curveswear.com- Logo - Beoordelingen

curveswear.com

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden532 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jun 2020
curveswear.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
Wilde mijn lichaam er strakker uit laten zien met kleren aan en kan zeggen dat dit 100% werkt! Met een hemd of trui aan zie je niet dat je een compressie shirt aan hebt, maar het resultaat ziet de buitenwereld wél! Het geeft je een enorme boost om jezelf meer te laten zien en ook dat zorgt voor meer beweging. Ook voel je dat de achterkant je ondersteuning geeft, waardoor je houding bij het staan en lopen verbetert. Let goed op de maten die je neemt, het moet aansluiten bij jouw omvang. Bij het uitpakken twijfel je misschien of het past, maar als je de juiste maatkeuze hebt genomen krijg je het wel aan. Het zal de eerste paar keer met moeite gaan en het zal strak zitten, maar dat is nu eenmaal het resultaat van een compressie. Mocht je twijfelen of je wel voldoende kan bewegen en ademen dan zou ik twee maten nemen en kijken wat het beste resultaat geeft. Tot slot kan ik het niet genoeg aanraden omdat het resultaat echt goed te zien is en het een fijner gevoel geeft over mezelf. Kortom, ben een happy customer.

Website geeft bij het artikel aan verzending binnen 2 werkdagen, maar pas na betaling van de bestelling vermelding dat wegens verhuizing 11-14 maart verzending vertraagd. Misleiding. Het is nu 15 maart, 5 werkdagen later, nog niets verzonden.

Beoordelingen voor curveswear.com

Spanx High Waisted OnCore soft nude

Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ik had de Spanx High waisted zonder pijpjes besteld. Het aantrekken was even lastig maar eenmaal over de probleemzone(s) heen zat hij prima en mijn buik werd mooi gecamoufleerd. Heel blij mee.
Antwoord van curveswear.com
Je hebt voor een stevige shaper gekozen, maar inderdaad als je deze eenmaal aanhebt... veel plezier er van. Stralende groet, CurvesWear
Pakket binnen 2 dagen ontvangen. Perfect! Helaas paste de body niet (zeker twee maten te klein dus daarom helaas retour)z Kwaliteit zag er overigens goed uit
Antwoord van curveswear.com
toch bedankt voor je mooie beoordeling. En als je nog vragen hebt over je maat en wat past bij je figuur, je weet ons hé ;-) Stralende groet, CurvesWear
Het zag er mooi en netjes uit maar helaas pasten de borsten van cup D er niet netjes in, terwijl dit er wel bij stond in de beschrijving.
Antwoord van curveswear.com
Oh wat jammer dat shaping badpakken niet pasten! Met een grotere cupmaat is een badpak van Miraclesuit vaak toch wel het beste alternatief, iets minder modieus maar ze zitten wel een goed. Stralende groet, CurvesWear

Kwaliteit

Super fijn kwalitatief goed ondergoed/badpak. Het kost wel wat, maar je krijgt wel echt waar voor je geld!
Antwoord van curveswear.com
Bedankt voor je review en veel plezier er van! Stralende groeten CurvesWear
Zeer goede body. Voldoet aan de verwachtingen. Super tevreden
Antwoord van curveswear.com
Wow, dat is een goed bericht! veel plezier er van. Stralende groet, CurvesWear
Snel en professioneel- retourkost is enig minpuntje
Antwoord van curveswear.com
Dank je wel voor je review. We snappen het van de retourkosten, maar als relatief kleine webshop is het gratis retourneren vrijwel niet op te brengen helaas.. Stralende groeten CurvesWear
31 mrt 2024
Betrouwbaar Perfecte pasvorm. Stipte levering
Dank je wel voor je mooie review. Stralende groeten, CurvesWear
snelle service, duidelijke website
Dank je wel voor je mooie review. Stralende groeten CurvesWear
prima maat, voelt soepel aan
Antwoord van curveswear.com
Top, fijn dat jij er blij mee bent! Stralende groeten, CurvesWear
30 mrt 2024
GV
GINA V.
GISTEL
9 mrt 2024
Klantendienst werkt perfect. Kwerd persoonlijk begeleid in mijn zoektocht dan bleek geleverd product beschadigd. Ook daar direct oplossing voor. Maar de producten zijn ook van super kwaliteit. Toppie over ganse lijn
Antwoord van curveswear.com
Dank je wel voor je beoordeling. We proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen en bij jou is dat dus goed gelukt ;-) Stralende groet, CurvesWear

Topklasse

Kan ik kort houden: Beste shapewear ever! Kwaliteit is klasse, duidelijke omschrijvingen, zeer snelle levering en .... de producten zien er ook nog eens mooi uit❣️
Antwoord van curveswear.com
Wow, dank je wel voor je mooie beoordeling van onze site en shapewear producten ;-) Stralende groet, CurvesWear

goed

als je wat vraagt dan krijg je snel antwoord het blijft lastig met curveswear op afstand wat goed zit snelle levering
Antwoord van curveswear.com
Tja, in de winkel is het net wat makkelijker om direct advies te geven, maar we proberen per mail zo goed mogelijk te snappen wat jouw wensen zijn. Dank voor je fijne beoordeling in ieder geval Stralende groet, CurvesWear

snelle levering

Zorgzame verpakking, Snelle levering en ook het retour was heel gemakkelijk te regelen
Antwoord van curveswear.com
Fijn om te horen, bedankt voor je bericht. Stralende groet, CurvesWear
19 mrt 2024
goede kwaliteit en nette, snelle levering
Dank je wel voor je mooie review. Stralende groeten, CurvesWear
Fijne producten, supersnel geleverd!
Graag gedaan, veel plezier van je shapewear. Stralende groet, CurvesWear