CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

10 feb 2024

De spullen zijn van goede kwaliteit, maar de levering niet al te beste

De spullen zijn van goede kwaliteit. Niet goedkoop moet ik zeggen maar alle waar naar zijn geld. Het versturen. Laat soms erg lang op zich wachten . Een of twee weken is geen uitzondering heb ik meerdere keren ervaren ondanks dat er staat dat het binnen een paar dage. Verstuurd zal worden.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij hebben beide bestellingen binnen de aangegeven 3-5 werkdagen verstuurd. Het spijt osn als de bezorging langer op zich heeft laten wachten. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de producten
De verwachte leverdatum is tot 3x uitgesteld zonder dat ik daar van op de hoogte werd gebracht. Ik heb meer dan 2 maanden op een spoiler moeten wachten
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. De spoiler is inderdaad veel later verzonden dan op de productpagina aangegeven. Hiervoor onze welgemeende excuses. Er zijn wel mails naar u verstuurd rondom deze vertraging, maar wellicht heeft u deze gemist. Wij hopen dat de spoiler alsnog naar wens is.
3 feb 2024
Product prima. Alleen heel lang moeten wachten
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Op dit product zit inderdaad een langere levertijd. Het spijt ons dat u wat langer moest wachten dan gedacht.
1 jan 2024
Totaal geen klantvriendelijk product. Lastig te plaatsen dakdragers. Rommelige gebruiksaanwijzing. Hmmm. Ben niet helemaal happy. Snelle bezorging wel prima.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat het product niet naar wens is. Er is contact met u geweest en er is afgesproken dat u het product terugstuurt.
10 sep 2023
Produkt was te groot en moest terug gestuurd worden. Volgens bol.com moest leverancier na retourmelding een bericht geven met retoursticker. Gewacht ,kwam geen melding van leverancier. Nu is de retourtermijn verloprn en zit ikmet een produkt van €50,- te kijken waar ik niks mee kan . Laat bij de levering van produkten in de verzenddoos een retourlabel meesturen of zend deze digitaal mee met de volgende mail van b.v. ontvangst/factuur etc. Niet de koper opzadelen met zelf uitzoeken c.q. printen van retourlabels Niet alle kopers zijn in staat om digitaal te acteren in zulke situatie.
11 sep 2023
Heeft u deze review en bestelling bij het juiste bedrijf geplaatst ? U heeft op 06-09 wel een bestelling bij ons geplaatst maar niet via Bol. Ook hebben wij nergens bericht van u dat het rek retour mag, wij hebben hier een soepele regeling voor. U kunt altijd contact met ons opnemen, we zijn u graag van dienst !
16 nov 2023

Mwha Car-parts is een middenmoter

Een product zijnde niet op voorraad en komt kennelijk uit Duitsland en daar is men nog niet zo van -vandaag besteld- overmorgen in huis daardoor wachtte ik ruim een week op levering De door Carparts uitverkoren besteldienst levert ook niet op de aangegeven dag maar de dag erop dus moet ik 2 dagen zorgen dat er iemand thuis is Er zijn webshops die dat vele malen beter doen Het product is wat het is en voldoet aan de verwachting maar dat zijn niet de credits van wederverkoper CP maar de eigenlijke fabrikant.
16 nov 2023
Bedankt voor uw review. U heeft een product besteld wat wij niet op voorraad hadden. Op de productpagina stond vermeld dat het niet op voorraad was en dat wij het binnen 3-5 werkdagen zouden verzenden Jammer dat u deze informatie gemist heeft. Wij hebben het op de 3e dag verstuurd. Uiteindelijk had u het product binnen een week in huis en dit zelfs na een 2e bezorgpoging. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
RF
Rita F.
Hoeselt
17 aug 2023
De vloerplaat was uit een deel . En daardoor ging ze niet in de auto . Wij hebben ze in twee moeten laten zagen , voor ze in de auto te krijgen. En aan het achterste deel was ze iets te breed . En de sjorpunten komen niet goed over een . Met veel zaagwerk hebben we ze in de auto gekregen , maar sluit nu niet goed aan , waar we ze hebben moeten in twee zagen .
21 aug 2023
Bedankt voor uw mail. Helaas heeft u hier nooit contact over opgenomen. U heeft een vloer besteld die op een vinyl vloer ligt, wellicht heeft u deze niet? Als de vloer in 1 stuk komt, moet deze ook in 1 stuk te plaatsen zijn. Jammer dat u geen contact heeft opgenomen. Wij hadden u graag geholpen voordat u besloot te zagen.
MA
MadMax A.
Purmerend
Wat op voorraad is moet kloppen. Ik bestel specifiek wat op voorraad is en krijg dan een mail dat het niet op voorraad is. En er word geen oplossing aangeleverd. Geen vervangend artikel voor het zelfde geld of een compensatie voor het ongemak.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij begrijpen uw standpunt, helaas bleek het product niet meer in ons magazijn te liggen. We hebben het product binnen 4 werkdagen alsnog verstuurd. Goed om te horen dat u over de producten zelf wel tevreden bent. Een alternatief hadden wij wel geboden, maar u wilde liever wachten op het bestelde product.
16 jul 2023

