247bewakingscamera.nl

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 21 mei 2021
247bewakingscamera.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Nieuwe beoordelingen verschijnen hier zodra ze gepubliceerd zijn.

Over 247bewakingscamera.nl

Camplete is een bedrijf die leverancier is van topkwaliteit beveiligingscamera's of bewakingscamera systemen. Naast het leveren van spullen doen we ook installaties in Nederland, Duitsland en België. Naast installaties kunt u ons ook bezoeken voor demonstraties. Voor u de aankoop doet kunnen we u zeer uitgebreid informeren en een goed camera plan maken voor uw woning of bedrijf. Dat kost u geen extra geld, bovendien hebben we een vlogkanaal op YouTube (Camplete Bewakingscamera's) waarmee we u uitgebreid als leek neutraal kunnen informeren wat u moet weten voordat u bewakingscamera's koopt. Dat is heel belangrijk want doorgaans heeft de politie nauwelijks iets aan aangeleverde camera beelden. Als u serieus bent over het aanschaffen van een goed camerasysteem dan zijn wij een perfect adres voor u. Bovendien denken we altijd mee zodat de kosten zo beperkt mogelijk blijven. Al onze materialen leveren we vooraf ingesteld aan zodat installatie en gebruik een fluitje van een cent is. Mocht u nadien toch vragen hebben zijn we zowel in de avond als in het weekend bereikbaar. Uiteraard is alles te volgen via tablet, pc en smartphone. We hopen u snel te spreken
Bezoek website

Contact