken van jullie belofte😊.
14 dec. 2021
Supersnelle levering, netjes ingepakt en verrukkelijke thee. Zeker een aanrader!
12 dec. 2021
Dank voor de snelle bezorging. Deze thee is lekker en daarnaast heeft het een zachte smaak. Wist niet van het bestaan van überhaupt Witte thee en bij deze wel kunnen proeven.
6 dec. 2021
Heerlijk!!