50% tevreden

Ik heb 2 sloten besteld. 1 van de 2 stond niet volledig in elkaar en heb ik zelf moeten in elkaar draaien (slot binnenkant) en sluit niet mooi aan. Of dit iets afdoet tegen diefstal valt dus af te wachten
18 jul 2023
Beste Jeroen, Hopelijk dat u ondanks het niet volledig in elkaar gezette slot toch tevreden bent met uw bestelling. Bij problemen neem dan contact met ons op. CarParts-Expert
5 jul 2023

Langzame verzending. Prima product. Wel prijzig.

Vond de prijs erg hoog voor deze bumperbeschermer ook al waren jullie 10€ goedkoper. Helaas liet de verzending even op zich wachten. Verder prima product.
18 jul 2023
Beste Monique, Wat fijn dat uw bumperbeschermer goed bevalt. Dit product heeft bij ons een verwachte verzending over 3-5 werkdagen, dus helaas duurt dit langer dan wij dit zouden willen. CarParts-Expert
MS
maar s.
zwaanshoek
14 jul 2023
als er op de site staat op voorraad moet dat ook zo zijn en niet nadat er betaald is een mail sturen waarin een levertijd van 5 weken wordt gezegd.
18 jul 2023
Beste Marius, Wat vervelend dat het zolang heeft geduurd totdat u uw bestelling heeft ontvangen. Ik zie dat u uw bestelling inmiddels ontvangen heeft. Hopelijk dat de producten u goed bevallen. Bij problemen met het product. Neem dan graag contact met ons op. CarParts-Expert
29 jun 2023
Prima service en snelheid van antwoorden maar het product dat ik heb gekocht voldoet niet volledig een de verwachting
18 jul 2023
Beste David, Wij waarderen uw feedback. Mocht u problemen ervaren met uw product? Laat ons dit dan weten. CarParts-Expert
25 jun 2023
Niet nog eens mailen dat ik wat in mijn mandje heb,terwijl mijn gelg al van de rekening is afgeschreven!”
30 jun 2023
U heeft uw bestelling zelf betaald en toestemming daarvoor gegeven. U heeft namelijk met Ideal betaald. Wij kunnen niet zomaar geld van uw rekening afboeken
RG
Ron G.
Hoofddorp
15 mei 2023
Ik had de verwachting dat de levering sneller was. Het bestelde onderdeel was verder prima passend
30 jul 2023
Verzending was binnen 2 dagen,maar later bezorgd, ook geen telefoonnummer om contact op te nemen
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat de verzending en bezorging langer heeft geduurd dan verwacht. In het vervolg kunt u ons altijd contacteren via mail of telefoon via onze website. Hopelijk hebt u alsnog veel plezier van uw dakdrager. CarParts-Expert
11 mei 2023
Er was een enorme wachttijd voor de levering terwijl op de site stond dat hij op voorraad was.
11 mei 2023
Bedankt voor uw review. Ten tijde van uw bestelling stond op de productpagina vermeld dat wij uw bestelling binnen 10-15 werkdagen konden verzenden, wij hebben dit product niet op voorraad gehad. Onze excuses dat u dacht dat het sneller zou zijn.
21 jul 2023
Ik wacht op een klein beschadigd onderdeel, mocht ik dat ontvangen dan ga ik naar 4 sterren
25 okt 2023
Facturering was niet op orde en pasvorm van spatlappen achter laat te wensen over.
27 okt 2023
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons binnendorpels / instaplijsten gekocht en geen spatlappen. Mochten deze producten niet naar uw zin zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kijken dan ook graag mee wat er niet goed is aan uw factuur.
Levering niet volgens opgave website, pas bekend na dat de betaling is gedaan.
21 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het kan voorkomen dat een product eens een langere levertijd heeft. Levering is bekend en wordt in onze winkelwagen altijd weergegeven. Hopelijk bent u tevreden met uw aankoop CarParts-Expert
17 jun 2023
levering ok pasvorm van de hoofdsteun hoezen te smal. wel 4 stuks geleverd
21 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u ons een mail met foto's toesturen? dan zoeken we een oplossing, want het moet passen. CarParts-Expert