eibabo.nl- Logo - Beoordelingen

eibabo.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden910 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 dec 2018
eibabo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Weinig problemen met Eibabo, helaas bij laatste bestelling is er een deel van de zending kwijt geraakt, ze geven aan dat ze dit uitzoeken en de materialen opnieuw bestellen en verzenden. Dat is op zich netjes, het is alleen jammer dat je niet kan zien op de website wat er nu nog open staat. de pakbon bij de wel geleverde materialen was zeer onduidelijk en daar klopte naar mijn mening weinig van. Indien ze dit probleem naar tevredenheid oplossen gaan we weer naar 5 sterren......

Als bedrijf kunnen wij niet op rekening bestellen, maar de factuur komt pas na levering. Administratief extra werk en vervelend. Pakketservice kwam buiten werktijden in de avond waardoor niet bezorgd kon worden. Pakket zonder pardon teruggestuurd naar Duitsland met melding dat pakket geweigerd is. Frustrerend Producten wel naar tevredenheid

Beoordelingen voor eibabo.nl

17 mei 2023
25 apr 2023
31 aug 2023

Slechtste service ooit.

Na dagen proberen alle telefoonnummers te bellen krijg ik op geen enkel nummer iemand aan de lijn. Lange wachttijden en nooit iemand spreken. Zelfs op de mails krijg ik geen reactie. Ontzettend slecht bedrijf. Hier ga ik nooit meer iets bestellen.
31 aug 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. We zitten momenteel aan de limiet van onze capaciteit voor telefonische ondersteuning vanwege de enorme vragen. Neem contact met ons op via e-mail. Dit is de snelste en veiligste manier voor vragen. Je bericht over de retouraanvraag werd direct beantwoord. Controleer uw e-mailaccount.
11 nov 2023
Apparatuur niet geleverd. vervoerder komt op zaterdag op een bedrijvencomplex. laat geen bericht achter. Al je het product toch wilt hebben moet je extra vervoerskosten betalen! Apparatuur is fantastisch, gezien eerdere bestellingen
15 nov 2023
De bestelde goederen zijn verzonden als een DHL pakket. Je hebt leveringsinformatie ontvangen met een zending ID en een directe link naar de tracking van het pakket. Helaas hebben we geen invloed op de lokale levering. Omdat de zending naar ons is teruggestuurd, hebben we ervoor gezorgd dat deze gratis opnieuw naar u wordt verzonden als teken van goede wil. Het is jammer dat de beoordeling nog steeds zo ontevreden is.
12 mei 2023

materiaal niet geleverd

zorgen dat de vervoerder de materialen ook echt aanbied en niet zomaar naar jullie terug stuurt materiaal is nooit ontvangen. wij vinden het belachelijk dat wij eerst opnieuw moeten betalen om onze goederen toegezonden te krijgen.
14 mei 2023
Helaas begrijpen wij niet waarom u ons een negatieve beoordeling geeft. We hebben al met u gecommuniceerd voordat u uw beoordeling indiende. U gaf het verkeerde straatnummer op en het pakket werd teruggestuurd naar de afzender.
RB
17 okt 2023
Geen support naar zelfstandigen!!! Als particulier zou je 30 dagen bedenktijd hebben volgens hun site. Als zelfstandige mag je niks terug brengen? Snappen wie snappen kan.
17 okt 2023
Alleen consumenten in de zin van de wettelijke voorschriften hebben veertien dagen onbeperkt herroepingsrecht conform de herroepingsvoorwaarden. Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven of zakelijke klanten. Wij vragen beleefd om uw begrip.
18 nov 2023
Product niet op voorraad na de bestelling en betaling krijg je de info dat het 3 weken gaat duren en omdat je zakelijk hebt besteld kun je de order niet cancelen
Antwoord van eibabo.nl
Het spijt ons dat voorraadartikelen tijdelijk niet beschikbaar waren. De voorraadstatus verandert echter met de minuut, omdat klanten en aangesloten partners voortdurend toegang hebben tot de voorraad en er dus ook tijdelijke verkopen plaatsvinden. We vragen om uw begrip.
24 okt 2023

Annuleren, retourneren niet mogelijk!

De levering was prima, het is alleen niet mogelijk om een bestelling te annuleren, of te retourneren!
24 okt 2023
Zij accepteert geen annuleren ook van nog niet bezorgd bestellingen.
25 okt 2023
Wij betreuren dit, maar de gegevens van uw bestelling zijn met de orderbevestiging digitaal doorgegeven aan alle relevante afdelingen en de inkooporder is geplaatst bij de fabrikant. Een annulering was daardoor niet meer mogelijk. Wij vragen beleefd om uw begrip. Let op: Alleen consumenten in de zin van de wettelijke voorschriften hebben veertien dagen onbeperkt herroepingsrecht conform de herroepingsvoorwaarden. Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven of zakelijke klanten.
8 mei 2023
Ontvangen product lijkt totaal niet op afbeelding en specs
10 mei 2023
In het geval van een onjuiste levering van goederen, neem onmiddellijk na ontvangst van het product contact met ons op over uw bestelling. Stuur een beschrijving van de fout en, indien mogelijk, een foto van de geleverde goederen, zodat we snel kunnen reageren en helpen.
22 nov 2023
Antwoord van eibabo.nl
Speciale inkoopgoederen (geen voorraadartikelen) met een levertijd van 19 werkdagen besteld op 12/10/2023/17:08 en al na 10 dagen verzonden (in plaats van de geplande 19 dagen). Krijgen we hier kritiek op? Er zijn geen klachten over de bestelling. Van onze kant ging alles heel snel en soepel.
19 sep 2023