CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

21 jul 2023
Ik wacht op een klein beschadigd onderdeel, mocht ik dat ontvangen dan ga ik naar 4 sterren
25 okt 2023
Facturering was niet op orde en pasvorm van spatlappen achter laat te wensen over.
27 okt 2023
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons binnendorpels / instaplijsten gekocht en geen spatlappen. Mochten deze producten niet naar uw zin zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kijken dan ook graag mee wat er niet goed is aan uw factuur.
Levering niet volgens opgave website, pas bekend na dat de betaling is gedaan.
21 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het kan voorkomen dat een product eens een langere levertijd heeft. Levering is bekend en wordt in onze winkelwagen altijd weergegeven. Hopelijk bent u tevreden met uw aankoop CarParts-Expert
17 jun 2023
levering ok pasvorm van de hoofdsteun hoezen te smal. wel 4 stuks geleverd
21 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u ons een mail met foto's toesturen? dan zoeken we een oplossing, want het moet passen. CarParts-Expert
2 jun 2023
DPD laat zeer te wensen over. kan beter denk ik vooral op het depot berkel.
8 jun 2023
Wat jammer dat DPD er zo'n potje van heeft gemaakt. Wij hopen dat het product naar uw zin is.
29 aug 2023
Het heeft 2 weken geduurd voordat de mat in huis was.
31 aug 2023
Bedankt voor je review ! gelukkig staat op de website wel vermeld dat de verzenddatum 10 tot 15 dagen na bestelling plaats vind. We hopen in ieder geval dat je nog lang gemak hebt van de mat. Team Car-Parts Expert
12 mei 2023
Helaas zit er geen handleiding bij hoe te bevestigen
23 mei 2023
De handleiding zit normaal bij het product, maar als u nog hulp nodig heeft, mag u ons altijd mailen of bellen
8 jul 2023
Late levering terwijl het op voorraad ligt
18 jul 2023
Beste Richard, In ons systeem kunnen wij zien dat dit product op moment van bestellen helaas niet op voorraad was. Vandaar dat de levertijd langer was dan dat van onze voorraadproducten. Hopelijk bent u alsnog tevreden met het product. CarParts-Expert
7 jul 2023
Handleiding slecht, windscherm paste niet.
18 jul 2023
Beste Cor, Onze excuses dat de handleiding niet duidelijk was voor u. Als er vragen zijn over de installatie van uw windscherm, horen wij dit graag van u. CarParts-Expert
onderdeel is anders dan webshop aangeeft.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij zullen u een mail sturen, want u heeft hierover geen contact met ons opgenomen. Wij zullen het probleem dan met u bespreken
RW
Renee W.
Alkmaar
Beter opletten uitgifte van goederen.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het verkeerde product had gekregen. Gelukkig hebben wij u vrij snel de juiste kunnen opsturen
8 jul 2023
Beter de leveringen controleren
14 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Helaas is bij de levering van u het montagepakket van het door u bestelde product vergeten in te pakken. Wij hebben het na uw mail gelijk opgepakt en u de niet ontvangen delen gelijk nagestuurd. Excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u met het totale product wel tevreden bent. met vriendelijke groet Carparts-Expert.com
28 jun 2023
Product niet als omschreven
30 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben u reeds een mail gestuurd en u kunt het product aan ons retourneren.
Product klopt niks van
8 aug 2023
Beste Stijn, Wat vervelend dat het product niet past op uw Honda Accord. Heeft u hierover al contact met ons opgenomen? CarParts-Expert

goed niet past ,los al nu Zit

Bumperbeschermer
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij hebben met u contact gehad hierover en zijn tot de conclusie gekomen dat u een iX1 heeft en u de beschermer gekocht heeft voor een X1. Deze zal daarom inderdaad niet goed passen omdat de pasvorm dan niet klopt. Wij hebben u daarover ook per mail geïnformeerd.
15 jun 2023
iets meer service
21 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u ons aangeven wat precies kunnen verbeteren omtrent service? Wij waardering uw feedback CarParts-Expert
9 sep 2023
12 sep 2023
Vielen Dank für 3 Sterne! Wir hoffen, dass Sie mit Ihrem Kauf zufrieden sind und Ihr Auto besonders schick aussieht! Team CarParts-Expert