ZeemanReviews

: 18.107Goed

4,48

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 mrt. 2023
Zeeman is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zeeman kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 17 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 mrt. 2023
Zeeman is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zeeman kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Zeeman

7.275 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18.107 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


30 mei 2022
Het was de eerste keer dat ik via internet bestelde bij Zeeman. Toen ik de bestelling binnen kreeg was er geen label aanwezig bij het vest wat ik had ik besteld. Ik wilde het vest retourneren en nam contact op met de klantenservice via mail. Wat me opviel? Er kwam allereerst vrij snel een antwoord van de klantenservice. Het was een prettige reactie, kort maar krachtig. Even opgeven in welk filiaal ik het wil retourneren en zij nemen dan contact met ze op. Meteen teruggemaild. De eerstvolgende werkdag heb ik het vest 's morgens vroeg teruggebracht. Voor alle zekerheid de mailwisseling meegenomen naar het filiaal. Was niet nodig geweest.........er was al contact hierover opgenomen door de klantenservice. Niets dan lof, geen gezeur. Vest werd ingeleverd, geld retour. Chapeau! Zo laten, kan niet beter!
Beoordeling melden

de meest kritische beoordeling


4 jan. 2023
Waardelozen bezorgservice met Budbee. Ik lees online veel klachten hierover. Mijn bestelling heb ik nu met vertraging van een week ontvangen. Deze wordt continu verschoven. Je wordt ook slecht geüpdatet hierover. Daarnaast vragen ze je aanvullende gegevens over je adres in te vullen voor de bezorging dat op zich goed is. Echter, deze informatie wordt niet gelezen door de bezorgers. Ik heb nu laten bezorgen op een Budbee afhaalpunt. Daarop heb ik ook drie werkdagen moeten wachten voordat het bezorgd is. Het is echt waardeloos. Nooit meer Budbee! Daarnaast is de klantenservice van Zeeman ook slecht. Ze lezen de mail niet eens goed. Je stuurt een duidelijk mail met klacht over de bezorgservice. Enige antwoord dat ik krijg dat ik adres kan aanpassen? Dat is niet mijn vraag of boodschap. Na twee keer gemaild te hebben komen ze pas achter dat ze niet gelezen hebben wat de klant vraagt. Dit zorgt voor onnodige extra mails en als klant voel je niet geholpen. Je bestelt de producten online, omdat weinig voorraad was in de winkel. Je bent bijna twee weken verder voordat je alles in huis hebt. Dit heeft te maken dat Budbee niet de juiste service levert.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren 
Relevantie
 Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
De bezorging was zeer klantvriendelijk, goed aan te passen en prima te volgen. De periode tussen bestellen en bezorgen is wat langer maar dat vind ik geen bezwaar. Een groot nadeel in mijn geval is, dat het door mij bestelde artikel, al jaren (!!!) NIET in mijn maat gewoon in de winkel verkrijgbaar is, waardoor ik dit noodgedwongen in de webwinkel heb moeten bestellen, met uiteraard extra (verzend-)kosten! Waarom kan zoiets niet gewoon met de normale levering meekomen en in de winkel worden afgehaald?? En waarom is mijn maat al jaren niet verkrijgbaar in de winkel en wél in de webwinkel??
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We adviseren je met de klantenservice contact op te nemen via service@zeeman.com Groet, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2023
Wat altijd okay is zijn natuurlijk de lage prijzen van de artikelen, zeker in deze tijd! En het zijn leuke frisse Damestops. Wat echter ook prettig zou zijn is de kleding voor Dames bijvoorbeeld niet maar tot maat 48 te laten gaan maar door te laten lopen tot bijv. maat 54. Bij leggings is dat soms wel het geval, bij tops echter niet, en dat is jammer! Denk ook niet dat ik de enige ben die dat zo bevind; wanneer je maat boven de 48 is, heb je dan doorgaans pech gehad, het zou écht fijn zijn als dit verandert in de nabije toekomst.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
 
makkelijk snel en goed Hulp in de huishouding shirts rafelig en vol gaten. Weinig tijd om te shoppen. Tip van n ander kijk eens op zeeman. Grove gok naar de maat. Dat was dus mijn eigen maat die ik van n ander merk ook had. Shirts 1x gewassen om te kijken wat ze met de keur doen. Die bleef goed houden. Ook niet gekrompen (30 graden was) Fijn ik heb weer een stapel nieuwe shirts waar weer n vlekje van t een of ander aan schoonmaak middel, vet, roest of zelfs verf in mag komen. En ook deze verslijt ik weer tot op de draad
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 mrt. 2023
Wat een slechte levering met budbee... Beloven te leveren op maandag tussen 21u en 22u. De chauffeur is traceerbaar, maar dat verandert continue. Eerst komt de chauffeur over 5 minuten, daarna over 45, daarna over 20,... Om 23u nog niemand gezien en dan krijg je een mailtje dat ze niet kunnen leveren hebben. De volgende dag leveren ze volgens afspraak, maar bonken ze harder op de deur dan zwarte piet en bellen wel 3 keer na elkaar aan... Heel leuk met kleine kindjes die slapen. Ik bestel niet meer online bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
1 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2023
Beste Zeeman, Het online bestellen ging van een leiden dakje - geen ingewikkeld gedoe - en de informatieve emails over de verzending van het pakketje waren prima. Het pakket werd bezorgd zoals aangekondigd. Zeeman. Zeeman. Zeeman. Natuurlijk moeten pakketjes gewoon in een Zeeman-winkel van je voorkeur kunnen worden afgehaald. Het is vreemd dat jullie deze service niet bieden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we heel blij mee! Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
Vlotte levering en tot op heden altijd probleemloos gegaan. Puntje ter verbetering: Sommige artikelen zouden online wel beter beschikbaar mogen zijn in aantal. Heb een aantal keer al meegemaakt dat iets heel vlug uitverkocht was, bijvoorbeeld pyama's, en ook niet meer leverbaar. Niet iedereen is in de mogelijkheid om een fysieke winkel te bezoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
 
