CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

BD
bertus d.
hoogvliet
strip plak niet op wagen
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u problemen heeft bij het monteren van de bumperbeschermer. Ik zie geen mailwisseling met u over dit probleem, dus zullen wij u een mail sturen
9 mrt 2024
Dakdragers passen zeer slecht op renault kango steunen zelf te pas gemaakt Stond niet recht op dak Windgeruis stripjes vallen er spontaan af
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft helaas nooit contact met ons opgenomen rondom dit probleem. Als u graag wilt dat wij uw probleem alsnog bekijken, ontvangen wij graag per mail wat meer informatie en foto's. Onze klantenservice zal uw klacht dan bekijken.
geen kwaliteit, niets paste, alles moest zelf geknipt worden Ik raad niet aan om bij hen te kopen
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de pasvorm van het product. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen. Wij waren graag bereid geweest om naar het probleem te kijken en contact op te nemen met de fabrikant. Wij zullen u nog een mail sturen
28 jan 2024
Klanten service verbeteren + veel betere status updates
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat u zo lang heeft moeten wachten op uw spoiler. Dat is inderdaad niet zoals het zou moeten. Onze excuses hiervoor. Wij hebben ons best gedaan om uw spoiler op tijd bij ons binnen te krijgen en hebben de verzendkosten aan u terugbetaald omdat u zo lang moest wachten.
Maat van de mat klop niet
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij zullen u een mail sturen aangezien u ons niet zelf benaderd heeft. Wij zullen ons best doen u zo goed mogelijk te helpen
Ondertussen al een maand geleden plaat voor laadruimte besteld noh altijd niets van gehoord
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft op 14 December uw bestelling geplaatst. Onze excuses dat u wat langer heeft moeten wachten dan de aangegeven 2 weken. Door de feestdagen en sluiting van de fabriek in die week, konden ze deze week uw vloer pas versturen. U heeft inmiddels een mail met tracking link gekregen.

Belabberde service

De zonneschermen die ik heb besteld zijn niet te monteren op mijn BMW 745e. Dit heb ik aangegeven en in eerste instantie waren jullie behulpzaam en heb ik op jullie verzoek foto's gestuurd. Ze moeten er oppassen houden jullie vol. Het is mij niet gelukt en ik wilde langsrijden maar jullie hebben geen tijd en stuurden plotsklaps een retourlabel op en dat terwijl ik dit niet heb aangegeven. Ik wil ze tenslotte zoals in de auto hebben gemonteerd want dat kan volgens jullie. Belabberde service zoals bij de meeste bedrijven tegenwoordig.
25 jul 2023
Beste Harald, We hebben u op een zo goed mogelijke manier proberen te helpen. Inderdaad door zomerdrukte, kunnen we momenteel niet voor al onze klanten de producten monteren. Wel hebben we u een stapsgewijze uitleg gegeven hoe u dit product kunt monteren en uit het verleden blijkt dat dit mogelijk is, aangezien we dit product al vaker hebben verkocht. De retourlabel was puur als service, om uw product kosteloos terug te sturen. Jammer dat u onze goede bedoelingen benadrukt in uw recensie en dit uiteindelijk bestempeld als belabberde service. CarParts-Expert
18 jul 2023
Niks gelevert.terwijl ze zeggen dat ze het geleverd hebben.maar er was 4 dagen niemand thuis..en nu gaan we op vakantie en heb imiddlels iets anders aan schermen voor raam gekocht..maar ze zouden maandag voor 12 uur terug bellen met info.maar tot op heden niks gehoort van ze..
19 jul 2023
Beste Radjesh, Wat vervelend dat er niets is geleverd. We nemen contact op met u via de mail om zo gezamenlijk tot een oplossing te komen. CarParts-Expert
Er is een beschadigd product afgeleverd maar omdat de portokosten te hoog liggen willen zij het product niet terug nemen en wil Car Parts ook het betaalde bedrag van de aankoop niet terug storten.
22 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. In het systeem zie ik dat uw bestelling is terugbetaald. CarParts-Expert
23 jul 2023
Antwoord niet op mijn berichten! Mijn bestelling is er nog steeds niet al 1 week aan het wachten Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel!
25 jul 2023
Beste Aykin, Volgens de track & trace die wij kunnen inzien, staat vermeld dat uw bestelling wel degelijk bezorgd is. Als blijkt dat dit niet het geval is, neem dan graag even contact met ons op. CarParts-Expert

Aanpassen van de factuur was blijkbaar…

Aanpassen van de factuur was blijkbaar niet meer mogelijk. Ik had de btw nr ingevuld maar factuur was blijkbaar niet zakelijk.
24 okt 2023
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons besteld als consument. In het bestelproces hebben wij aangegeven dat u als autobedrijf een dealer account kon aanmaken. Dat heeft u niet gedaan en dus is de factuur opgemaakt als voor een consument.
30 jun 2023
Als ik iets retour doe vind ik niet dat ik daar 7.10 voor moet betalen slecht geregeld dus bestel daar niets meer
30 jun 2023
Zolang het product geen gebreken vertoont en u ons niet kunt vertellen waarom het niet veilig is, beschouwen wij uw retouraanvraag als een herroeping. Zoals u in de voorwaarden heeft kunnen lezen zijn in het geval van een herroeping de retourkosten voor u. Wij hebben u meerdere keren gevraagd om aan te geven waarom u denkt dat het niet veilig is. U geeft daar geen antwoord op.
8 sep 2023
De zogenaamd universele dakdragers passen slecht en de opgegeven instellingen kloppen niet. Slecht product.
8 sep 2023
Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u ontevreden bent. Zover wij kunnen zien in ons systeem, heeft u hierover nooit met ons contact opgenomen. Als u ons een mail stuurt met uw probleem, zullen wij u zo goed mogelijk helpen
8 jul 2023
Late levering terwijl het op voorraad ligt
18 jul 2023
Beste Richard, In ons systeem kunnen wij zien dat dit product op moment van bestellen helaas niet op voorraad was. Vandaar dat de levertijd langer was dan dat van onze voorraadproducten. Hopelijk bent u alsnog tevreden met het product. CarParts-Expert
8 jul 2023
Beter de leveringen controleren
14 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Helaas is bij de levering van u het montagepakket van het door u bestelde product vergeten in te pakken. Wij hebben het na uw mail gelijk opgepakt en u de niet ontvangen delen gelijk nagestuurd. Excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u met het totale product wel tevreden bent. met vriendelijke groet Carparts-Expert.com
28 jun 2023
Product niet als omschreven
30 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben u reeds een mail gestuurd en u kunt het product aan ons retourneren.
Product klopt niks van
8 aug 2023
Beste Stijn, Wat vervelend dat het product niet past op uw Honda Accord. Heeft u hierover al contact met ons opgenomen? CarParts-Expert

goed niet past ,los al nu Zit

Bumperbeschermer
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij hebben met u contact gehad hierover en zijn tot de conclusie gekomen dat u een iX1 heeft en u de beschermer gekocht heeft voor een X1. Deze zal daarom inderdaad niet goed passen omdat de pasvorm dan niet klopt. Wij hebben u daarover ook per mail geïnformeerd.