Zeeman

5.047 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Graag zou ik de mogelijkheid willen hebben om een originele papieren factuur te ontvangen. Wij breien en haken heel veel voor een stichting met een Goed Doel met vrijwilligers, deze stichting moet de originele factuur inleveren willen ze recht houden op donaties, de in winkels gekochte wol lever ik ook de kassabonnen in. Als onderstaande foto's hebben wij al ong 500 dekens ingeleverd met 95% wol van Zeeman! Verder met bestellen en afleveren 100% tevreden! Bij voorbaat dank en vriendelijke groet, Ada de Groot-Albers.
AS
Anouk S.
roermond

De producten zoals ondergoed bevalt mij… jammer niet meer bezorgen in de winkel

De producten zoals ondergoed bevalt mij heel erg goed. Ook de prijs is betaalbaar. Maar wat ik erg vond tegenvallen is dat ik het niet meer kon ophalen in een zeeman winkel gratis dat is veranderd. Moet ik best ver weg om het op te halen vandaar laten thuis bezorgen maar dan weer extra kosten gemaakt wat ik eigenlijk niet wilde, vroeger kon je het laten bezorgen in zeeman winkel. Dat is er niet beter op geworden.

Goede spullen, maar bezorging is waardeloos

Goede spullen. Maar erg onduidelijk wanneer levering plaatsvindt. Zeeman webshop is hierin niet duidelijk. En bezorgdienst wijzigt steeds de bezorgtijden. Kunnen jullie alsjeblieft weer alles via postnl leveren? Nu moet ik heel goed nadenken of ik iets op onbekend tijdstip bij de buren wil laten leveren.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Nadat mijn pakket deels was aangekomen kreeg ik pas later bericht dat de pantalon niet meer aanwezig was. Ik had liever dit van te voren geweten. Met daarbij de vraag: wilt u het colbert nog ontvangen? Dit colbert heb ik ontvangen maar het kwam aan als een soort van prop. Dus heel erg gekreukt.

Overzichtelijke textielshop

Onlangs maar weer eens wat huishoudelijke spullen aangeschaft: gele huishouddoekjes voor half jaar, luxe crème badlaken, mooi paars t shirt lange mouw voor elk seizoen en last but not least flexilijn voor de hond. Uiteraard alles precies wat ik wil. Dat is het fijne van Zeeman.
Mij producten kwamen helemaal opgefrimmeld in een tas aan. De volgende x misschien even netje opvouwen en in een extra plastic zak doenzodat ze ook opgevouwen blijven tijden het verzenden. Maar dit was duidelijk al niet opgevouwen in de tas gestopt.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor.Groeten, je Shopteam
Gewoon lekker snel kunnen bestellen, erg fijn. Vind de bezorging regelen door of via Budbee vrij onhandig. Aparte app gebruiken om gegevens aan te passen of toe te voegen. Omslachtig. De levering was wel netjes en op tijd.
Prettig ondergoed. Zit goed blijft na het wassen mooi. Graag ook in het zwart. Kwaliteit en prijs prima. Budbee koerier mag wel een krtjes in de bus achterlaten als het pakketje bij iemand anders in de bus wordt gedaan.
het was allemaal los in een doos gegooid. Jammer dat het niet even netjes in de doos is gepakt... ik had nl meerdere verschillende producten en was niks apart verpakt in de doos. Zat als 1 berg in de doos
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
de bezorging gaat niet altijd goed.ik was thuis maar er werd niet aan de deur gebeld en dan zeggen ze dat ze je pakket niet konden bezorgen moet je maar een andere afspraak maken,dus dat kan wel beter.
SB
sannie b.
groningen
De bezorging is duurzaam, dat vind ik helemaal goed! De verzendkosten zijn niet in verhouding met prijs van de artikelen. Veel te hoge verzendkosten en duurt ook lang voordat je je spullen thuis hebt.
MW
M W.
Heerhugowaard
Het is gezellig winkelen en betrouwbaar met sommige dingen die je koop dus voor mijn is er fijn.en betaal baar .Ik verheug me nu voor dekofferset van afgelopen jaar.Wanneer zijn die weer te koop.

Service goed maar prodct klopte niet

Service goed maar prodct klopteniet. Twee dezelfde jurken met dezelfde maat in andere kleur verschilden twee maten met elkaar. Denk dat zeeman er zelf niets aan kan doen maar tich jammer
Antwoord van Zeeman
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam

Erg tevreden

Erg blij met mijn aankopen. De kleding is van mooie kwaliteit en de levering ging perfect. Ook vind ik het erg fijn dat je kunt retourneren in een winkel. Dit ging ook erg gemakkelijk.
Makkelijk te bestellen, vlot thuis bezorgt. Met een druk gezin is het soms lastig om langs de winkel te gaan, en nu was alles fijn thuis gekomen voor alle kinderen en een goede prijs.
Mijn bestelling van van julia was er later dan er gezegd werd. Wat ik erg jammer vind is dat ik de bestelling niet gratis op kan halen bij een zeeman winkel in de buurt.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
Kopen bij Zeeman doe ( deed) ik in de winkel en nu via internet al 50 jaar ongeveer. De kwaliteit is prima! Ik zou graag wel meer sortering in de kleding willen zien!

verantwoorde productie

Goedkoop, goed en op een verantwoorde manier geproduceerd. Wel graag in fil. Haarlem Grote Houtstraat een uitgebreider assortiment katoen en wol voor handwerken.
Goed verpakt. Bij de hoeslakens stond niet dat het jersey was. In de omschrijving stond alleen 100% katoen. Dus dacht ik gewoon geweven. Dat kan dus beter.
Precies de producten die een jong gezin nodig heeft, fijne prijzen, goed voorraadbeheer, makkelijk doorzoekbare webwinkel, accurate bezorging.