bestelling netjes op tijd bezorgd, stof van joggingbroeken van goede kwaliteit alleen van de maten klopt helemaal niets. Ik heb de eerste keer een joggingbroek maat M besteld maar die was enorm, eerder een XL, tweede keer een XS besteld maar ook deze valt ruim uit, eerder een M. Maar de broek zit heerlijk en de stof bevalt me zeer
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
16 uur geleden
Bij ons in Mijdrecht /De Ronde Venen provincie Utrecht wel, vandaar redelijk. Ik wil hier in ons dorp met genoeg leegstand, ook een Xl Zeeman. Verder staat zeeman bekend om leuke baby en kinderkleding, zou ik ook graag meer dameskleding zien en grote maten. Jullie hebben wel geregeld prachtige grote oorbellen voor weinig geld.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Mijn bestelling bij een andere firma via hun app hapert bij het betalen. Na Ideal werkt de Ing niet en loopt vast. Heb toen een bestelling gedaan bij Zeeman, waar ik eerder al eens iets besteld had en op dezelfde manier betaald. Dit geen soepel. In de regel koop ik bij Zeeman in Soest gewoon in de winkel. Carla Oeseburg
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
11 mrt. 2023
De dames bodywarmer ecru valt op maat [S]. De bodywarmer is wel aan de dunne kant maar aangezien die goed staat toch gehouden. De diagonale gestikte lijnen vind ik mooi. De levering duurde een dag of 5. Wat ik jammer vind is dat je ook verzendkosten moet betalen als je de bestelling in een zeeman winkel wilt ophalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
ik vond het fijn dat ik online kon slagen maar waar ik me heel erg aan stoor is dat mt 50 blauw t shirt niet in de winkel te koop was en dat ik online moet bestellen met verzendkosten dat vind ik echt kwalijk. Zorg dat er voldoende in de winkel is. Ik was in 4 filialen geweest en nergens lag er een blauw t shirt mt 50
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
 
het aanbod is prima en de verzorging ook, alleen de bezorging laat te wensen over. Er is weer een nieuwe bezorgdienst, die niet goed werkt, mijn bestelling was achtergelaten in de lift en door een bewoner (die hem gevonden had in de lift)bij mij afgegeven.Voor hetzelfde geld was het door iemand meegenomen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
2 mrt. 2023
Zeeman stop met budbee De tracking werkt niet kon mijn zending niet volgen. De levertijd veranderen met de minuut. Uiteindelijk werd mijn pakket pas bezorgd om 22.30 ! Het zou een groener alternatief zijn nou ze komen met een oude ronkende diesel. De bestelde producten waren goed
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Je kunt ook weer met PostNL laten bezorgen. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Geleverd op het beloofde moment. Ik vond het jammer dat er van diverse kleuren garen die ik besteld had verschillende verfbadnummers waren. Verder was mijn bestelling verstuurd in 2 dozen en een zak, terwijl 1 doos nog niet halfvol was. Had makkelijk in de 2 dozen gekund.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Online kun je wel op kleur bestellen, niet op verfbadnummers. Dat laatste kan alleen in de winkel. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Geweldige customer service! Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hier heb ik binnen 1 werkdag het geld van retour ontvangen zodat ik het juiste artikel zelf opnieuw kan bestellen. Snelle reactie en afhandeling en daarbij een perfecte oplossing.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2023
Bestelling werd redelijk snel geleverd. Echter de lamp was al stuk toen we hem ontvingen. En deze heb ik ook nog extra online moeten bestellen plus verzendkosten moeten betalen omdat geen een winkel deze had en er wel reclame voor wordt gemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mrt. 2023
Beste klant, we hebben hierover al contact met je gehad via service@zeeman.com. Groet, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Zeeman heeft broek geleverd na behoren. Alleen de bezorger belt aan bij intercom van appartement. En legt mijn pakket neer in het openbaarop de grond. Zodat iemand anders het kan pakken. Dat hoort niet. Heb ook een klacht ingediend naar Budee.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 mrt. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Je kunt ook weer voor bezorging met PostNL kiezen. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Per abuis was de bestelling op een andere datum bezorgd als afgesproken. Hierdoor konden we niet thuis zijn op het moment de bestelling bezorgd werd. Het is goed gekomen en ik vermoed dat de kleding met plezier gedragen zal worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
 Geverifieerde beoordeling
4 mrt. 2023
Ik zou voor de zekerheid de artikelen in een doos verzenden, de plastic zak is kwetsbaar, gelukkig was de bestelling in orde Slip met kant al los op de naad, niet erg stevig De sneaker sokjes blijven niet aan de voet
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Ik word altijd super goed geholpen. Echter wat ik heel jammer vind dat jullie mij een shirt hebben opgestuurd waar gaatjes in zaten. Hier was een kleine sticker met pijltje bij geplakt en alsnog naar mij verzonden!
Beoordeling melden